تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مهدى مردى است از ما، از نسل فاطمه.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815308656




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

امام جمعه ايلام: دفاع مقدس سرفرازانه ترين دوران تاريخ ايران است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: امام جمعه ايلام: دفاع مقدس سرفرازانه ترين دوران تاريخ ايران است
نماينده ولي فقيه در استان و امام جمعه ايلام گفت: دفاع مقدس سرفرازانه ـ ترين دوران تاريخ ملت غيور ايران است.


حجت الاسلام والمسلمين "محمدنقي لطفي" در جمع نمازگزاران ايلامي در مسجد جامع شهر ايلام افزود: ملت ايران در طول هشت سال دفاع مقدس با پايداري و ايثارگري جوانان برومند توانست عالي ترين مقطع تاريخ را بسازد.
وي گفت: ملت ايران در طول هشت سال جنگ تحميلي با استقامت و مقاومت خود سخت ترين دوران سي ساله انقلاب را پشت سر گذاردند و به پيروزي نهايي دست يافتند.
وي گفت: در طول سالهاي جنگ تحميلي دستاوردهاي بزرگي نصيب ملت ايران شد كه همه آنها بهترين تجربه ها و تاثيرگذارترين دوران را در انقلاب رقم زد.
وي افزود: رشد خلاقيتها در زمينه هاي مختلف در فنون نظامي، خلاقيت و نوآوري در جنگ رواني، افشاي چهره دشمنان بخصوص منافقين و پيشرفت در زمينه هاي مختلف همه از دستاوردهاي مهم هشت سال دفاع مقدس بوده است.
وي ادامه داد: اتحاد و انسجام ملت بزرگ ايران با وجود فرقه هاي مختلف در طول دوران دفاع مقدس يكي از دستاوردهاي بزرگ تاريخ ايران در جنگ تحميلي بود كه بسيار ارزشمند و مهم در برابر دشمن بود.
وي گفت: اعتماد به توان خودي در جنگ نيز از نكات بسيار مهم آن دوران بود زيرا در جنگ هيچ كشوري از ما دفاع نكرد و 36 كشور در حال جنگ با ما بودند كه خودباوري باعث شكوفايي استعدادها در آن زمان و اكنون شده است.
خطيب جمعه ايلام افزود: رسوايي جهانخوران از مهمترين دستاوردهاي جنگ تحميلي بود كه همه سازمانهاي بين المللي چهره واقعي خود را در آن دوران افشا كردند.
وي تاكيد كرد، نسل جوان ما بايد با فرهنگ شهادت را كه ره آورد بزرگ دفاع مقدس به عنوان يك فرهنگ پويا است قلمداد كند زيرا آنچه امروز دشمنان ايران را تضعيف كرده، ماندگاري همين فرهنگ ايثار و شهادت است.
وي در ادامه به ايام پر بركت ليالي قدر اشاره كرد و گفت: بر اساس آيات قرآن و احاديث از پيامبر اكرم (ص ) و ائمه معصومين شبهاي قدر برترين و بهترين شبها هستند.
وي از همه مسلمانان خواست با بجا آوردن اعمال منتسب به شبهاي قدر و دعا و راز و نياز از بركات اين شبهاي عزيز برخوردار شوند.
امام جمعه ايلام در ادامه به فرا رسيدن ايام شهادت حضرت علي (ع) اشاره كرد و گفت: فضائل و ويژگيهاي حضرت علي (ع ) بسيار فراوان و فوق درك و تصورات ماست.
حجت الاسلام لطفي افزود: در ميان شخصيتهاي بزرگ جهان هيچ كس به اندازه حضرت علي (ع) مورد تقدير قرار نگرفته است.
وي ادامه داد: اميرالمومنين (ع ) در دوران زندگي پربارش براي همه انسانهاي يك الگو و اسوه است.
وي گفت : نياز جامعه ما امروز به آموزه هاي حضرت علي (ع) بيش از هر زمان ديگري است زيرا ايشان به عنوان يك رهبر عادل، عالم و فداكار در سطح جهان مطرح است و دنياي جهان اسلام حضرت علي (ع ) را از نگاه مردم ايران مي شناسند.
وي از مسلمانان خواست كه رفتار و منش خود را مبتني بر زندگي پربار حضرت علي (ع) نمايند تا سيماي ملكوتي ايشان بيش از پيش به همه جهان معرفي شود.
امام جمعه ايلام در ادامه از مسوولان شركت آب و فاضلاب و امور آب استان خواست نسبت به رفع مشكل آب شرب شهر 220 هزار نفري ايلام توجه و اهتمام جدي داشته باشند تا بوي نامطبوع آن از بين برود.
7177/7173/633/508 شماره 237 ساعت 15:13 تمام
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 169]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن