تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اولین چیزی که از انسانها سؤال می شود، نمازهای پنج گانه است .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813245920




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نشر الكترونيك شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم/ 60مديرعامل شركت رايان شرق پارسيان خبر داد:نرم‌افزار «ضيافت(4)» ويژه ايرانيان خارج از كشور توليد مي‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: نشر الكترونيك شانزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم/ 60مديرعامل شركت رايان شرق پارسيان خبر داد:نرم‌افزار «ضيافت(4)» ويژه ايرانيان خارج از كشور توليد مي‌شود
گروه وبلاگ و IT: نرم‌افزار قرآني «ضيافت(4)» براي هموطنان مقيم خارج از كشور طراحي و به پنج زبان تركي، فرانسوي، آلماني، انگليسي، عربي و فارسي تهيه شده‌ كه سال آينده در دسترس آنها قرار خواهدگرفت.
«رضا ندائي» مديرعامل شركت رايان شرق پارسيان، در گفت‌وگو با خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) با اعلام اين خبر گفت: شركت رايان شرق پارسيان بيش از هفت سال است كه در زمينه توليد نرم‌افزارهاي قرآني فعاليت مي‌كند.

وي افزود: از محصولات شاخص اين شركت مي‌توان «ضيافت»، «ماه مهرباني»، «ماه آسماني»، «امام راحل»، «مجاهدين» و يك كار قرآني ديگر به ‌نام «ضيافت(4)» كه در سال آينده براي استفاده عموم عرضه خواهدشد، اشاره كرد.

ندائي تصريح كرد: نرم‌افزار قرآني ضيافت(4) براي هموطنان مقيم خارج از كشور طراحي شده و شامل بخش‌هايي همانند متن كامل قرآن، 114 دوره تلاوت قرآن، تفسير و ترجمه، جستجوي آيات، آموزش روخواني، حفظ و تجويد قرآن‌كريم است و به پنج زبان تركي، فرانسوي، آلماني، انگليسي، عربي و فارسي تهيه شده‌است.

وي ادامه داد: در طراحي اين نرم‌افزار سعي شده از سبك معمول و رايج طراحي اين‌گونه نرم‌افزاها استفاده نشود و با رويكردي جديد اين نرم‌افزار با استفاده از نظرات اساتيدي كه در زمينه‌هاي علوم قرآني فعاليت دارند، طراحي شده و نزديك به دو سال است كه روي اين نرم‌افزار كار شده‌است.

مديرعامل شركت رايان شرق پارسيان عنوان كرد: غالب كار اين شركت در زمينه نرم‌افزارهاي قرآني ويژه كودكان است كه نرم‌افزار قرآني «ماه آسماني» شامل سه نسخه از نرم‌افزارهاي مطرحي است كه در اين زمينه طراحي شده و سال گذشته نيز در دو نمايشگاه قرآني اهواز و بابل به‌عنوان نرم‌افزار نمونه معرفي شد.

ندائي اظهار كرد: در اين نرم‌افزار سعي شده تا با كودكان به‌گونه‌اي ارتباط برقرار شود كه در كنار بازي‌ و سرگرمي با مسائل قرآني و ديني نيز آشنا شوند و سياستي كه در طراحي اين نرم‌افزار لحاظ شده اين است كه كودكان مرحله به مرحله با قرآن آشنا شوند.

وي در توضيح ارزيابي خود از امكانات شانزدهيمن نمايشگاه بين‌المللي قرآن‌كريم ادامه داد: نمايشگاه امسال از نظر امنيت غرفه‌ها در حد مطلوب بود ولي انتقادي كه امسال به نمايشگاه قرآن وارد است تنها بحث ساعات كار نمايشگاه است زيرا انرژي بسيار زيادي را براي حضور غرفه‌داران مي‌طلبد.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 178]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن