تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مؤمن چون خشمگين شود، خشمش او را از حق بيرون نبرد و چون خشنود شود، خشنوديش او را به ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1818911763




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كواكبيان: اظهارات مشايي، دوستي با سربازان اسرائيلي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: كواكبيان: اظهارات مشايي، دوستي با سربازان اسرائيلي
نماينده سمنان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: پس از پيگيري‌هاي لازم اسامي سه نفر را فهميديم ولي 17نفر ديگر معلوم نيست چه كساني هستند كه هيئت رئيسه مجلس حاضر نيست اسامي آنها را به نمايندگان بگويد.
دبيركل حزب مردم‌سالاري اظهارات اخير مشايي، معاون رئيس‌جمهوري را در حقيقت دوستي با سربازان اسرائيلي دانست.

به گزارش فارس، مصطفي كواكبيان شب گذشته در جمع شماري از مردم سمنان افزود: برخي‌ها همچون مشايي اين روزها مي‌گويند ملت اسرائيل را دوست داريم، ما به آنها گوشزد مي‌كنيم كه ملت ايران همه مردم جهان را دوست دارند به شرطي كه انسان باشند و بتوان نسبت ملت به آنها داد.
وي تصريح كرد: افرادي كه هم اكنون در اسرائيل حضور دارند، انسان نيستند و اين منطقه را گروهي از نظاميان و سربازان تشكيل مي‌دهد كه به طور رسمي با مردم مي‌جنگند.
دبيركل حزب مردم‌سالاري ادامه داد: ساكنان اسرائيل سال‌هاست كه نوار غزه را در دست گرفته‌اند و مردم و كودكان فلسطيني را روزانه به شهادت مي‌رسانند، پس دوستي با ملت اسرائيل در حقيقت رفاقت با سربازان مسلح است.
كواكبيان افزود: اين افراد همگي سربازند و ما اصلا نمي‌توانيم آنها را دوست داشته باشيم گرچه ايرانيان ملتي مهربان هستند.
وي با بيان اينكه مردم و مسئولان كشورمان به هيچ وجه اسرائيل را به عنوان يك ملت نمي‌شناسند و30 سال است كه شعار مرگ بر اسرائيل سر مي‌دهند، اضافه كرد: در دولتي كه هر شبانه‌روز مي‌گويد اسرائيل بايد نابود شود، سخنان چنين فردي (مشايي) جاي تعجب دارد.
دبيركل حزب مردم‌سالاري با اشاره به آيه 120 سوره بقره، اين آيه را يكي از مطالب اساسي و سياسي قرآن كريم خواند و گفت: خداوند متعال در اين آيه مي‌فرمايد مسلمانان مي‌توانند با يهود و نصاري رابطه داشته باشند اما هرگز نبايد درصدد جلب رضايت آنها برآيند چرا كه فقط درصورتي مي‌توان رضايت اين گروه را به دست آورد كه پيرو و دنباله‌روي آنها شويم و ما توصيه مي‌كنيم مشايي اين آيه را با دقت بخواند.
نماينده سمنان در مجلس شوراي اسلامي همچنين با بيان اينكه برخي‌ها در مجلس نمي‌گذارند در رابطه با سخنان مشايي از رئيس‌جمهوري سئوال كنيم، ادامه داد: براي سئوال از رئيس‌جمهوري بايد يك چهارم نمايندگان مجلس كه حدود 73 نفر مي‌شوند نامه‌اي را امضا كنند در حالي كه در روزهاي اخير درخواستي با 84 امضا تنظيم شد اما هيئت رئيسه مجلس مصلحت نديد اين درخواست را اعلام وصول كند.
كواكبيان گفت: امضاكنندگان اين نامه از احمدي نژاد خواسته بودند تا به مجلس بيايد و درباره اظهارات جالب توجه مشايي پاسخ دهد اما اندكي بعد متوجه شديم رئيس مجلس مي‌گويد شماري از امضاكنندگان، امضاهاي خود را پس گرفته‌اند.
وي تصريح كرد: فرزند استاد شهيد مطهري يكي از امضاكنندگان اين نامه بود اما هنگام سئوال از لاريجاني به ما گفتند 20 نفر از نمايندگان از درخواست خود منصرف شده‌اند و نمي‌توان نامه را اعلام وصول كرد.
نماينده سمنان در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: پس از پيگيري‌هاي لازم اسامي سه نفر را فهميديم ولي 17نفر ديگر معلوم نيست چه كساني هستند كه هيئت رئيسه مجلس حاضر نيست اسامي آنها را به نمايندگان بگويد.
كواكبيان همچنين با بيان اينكه جهان غرب به لحاظ مادي خيلي از كشورمان جلوتر است اما فقدان معنوي در مردم آن وجود دارد، گفت: افت معنوي در اين كشورها به حدي زياد است كه دانشمندان آن مي‌گويند از ماديات خسته شده‌ايم و به معنويت نياز داريم.
وي هدايت الهي را يك ضرورت هميشگي توصيف كرد و گفت: براساس فرموده قرآن در صورتي كه علم و معنويت الهي را كنار بگذاريم، ديگر هيچ ياريگري نخواهيم داشت و اگر هدايت خداوند متعال نباشد، ولايت الهي و پشتيباني او نيز نيست.

نماينده سمنان در مجلس شوراي اسلامي تأكيد كرد: اگر اسم جامعه را جمهوري اسلامي گذاشته‌ايم و همه جا تابلوي اسلامي زده‌ايم اما به طور واقعي به اسلام عمل نكنيم، نبايد انتظار داشته باشيم خدا از ما حمايت كند.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن