تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815569847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

موساد براي ترور القنطار جايزه تعيين كرد


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: موساد براي ترور "القنطار" جايزه تعيين كرد
يك پايگاه صهيونيستي وابسته به دستگاه جاسوسي رژيم‌صهيونيستي براي ترور قديمي‌ترين اسير لبناني كه اخيرا از زندان آزاد شد، جايزه تعيين كرد.

به گزارش رجانيوز به نقل از فارس،پايگاه خبري المحيط گزارش داد: يكي از پايگاه‌هاي اينترنتي صهيونيستي كه دستگاه جاسوسي رژيم‌صهيونيستي (موساد) از آن حمايت مالي مي‌كند، براي ترور "سمير القنطار" قديمي‌ترين اسير لبناني كه اخيرا آزاد شد، جايزه تعيين كرد.

در مقابل سمير القنطار در واكنش به اين خبر ديروز در بيانيه‌اي اعلام كرد: اين تهديدات فقط پايداري و عزم مرا بر تكميل راهم كه 30 سال پيش آن را برگزيدم، استوارتر مي‌كند.

سمير القنطار افزود: خوب مي‌دانم كه دشمن براي ترور من برنامه‌ريزي مي‌كند. ولي من تاكيد مي‌كنم كه خون من ارزان نخواهد بود و اسرائيل بايد در صورت اجراي تهديدات خود، براي پرداخت تاوان سنگين آن آماده باشد.

بنا بر اين گزارش، "دستگاه‌هاي مسئول لبنان در اين خصوص، درباره رشد شبكه‌هايي كه موساد آن را در مناطق مختلف لبنان اداره مي‌كند به شدت هشدار داد و به "تلاش پيگيرانه براي كشف اين شبكه‌ها و تحويل عناصر آن به دستان عدالت فراخواند".

سمير القنطار قديمي‌ترين اسير لبناني در بند رژيم‌صهيونيستي بود كه در عمليات اخير تبادل اسراي حزب‌الله با رژيم‌صهيونيستي از زندان صهيونيست‌ها آزاد شد.

نظرات كاربران:
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن