تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 25 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):منزلت مردم را در نزد ما، از اندازه روايتشان از ما بشناسيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815758130




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

دكتر جاسبي در بازديد از واحد گچساران: واحد گچساران تا يكسال آينده به مجموعه اي كم نظير در ايران تبديل مي شود


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: دكتر جاسبي در بازديد از واحد گچساران: واحد گچساران تا يكسال آينده به مجموعه اي كم نظير در ايران تبديل مي شود


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: رييس دانشگاه آزاد اسلامي ضمن بازديد از واحد گچساران گفت :آنچه امروز از واحد گچساران ديدم آينده اي بسيار روشن و درخشان را نويد مي دهد تا يكسال آينده مي تواند به يك مجموعه عظيم كم نظير در ايران تبديل شود.

به گزارش روز پنجشنبه گروه دانشگاه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، دكتر جاسبي در اين مراسم ضمن تبريك ولادت امام حسن مجتبي و ماه رمضان گفت :بسيار خوشحالم كه امروز شاهد اين همه تلاش و زحمت مسوولين دانشگاه آزاد اسلامي واحد گچساران هستم.
وي افزود: اگر تلاش مسوولين اين دانشگاه مضاعف شود و هيات علمي را افزايش دهيد بورسيه هاي دوره دكترا را لحاظ كنند كه ما هم اولويت را به مناطق محروم مي دهيم و با داشتن اين سيستم اطلاع رساني و كافي نت و اينترنت شرايط را تا يكسال آينده براي جامع شدن داريم.
رييس دانشگاه آزاد اسلامي خاطر نشان كرد: توصيه اي كه بخصوص به نماينده اين شهرستان دارم اين است كه تلاش كنيد تحصيلات تكميلي را افزايش دهيد ، زيرا ما نيز در صدد اين هستيم كه كيفيت در واحدها تحقق يابد و كيفيت هم در گرو داشتن تحصيلات تكميلي است ،در فوق ليسانس رشته هايي را تاسيس كنيد و لازم است رشته كارشناسي كامپيوتر سريع تاسيس شود.
وي افزود:خوشبختانه استاندار، فرماندار، امام جمعه همراه دانشگاه آزاد اسلامي واحد گچساران هستند من هم يك سرباز و يك خدمتگزار جمهوري اسلامي هستم و چه در سنگر دانشگاه و چه در هر جاي ديگر سعي خواهم كرد تا آخر عمر خدمتگزار جمهوري اسلامي باقي بمانم .
رييس واحد گچساران نيز در اين مراسم به ارائه گزارشي از واحد گچساران پرداخت و گفت:با مساعدت هاي رييس منطقه يك و دبير منطقه توانستيم درجه واحد را از بزرگ به بسيار بزرگ برسانيم و در حال حاضر امتياز واحد 830 است كه از لحاظ عمراني با 66 درصد پيشرفت مقام اول منطقه يك را كسب كرديم.
وي افزود: در ابتداي زمان مديريت بنده سعي كردم طرح جامع سايت را به طور كاملا علمي پياده كنيم كه حدود 33 پروژه را شروع كه بخش زيادي از آنها به بهره برداري رسيده و بخشي حدود 70 تا 80 درصد پيشرفت داشته و كمترين آنها حدود 45 درصد پيشرفت داشتند كه از لحاظ مالي و اداري براي اولين بار رتبه واحد به 32 رسيد.
دكتر جاني پور افزود: از لحاظ پژوهشي در سال نوآوري و شكوفايي دو همايش ملي را برگزار كه در همايش نفت گاز و پتروشيمي 700 مقاله دريافت كرديم.
وي خاطر نشان كرد: اين واحد حدود نه هزار دانشجو دارد كه نسبت به سال گذشته شاهد افزايش دانشجو هستيم و چهار رشته كارشناسي ارشد، 126 استاد تمام وقت، 31 نفر بورسيه دكترا و 310 نفر اساتيد مشغول به تدريس هستند.
رييس واحد گچساران گفت: گام هاي بزرگي نسبت به رشته مامايي برداشتيم كه آزمايشگاه پرستاري و مامايي ،سالن پراتيك و خريد 10 ميليون تومان كتاب تخصصي ، اتصال تمامي ساختمان هاي واحد به سيستم اينترنت پرسرعت ، پروژه wifi يا اينترنت بي سيم را در دانشكده ها ، افزايش هشت برابري پهناي باند اينترنت را كه دو مگابيت بر ثانيه است و راه اندازي فيبر نوري كه در شرف بهره برداري است 16 برابر خواهد شد از جمله اقدامات است.
سپس امام جمعه شهرستان حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي كه در اين مراسم حضور داشت گفت: بنده به عنوان يك طلبه نماينده مقام معظم رهبري و معلمي كه 21 سال در بدنه دانشگاه آزاد اسلامي فعاليت داشته ام و 13 سال سمت مديري را بر عهده داشتم ،معتقدم هيچ كدام از دولتمردان نظام جمهوري اسلامي ايران از 22 بهمن 57 تا حال حاضر نتوانستند به اندازه دكتر جاسبي به فرهنگ مملكت خدمت كنند و اگر بنا باشد نظام جمهوري اسلامي ايران مديراني ارزشمند كه تنه اصلي فرهنگ را توانستند شكل بدهند و هدايت كنند برجسته ترين آنها دكتر جاسبي است.
وي افزود :حال دانشگاه آزاد اسلامي بعد از 26 سال به منزله درخت تنومندي است كه علاوه بر سايه افكني بر جغرافيايي ايران، در خارج از كشور هم سايه افكنده است.
حجت الاسلام والمسلمين دكتر موسوي در ادامه از دكتر جاسبي بعنوان چهره ارزشي ، انقلابي و مدير توانمند نام برد كه دانشگاه آزاد اسلامي الگوي بسيار خوبي است اميدوارم همگان بجاي تعارض با دانشگاه كمك كنند.
در ادامه سيد قدرت الله حسيني نماينده مردم گچساران در مجلس شوراي اسلامي ضمن سپاسگذاري از زحمات رياست واحد و هيات رييسه گفت: دكتر جاسبي من امروز احساس رضايت را نسبت به عملكرد واحد گچساران در چهره شما ديدم.
وي افزود: توقع و انتظار من از دكتر جاسبي با داشتن پتانسيل هاي موجود تبديل دانشگاه آزاد اسلامي واحد گچساران به درجه جامع است و ما اكنون در جذب اساتيد مقطع دكترا مشكل داريم كه خواستار اعطاي امتيازاتي به اين منطقه محروم هستيم.
دكتر نورا رييس منطقه يك در ادامه گفت: به پاس حضور دكتر جاسبي مقطع كارشناسي ناپيوسته كامپيوتر و كارشناسي كامپيوتر را برايتان درمظر داريم.
به گزارش خبرنگار ايسكانيوز دكتر جاسبي ضمن بازديد از مركز كافي نت، كارگاه هاي آموزشي و قرائت فاتحه بر مزار شهداي گمنام دانشگاه به افتتاح چند پروژه ،خوابگاه خواهران حضرت زينب با ظرفيت 600 نفر و مساحت پنج هزار و 500 متر مربع
زمين چمن ورزشي به مساحت 14 هزار متر مربع
سالن كنفرانس و نمازخانه اداري دانشگاه به مساحت 700 متر مربع
سردرب ورودي دانشگاه به 180 متر مربع اقدام كردند./
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 139]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن