تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812983413




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حوادث جهان


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: حوادث جهان
به جرم مواد مخدر؛ خواننده معروف انگليسي در توالت بازداشت شد
بي بي سي: جورج مايكل، خواننده بريتانيايي به دليل حمل مواد مخدر از جمله كراك و كوكائين در يك توالت عمومي در لندن بازداشت شد. پليس به او در اين ارتباط اخطار داده است.
يكي از سخنگويان پليس لندن به بي بي سي گفت: يك مرد چهل و پنج ساله روز نوزده سپتامبر به اتهام داشتن مواد مخدر در محله همستد هيت لندن بازداشت شد.به اين خواننده مشهور بريتانيايي پس از انتقال به پاسگاه پليس، به خاطر داشتن انواع مواد مخدر اخطار داده شد.توني مك نالتي، يكي از مقامهاي وزارت كشور بريتانيا گفت كه قانون در ارتباط با دارندگان و مصرف كنندگان مواد مخدر بايد «انعطاف پذير» باشد.
آقاي مك نالتي در پاسخ به اين سؤال كه چرا براي جورج مايكل مجازات نسبتاً سبكي در نظر گرفته شده است، گفت كه او از جزئيات اين ماجرا مطلع نيست.
اما او افزود: قانون، مجازاتهاي مختلفي را براي داشتن مواد مخدر در نظر گرفته است و مجازات بايد با توجه به «شرايط» تعيين شود.وزارت كشور در سايت اينترنتي خود مي گويد كه داشتن مواد مخدر از نوع كوكائين و هروئين ممكن است تا هفت سال حبس، جزاي نقدي و يا هر دو را در پي داشته باشد.

باند كودك آزار آلماني در دام پليس

رويترز: پليس آلمان 14 نفر از اعضاي يك باند قاچاق كودكان بلغاري را دستگير كرد.
در پي بازرسيهاي پليس آلمان از چند آپارتمان و شركت و مراكز خريد هامبورگ، مداركي مبني بر قاچاق كودكان بلغاري توسط اعضاي يك باند كودك آزار به دست آمد كه به دستگيري 14 نفر منجر شد.
اين افراد كودكان بلغاري را ربوده و آنها را مورد آزار و اذيت قرار مي دادند. آنان به هرزه نگاري از كودكان و انتشار تصاوير آنها در سايتهاي مختلف اينترنتي مي پرداختند.تعداد زيادي از تصاوير و فيلمهاي مستهجن كه در اين رابطه تهيه شده است، در بازرسيها به دست آمد.
اين افراد در حال حاضر در بازداشت هستند و رسيدگي به پرونده آنها ادامه دارد.

مادري كه نوزادش را فروخت
بي بي سي: مأموران انتظامي، يك ساكن شهر كولاب ولايت ختلان در جنوب تاجيكستان را به اتهام فروش كودك نوزادش بازداشت كرده اند.
به گفته مسؤولان وزارت كشور تاجيكستان، تحقيق مقدماتي مشخص كرده است كه زلفيه عارفاوا، ساكن شهر كولاب، قصد داشته است كودك خودش را بفروشد.
به گفته محمد اسدا... يف، سخنگوي وزارت كشور تاجيكستان مأموران پليس شهر كولاب، عارفاوا را هنگامي كه وي نوزادش را به ازاي 200 ساماني يا معادل بيش از 60 دلار آمريكايي مي فروخت، بازداشت كردند.
مسؤولان اداره پليس شهر كولاب در گفتگو با بي بي سي اين حادثه را تأييد كردند، اما به دليل وارد نشدن اخلال در جريان تحقيق پرونده از اظهار جزئيات در مورد اين قضيه خودداري كردند.

جنازه 300 كيلوگرمي با «جرثقيل» به گورستان رفت
ايسكانيوز: نزديكان يك مرد گواتمالايي، براي جابه جايي جنازه سنگين وزن او به دردسر افتادند.
«رابلز هررا»در گواتمالا زندگي مي كرد، او كه به خاطر وزن بالايش چهار سال از خانه بيرون نرفته بود، دچار حمله قلبي شد.
عوامل اورژانس كه راهي براي بردن او به بيمارستان نداشتند به ناچار از آتش نشاني كمك خواستند.سپس مأموران با يك دستگاه هيدروليك بيمار 300 كيلويي را داخل كاميون گذاشتند و به بيمارستان فرستادند.
«رابلز» اما چند ساعت پس از بستري شدن به خاطر فشار خون بالا تسليم مرگ شد.
نزديكان وي براي بردن و دفن جنازه اين مرد به بيمارستان رفتند، اما هر چه تلاش كردند نتوانستند آن را از روي تخت بلند كنند، سرانجام تصميم گرفتند براي جابه جايي جنازه سنگين، يك جرثقيل اجاره كنند.
 سه شنبه 2 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 209]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن