تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله چيزى مثل شام و غير آن را بر نماز مقدم نمى‏داشتند و ه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815631898




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

8 رقيب داخلي و خارجي براي اپراتور سوم تلفن همراه


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: 8 رقيب داخلي و خارجي براي اپراتور سوم تلفن همراه
مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه كشور گفت: تاكنون هشت شركت داخلي و خارجي، اسناد مزايده اپراتور سوم را خريداري كرده و تاكنون هفت شركت متعهد شده اند اطلاعات اسناد را منتشر نكنند.
به گزارش شبكه خبر، سعيد مهديون، در گفتگو با خبرنگار صدا و سيما گفت: برخي اطلاعات اضافه تر از شرايط مزايده به خريداران اين اسناد ارائه مي شود كه فقط براي اين مزايده كاربرد دارد و از آن ها نمي توان به عنوان اطلاعات مرجع استفاده كرد.

مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه كشور با بيان اينكه "قيمت اسناد مزايده اپراتور سوم، 300 ميليون ريال (حدود 20 هزار يورو) است"، افزود: حق امتياز اوليه اپراتور سوم، 300 ميليون يورو و كمترين سهم سالانه دولت از اپراتور سوم، 15 درصد درآمد اپراتور پيش بيني شده است.

مهديون گفت: يكي از شرايط پيش بيني شده در اين مزايده اين است كه اپراتور خارجي در اين مزايده، دست كم 10 درصد و در نهايت 49 درصد، سهم خواهد داشت و دست كم سهم هر يك از شريكان در اپراتور سوم نيز 10 درصد است.

مجري برگزاري مزايده اپراتور سوم تلفن همراه كشور افزود: خريداران اسناد مزايده، پس از پايان مهلت فروش اين اسناد، سه هفته فرصت دارند مدارك ارزيابي اوليه خود را ارائه كنند و نتيجه ارزيابي اين مدارك، در نهايت پس از دو هفته اعلام مي شود.

بر اساس اصلاحيه "سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي"، فروش اسناد مزايده اپراتور سوم تا روز 13 مهر ادامه خواهد داشت و شركت كنندگان تا پنجم آبان مي‌ توانند مدارك ارزيابي كيفي را به سازمان تنظيم مقررات ارسال كنند.

پذيرفته شدگان مرحله نخست مزايده كه روز 18 آبان معرفي خواهند شد، تا 9 آذر براي تسليم پيشنهاد سه گانه خود فرصت دارند و در نهايت، روز 10 آذر، پيشنهادات بازگشايي خواهد شد.

51 درصد سهام اپراتور سوم به شركت هاي داخلي و 49 درصد آن متعلق به سرمايه گذار خارجي خواهد بود.

اكنون حدود 41 ميليون مشترك تلفن همراه در كشور وجود دارد.
 يکشنبه 31 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 88]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن