تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):ثروت فراوان، دشمن مؤمنان و پيشواى منافقان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813280524




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مشايي:اسرائيل مرده است و تنها تشيع جنازه آن را به تاخير مي‌‏اندازند


واضح آرشیو وب فارسی:ايلنا: مشايي:اسرائيل مرده است و تنها تشيع جنازه آن را به تاخير مي‌‏اندازند


تهران- خبرگزاري كار ايران
رئيس سازمان ميراث فرهنگي با تاكيد بر اينكه روز قدس به تمام آزادي‌‏خواهان جهان تعلق دارد، ‌‏افزود: روز قدس، روز تجلي ايمان، عشق به محرومان و روز نشان دادن دندان‌‏هاي دراكولاست.

به گزارش خبرنگار "ايلنا"، اسفنديار رحيم‌‏مشايي در مراسم ثبت آيين رمضان و روز قدس اظهار داشت: روز جهاني مقدس منحصر به ايران نيست و به جهان اسلام و فراتر از آن تعلق دارد.اين روز، مرواريد درخشاني است كه درخشش آن، تمام زواياي تاريك كه در سايه حاكميت ستم پديد آمده است را روشن مي‌‏كند.
وي با تاكيد بر اينكه روز قدس تنها متعلق به ايران و اسلام نيست، تصريح كرد: اين روز جهاني و متعلق به جهان است. روز قدس صف‌‏بندي تاريخي است كه بايد در گذشته شكل مي‌‏گرفت كه اين‌‏طور نشد.
وي احمدي نژاد را شخصيت برجسته‌‏اي خواند كه اهميت قدس و صهيونيسم را به خوبي شناخته و تيري را ازچله كمان به سمت مركزيت كفر نشانه رفته است.
معاون رئيس‌‏جمهور در ادامه با اشاره به فرا رسيدن هفته دفاع مقدس ادامه داد:دفاع مقدس حادثه‌‏اي بود كه آغاز و پايان آن سال 59 و 68 نيست، بلكه مصاف تمام و كمال حق و باطل بود.اين ملت با دست خالي در برابر يكي از قوي‌‏ترين نيروهاي زميني منطقه ايستاد.
وي ادامه داد: ظاهر جنگ تمام شده است اما منطق آن برقرار است. دفاع مقدس يك فرهنگ و مكتب بود كه زنده است؛همانطور كه شهيدان زنده‌‏اند.
مشايي ايستادگي ايران در مساله هسته‌‏اي را سندي براي صداقت و راست گويي ملت دانست و خاطر نشان كرد: ايستادگي در مساله هسته‌‏اي پيروزي بزرگي براي ما بود.
رئيس سازمان ميراث فرهنگي در پايان تاكيد كرد: اسرائيل مرده است و تنها تشيع جنازه آن را به تاخير مي‌‏اندازند.
پايان پيام

كد خبر: 447054
 شنبه 30 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايلنا]
[مشاهده در: www.ilna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 83]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن