تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):غيرت از ايمان است و بى بند و بارى از نفاق.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815472733




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نحوه پرداخت مطالبات فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نحوه پرداخت مطالبات فرهنگيان كهگيلويه وبويراحمد اعلام شد
رييس سازمان آموزش و پرورش كهگيلويه وبويراحمد گفت:توجه به مشكلات و مطالبات فرهنگيان و تلاش براي رفع آنها از دغدغه هاي دولت نهم است و اميدواريم اين قشر از جامعه در آستانه سال تحصيلي جديد با فراغ بال بيشتري در راستاي تعليم و تعلم دانش آموزان قدم بردارند.


علي محمد دانشي شنبه در گفت و گو با ايرنا افزود:اين مطالبات را مي توان در قالب سه موضوع دسته بندي كرد كه اميدواريم با رفع برخي مشكلات و موانع در كمترين زمان ممكن شاهد پرداخت آنها به فرهنگيان كهگيلويه و بويراحمد باشيم.
وي بيان كرد: پرداخت يك ماه پاداش مناطق محروم فرهنگيان استان معادل هفت ميليارد و 900 ميليون ريال از جمله اين مطالبات است كه با توجه به كشوري بودن اين موضوع، با رفع مشكل مشخص شدن منابع پرداخت آن با تفاهم نمايندگان دولت و مجلس شوراي اسلامي همزمان با ديگر مناطق محروم كشور پرداخت خواهد شد.
دانشي با اشاره به اينكه 50 درصد از مطالبات بازنشستگان كهگيلويه و بويراحمد به آنها پرداخت نشده است اظهار داشت: اين مطالبات معادل 38 ميليارد ريال قبل از پاداش يك ماه مناطق محروم و حداكثر تا پايان مهرماه به حساب فرهنگيان بازنشسته واريز خواهد شد.
وي عنوان كرد: 220 ميليارد ريال از ديون باقي مانده فرهنگيان شهرهاي ياسوج و گچساران نيز كه مربوط به سال هاي 79 - 68 و در زمان خدمت دولت هاي قبلي است تا پايان سال جاري به فرهنگيان اين دو شهر پرداخت مي شود.
دانشي در زمينه حقوق تطبيق يافتگاني كه از نهضت سوادآموزي وارد سيستم آموزش و پرورش شده اند ابراز داشت: همه مطالبات حقوقي همكاران نهضتي و آموزش و پرورش تا پايان شهريور به استثناي افرادي كه از نهضت سوادآموزي به اين سازمان انتقال يافته اند پرداخت شده است.
رييس سازمان آموزش و پرورش كهگيلويه و بويراحمد افزود: با توجه به متمركز شدن بودجه آموزش و پرورش اين سازمان با اولويت دادن به اين موضوع تا نيمه مهرماه امسال حقوق اين افراد را پرداخت خواهد كرد.
حدود 10 هزار فرهنگي كار تدريس را در مدارس كهگيلويه و بويراحمد به عهده دارند.
از اين تعداد معلم حدود چهار هزار و 368 در مقطع ابتدايي ، دو هزار و 667 نفر در مقطع راهنمايي ، دو هزار و 595 نفر در مقطع متوسطه و مابقي در مقطع پيش دانشگاهي كار آموزش و تدريس را در سال تحصيلي جديد به عهده خواهند داشت.
ك/3 7535/563 شماره 449 ساعت 14:59 تمام
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 1514]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن