تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ارزش چهار چيز را جز چهار گروه نمى‏شناسند : جوانى را جز پيران، آسايش را جز گرفتاران...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815624172




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

وزير كشور: شرايط كنوني كشور توجه بيشتر به امنيت رواني را ايجاب مي كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: وزير كشور: شرايط كنوني كشور توجه بيشتر به امنيت رواني را ايجاب مي كند
تبريز- وزيركشور گفت: شرايط كنوني كشور توجه بيشتر مسوولان به مقوله امنيت رواني مردم را ايجاب مي كند.


به گزارش ايرنا،"علي كردان"روز شنبه درآيين معارفه استاندارجديد آذربايجان شرقي افزود: تامين امنيت رواني شهروندان در گرو امنيت اقتصادي است و مديران بايد شرايط اين مهم را فراهم كنند.
وي با بيان اين مطلب كه در آذربايجان شرقي بستر سرمايه گذاري از سوي بخش خصوصي به نحو مطلوبي فراهم شده است، تاكيد كرد:مديريت استان بايد با اتخاذ تدابيري، نهادهاي مالي را به سمت ارايه خدمات به بخش سرمايه گذاري و توليد با هدف ايجاد آرامش عمومي هدايت كند.
كردان اضافه كرد:استاندار جديد آذربايجان شرقي بايد قفل بسته شده برخي از نهادهاي مالي را گشوده و راه افزايش سرمايه گذاري بخش خصوصي را تسهيل كند.
وي با اشاره به اقدامات خوب قوه قضاييه در زمينه حمايت از سرمايه گذاري، اظهار داشت: دراين راستا،نيروي انتظامي و دادگستري استان بايد فضايي ايجاد كنند كه سرمايه گذاران احساس كنند نماينده عالي دولت در آذربايجان شرقي و
نيروي انتظامي و دادگستري حامي آنها و توليدكنندگان هستند.
وي پيشنهاد كرد ، براي اين منظور دفتر حمايت از سرمايه گذاري با حضور نمايندگان سازمان هاو نهادهاي مسئول در زمينه سرمايه گذاري در محل استانداري تشكيل شود تا سرمايه گذاران براي انجام كارهاي خود معطل نشوند.
وي باتاكيد بر اجتناب نهادهاي مسوول از پاس دادن سرمايه گذاران به يكديگر گفت: وظيفه مسوولان سازمان ها و نهادها اين است كه دست ياري سرمايه گذاران را به گرمي بفشارند و از توان و منابع مالي آنها براي توسعه مطلوب استان و كشور استفاده كنند.
وزير كشور همچنين از نهادهاي اجتماعي به عنوان يكي از ابزارهاي موثر در تامين امنيت اقتصادي و به تبع آن امنيت رواني در جامعه ياد كرد و از نمايندگان آذربايجان شرقي در مجلس خواست كه از تغيير پياپي قوانين مربوط به سرمايه گذاري در خانه ملت جلوگيري كنند.
وي گفت:تغيير مداوم قوانين مربوط به سرمايه گذاري در مجلس موجب احساس خوف سرمايه گذاران شده وتلقي كسب ارزش افزوده در يك حوزه سرمايه گذاري با تغيير قانون از ذهن آنان پاك مي شود و احساس به خطرافتادن سرمايه هايشان را مي كنند.
وي از استاندار جديد آذربايجان شرقي خواست كه با تعهد به مفاد چشم انداز 20 ساله،برنامه چهارم توسعه كشور و سند توسعه آذربايجان شرقي،اتحاديه ها، اتاق بازرگاني و احزاب سياسي و گروه هاي اجتماعي را به سمتي هدايت كند كه به افزايش درآمدهاي عمومي و نشاط اجتماعي منجر شود.
وي با تاكيد بر ضرورت رعايت زمان بندي طرحهاي عمراني يادآور شد: مديريت ارشد استان در اين زمينه بايد قاطعانه عمل كند و ابزارهاي لازم را از قبل طوري فراهم نمايد كه هر پروژه اي در زمان مقرر به بهره برداري برسد.
وي با بيان اين مطلب كه تاخير در اجراي پروژه هاي عمراني به دليل افزايش قيمت ها، ضررهاي مادي فراواني را به كشور وارد مي كند،افزود:استاندار نبايد هيچ توجيهي را براي تاخير در اجراي طرحهاي عمراني بپذيرد.
كردان همچنين تعريف و اجراي طرحهاي بزرگ فرهنگي در آذربايجان شرقي را به دليل پتانسيل هاي بالاي فرهنگي آن ضروري دانست و اظهار داشت: بايد به گونه اي برنامه ريزي كرد كه اين پتانسيل ها به فعل تبديل شود.
وي از استاندار جديد آذربايجان شرقي خواست كه نشست هاي شوراي فرهنگ عمومي را جدي گرفته تابا تعريف طرحهاي اجرايي و عملياتي دراين نشست ها،از پرداختن به روند عادي كار دستگاه ها در اين زمينه اجتناب شود.
وي تاكيد كرد: در اتاق استاندار جديد استان بايد هميشه به روي مردم باز باشد و وي با حضور در نقاط مختلف آذربايجان شرقي و به صورت چهره به چهره نيازهاي مردم را درك و براي رفع آنها تصميم گيري كند.
وزير كشور گفت: مديريت استان بايد ضمن دفاع از حقوق شهروندان به طور عام، توجه خاصي به نيروهاي حزب اللهي و متدين استان داشته باشد و عدالت را پايه تصميم گيري هاي خود قرار دهد.
استاندارجديد آذربايجان شرقي روز شنبه طي آييني با حضور وزير كشور در تبريز معرفي شد.
به گزارش روز شنبه ايرنا دراين آيين ، " احمد عليرضا بيگي " به عنوان استاندار جديد استان معرفي و ازتلاش هاي سه ساله " محمد معمارزاده" استاندار قبلي آذربايجان شرقي ، تجليل شد.
"احمد عليرضا بيگي" استاندار جديد آذربايجان شرقي متولد سال 1336 شبستر، در سال 1373 فرماندهي انتظامي استان را به عهده داشته است.
" عليرضابيگي" در طول سال هاي گذشته به عنوان معاون راهنمايي و رانندگي ناجا، فرمانده انتظامي استان هاي اصفهان و فارس خدمت كرده و آخرين سمت اجرايي او مشاور وزير كشور بوده است.
پيش از وي، معمارزاده به مدت سه سال در سمت استانداري آذربايجان شرقي ، خدمت كرد.
ك/2
518/586/543
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن