تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس رحم نكند به او رحم نشود، هر كس نبخشد بخشيده نشود و هر كس پوزش را نپذيرد، خدا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814677074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تيم ملي فوتبال جوانان كشورمان در مقابل ميانمار به ميدان مي‌رود


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: تيم ملي فوتبال جوانان كشورمان در مقابل ميانمار به ميدان مي‌رود
ورزش. فوتبال جوانان. تورنمنت ويتنام. ايران
كوالالامپور- ملي پوشان تيم فوتبال جوانان كشورمان در چارچوب رقابتهاي تورنمنت بين‌المللي شش جانبه ويتنام عصر امروز (دوشنبه) در مقابل تيم ملي ميانمار به ميدان مي‌روند.

به گزارش ايرنا، تورنمنت بين‌المللي فوتبال ويتنام با عنوان جام رسانه ها از روز ‪ ۲۷‬شهريور در شهر هوئه سيتي واقع در جنوب اين كشور با حضور تيمهاي ملي شش كشور ايران، ويتنام، سنگاپور، مالزي، ميانمار و تايلند در حال برگزاري است.

تيم ملي جوانان كشورمان كه در گروه ب اين دوره از رقابتها با تيمهاي سنگاپور و ميانمار هم گروه است، روز شنبه گذشته نخستين ديدار خود را در مقابل سنگاپور با نتيجه پرگل ‪ ۶‬بر صفر پشت سر گذاشت.

تيم ايران در صورت كسب نتيجه بازي در مقابل تيم ميانمار كه در ساعت ‪۱۶‬ امروز به وقت محلي برگزار مي‌شود، راهي ديدار نيمه نهايي خواهد شد.

ملي پوشان جوان تيم ايران در روز گذشته تمرينات خود را زير نظر نناد نيكوليچ سرمربي، اصغر اكبري و ماركار آقاجانيان مربيان و كريم بوستاني مربي دروازه بان‌ها ادامه دادند.

سرپرست تيم اعزامي كشورمان به تورنمنت بين‌المللي ويتنام، هدف از حضور ايران در اين دوره از رقابتها را كه همه ساله در اين كشور برگزار مي‌شود، ارتقاي سطح آمادگي بازيكنان به منظور حضور مقتدرانه در مسابقات قهرماني جوانان آسيا كه آبان سال جاري در عربستان سعودي برگزار خواهد شد، اعلام كرد.

عليرضا تقي پور در گفت وگو با خبرنگار ايرنا افزود: بازيكنان جوان كشورمان در آمادگي كامل بسر مي‌برند و حضور در اين دوره از رقابتها فرصت مناسبي براي رسيدن به شرايط مطلوب شركت در مسابقات آسيايي عربستان خواهد بود.

تيم فوتبال جوانان ايران در مسابقات قهرماني جوانان آسيا در گروه اول اين دوره از رقابتها با تيمهاي عربستان سعودي، ژاپن و يمن همگروه است.
 دوشنبه 1 مهر 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن