تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):براستى كه هر كس را حق سود ندهد، باطل زيانش رساند و هر كس به راه هدايت نرود، به كجر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815512175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس كل بيمه مركزي ايران خواستار تدوين اطلس بيمه استان ها شد


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: رئيس كل بيمه مركزي ايران خواستار تدوين اطلس بيمه استان ها شد
تبريز - خبرگزاري مهر: رئيس كل بيمه مركزي ايران خواستار تدوين اطلس بيمه استان ها به منظور بررسي و احصا ميزان حضور شركت هاي بيمه شد.

به گزارش خبرنگار مهر در تبريز جواد فرشباف ماهريان ظهر امروز در حاشيه نشست شوراي برنامه ريزي و توسعه آذربايجان شرقي در گفتگو با خبرنگاران افزود: ‌با تدوين اطلس بيمه استان ها دسترسي مردم به انواع خدمات بيمه اي تسهيل مي شود.

وي همچنين با اشاره به سياست جديد بيمه مركزي ايران مبني بر هزينه كردن درآمدهاي حق بيمه حاصله در يك استان در همان استان گفت: تحقق اين طرح رونق اقتصادي منطقه را باعث شده و حتي به اشتغالزايي نيز منجرخواهد شد.

وي تاكيد كرد:‌ بايد از ظرفيت استان ها براي توسعه امر بيمه استفاده كرده و امكان تهيه پوشش بيمه اي براي كليه سرمايه گذاري ها و فعاليت هاي اقتصادي اعم از كارخانجات صنعتي و مسكن را فراهم كرد.

فرشباف ماهريان به سياست هاي بيمه مركزي ايران براي فعال شدن شركت هاي بيمه در استان ها اشاره كرد و افزود: ‌توسعه بيمه به منظور جبران خسارت هاي ناشي از بروز انواع حوادث، ايجاد منابع لازم براي شركت هاي بيمه و سوق دادن آن ها براي سرمايه گذاري در زيرساخت توسعه و عمران هر استان، ‌توسعه فرهنگ بيمه در هر استان و ايجاد حق براي مردم در صورت بروزهر گونه خسارت و برقراري امكان برخورداري عادلانه هر استان ازانواع خدمات بيمه اي از اهداف بيمه مركزي براي فعال شدن شرمت هاي بيمه استان ها است.

رئيس كل بيمه مركزي ايران اظهار داشت: در اين راستا براي حضور جدي شركت هاي بيمه تجاري در اقصي نقاط كشور صورت مي گيرد.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن