تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 7 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دانايى سرآمد همه خوبى‏ها و نادانى سرآمد همه بدى‏هاست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818869332




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

استاندار لرستان تاكيد كرد:شهرداريها جلوي رشد بي رويه شهرها در لرستان را بگيرند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: استاندار لرستان تاكيد كرد:شهرداريها جلوي رشد بي رويه شهرها در لرستان را بگيرند
خرم آباد - خبرگزاري مهر: سيد حسين صابري تاكيد كرد: شهرداريها با استفاده از زمينهاي خالي داخل بافت شهر اجازه گسترش بي رويه شهرها به زمينهاي خارج شهر و بيابانها را ندهند .

به گزارش خبرنگار مهر در خرم آباد ، استاندار لرستان شب گذشته در جلسه شوراي مسكن استان در محل استانداري ، اظهار داشت: تا زماني كه در داخل شهرها زمين وجود دارد شهرداريها نبايد اجازه گسترش بي رويه شهرها و بيابان نشيني مردم را صادر كنند .

صابري همچنين خواستار تلاش بيشتر شهرداري هاي براي جلوگيري از گسترش ساختمان سازي در محدوده هاي خارج از شهر شد .

وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اهميت و مزاياي اجراي طرح مسكن مهر ، بيان داشت : اگر براي پيشبرد طرح نياز باشد بايد هر هفته جلسه كارگروه تشكيل شود تا هر چه سريعتر شاهد تحقق اهداف دولت نهم در زمينه تامين مسكن مهر براي اقشار كم درآمد جامعه باشيم .

استاندار لرستان با تاكيد بر ساخت مناسب و مقاوم مسكن در استان خواستار نظارت كامل وجدي شهرداريها در اين زمينه شد .

صابري همچنين توجه به بخش ساخت و مقاوم سازي مسكن روستايي را از مهمترين برنامه هاي دولت در روستاها خواند و خواستار همكاري بانكهاي استان و ارايه تسهيلات به اين بخش شد .

در ادامه اين مراسم معاون استاندار لرستان و فرماندار شهرستان بروجرد پيرامون اقدامات انجام شده در رابطه با طرح مسكن مهر در بروجرد توضيحاتي ارائه كرد و بيان داشت : 18 هزار بروجردي در اين طرح ثبت نام كرده اند كه از اين تعداد 13 هزار نفر واجد شرايط شناخته شده اند .

محمد علي توحيدي افزود : متقاضان مسكن مهر در بروجرد در قالب 60 تعاوني ساماندهي شده اند .

وي با اشاره به اقدامات انجام شده ، يادآور شد : تاكنون 65 هكتار زمين براي ساخت 8 هزار و 124 واحد مسكوني در بلوكهاي 6 طبقه در اين شهرستان تعيين شده است .

فرماندار شهرستان خرم آباد نيز در سخناني با اشاره به وضعيت اين طرح در خرم آباد ، يادآور شد : تاكنون بيش از 34 هزار نفر در شهرستان خرم آباد در طرح مسكن مهر ثبت نام كرده اند .

حسن شريعت نژاد همچنين از در نظر گرفته شدن زمين براي اجراي طرح مسكن مهر در خرم آباد خبر داد .

سيد مهدي وفايي مقدم فرماندار اليگودرز نيز با اشاره به وضعيت طرح مسكن مهر در اين شهرستان از پيشتاز بودن اليگودرز در بازسازي بافتهاي فرسوده در استان خبر داد و عنوان كرد : فاز اول زمين طرح مسكن مهر واگذار شده و زمين براي فاز دوم اين طرح نيز در نظر گرفته شده است .

فرماندار دورود نيز در سخناني اظهار داشت : از 14 هزار و 300 نفر دورودي كه در طرح مهر ثبت نام كرده اند 6 هزار و 300 نفر واجد شرايط شناخته شده اند .

نصرالله رشنو ادامه داد : اين افراد در قالب 30 تعاوني در شهرستان دورود ساماندهي شده اند .

فرماندار پلدختر نيز در سخناني از ثبت نام سه هزار و 500 نفر متقاضي مسكن مهر در اين شهرستان خبر داد و افزود : با بررسي هاي به عمل آمده 3 هزار و 240 نفر واجد شرايط واگذاري مسكن مهر در پلدختر بوده اند .

گودرز نظري يادآور شد : 5/5 هكتار زمين براي اجراي طرح مسكن مهر در پلدختر پيش بيني شده است كه هم اكنون نيز850 واحد مسكوني آماده واگذاري به متقاضيان است .

فرماندار ازنا نيز در سخناني به وضعيت طرح مسكن مهر در اين شهرستان اشاره كرد و بيان داشت : از سه هزار و 200 متقاضي مسكن مهر در ازنا 800 نفر واجد شرايط هستند .

سيد اسدالله محمدنيا ادامه داد : تاكنون 485 هكتار زمين در شهرك المهدي اين شهرستان براي انجام طرح در نظر گرفته شده است .

مرتضي وليپوري فرماندار دلفان نيز در ادامه اين جلسه از واريز كردن مبلغ طرح مسكن مهر توسط يك هزار و 156 نفر در اين شهرستان و تمليك 10 هكتار زمين براي انجام اين طرح خبر داد .

حسن رضاييان فرماندار شهرستان سلسله نيز عنوان كرد : از4 هزار و 700 متقاضي ثبت نام شده در طرح مسكن مهر در سلسله دو هزار نفر واجد الشرايط بوده اند .
 جمعه 29 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن