تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند از نادانان پيمان نگرفته كه دانش بياموزند، تا آنكه از عالمان پيمان گرفته كه به...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346726




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مرگ متهم فراري در تعقيب و گريز مسلحانه با پليس


واضح آرشیو وب فارسی:الف: مرگ متهم فراري در تعقيب و گريز مسلحانه با پليس
گروه حوادث؛ تيراندازي ماموران پليس به سوي دو متهم مظنون فراري به مرگ يكي از آنها منجر شد.

به گزارش خبرنگار ما بعدازظهر روز سه شنبه ماموران كلانتري چيتگر هنگام گشت زني در بزرگراه آزادگان به يك دستگاه پژو پرشياي نقره يي رنگ با دو سرنشين مظنون شدند و پس از آن كه اطمينان يافتند اين اتومبيل مسروقه است به راننده دستور ايست دادند، اما پژوسواران ضمن بي اعتنايي به فرمان پليس بر سرعت خود افزودند و تلاش كردند از دست آنها فرار كنند به اين ترتيب تعقيب و گريز آغاز شد و دقايقي بعد هنگامي كه پژو حوالي ايران خودرو رسيد، ماموران براي متوقف كردن آن به سوي اتومبيل فراري آتش گشودند. پس از شليك 11 گلوله ماشين مظنونان متوقف شد و ماموران به پژو نزديك شدند.

آنها مشاهده كردند راننده خودرو غرق در خون است، به همين دليل ضمن بازداشت ديگر سرنشين خودرو، مرد زخمي را به بيمارستان رساندند و پزشكان بعد از معاينه اوليه مرگ اين جوان را تاييد كردند. پس از اعلام گزارش اين حادثه به محمدحسين شهرياري- بازپرس جنايي تهران- وي تحقيق در اين باره را آغاز كرد. دوست جوان كشته شده كه شاپور نام دارد در بازجويي ها از معرفي متوفي خودداري كرد. او درباره كشف 5 گرم ماده مخدر شيشه توضيح داد؛ «مواد را از تهران خريديم و مي خواستيم براي فروش آن به كرج برويم.» شاپور درباره سرقت پژو پرشيا نيز سكوت كرد و توضيح بيشتري ارائه نداد. در همين حال ماموري كه به سوي مقتول تيراندازي كرده است در بازجويي ها به تشريح جزئيات عمليات تعقيب پرداخت و گفت راننده خودرو بارها به دستور ايست بي توجهي كرد و به همين دليل او ابتدا لاستيك خودرو را هدف قرار داد اما هنگام شليگ گلوله يي به راننده اصابت كرد. هم اكنون بازپرس شهرياري دستور داده است كارشناسان درباره تعداد گلوله هاي شليك شده و اين موضوع كه آيا واقعاً لاستيك خودرو هدف گرفته شده بود تحقيق كنند. وي توضيح داد چنانچه مسجل شود اتومبيل مظنونان مسروقه بوده و آنها به اخطار پليس توجه نكرده اند، اتهام قتل عمد متوجه مامور كلانتري چيتگر نخواهد شد.

در همين حال صبح ديروز نماينده دادستان تهران با صدور كيفرخواست عليه يك مامور پليس او را متهم به قتل عمد معرفي كرد و خواستار مجازات وي شد.

اين مامور پليس روز 21 ارديبهشت ماه سال گذشته هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي خود به يك موتورسوار مشكوك شد و زماني كه مظنون به دستور توقف توجه نكرد، مامور پليس به سوي او آتش گشود و وي را زخمي كرد، پس از اين حادثه اسماعيل كه زخمي شده بود به بيمارستان منتقل شد اما تلاش براي نجات جان اين جوان 24 ساله بي نتيجه ماند و خانواده وي عليه مامور نيروي انتظامي اعلام شكايت كردند و به تحقيقات در اين خصوص آغاز شد. صفر خاكي- نماينده دادستان تهران- درباره كيفرخواست صادره عليه مامور پليس گفت؛ «در بررسي ها مشخص شد مامور 45 ساله شليك شتابزده داشته و قوانين به كارگيري اسلحه را رعايت نكرده است. به همين دليل پس از صدور قرار مجرميت از سوي بازپرس با توجه به شكايت اولياي دم براي متهم كيفرخواست صادر كردم.»

بنا بر اين گزارش، مامور گشت كه در بازداشت به سر مي برد بايد به زودي در دادگاه كيفري استان تهران در برابر اتهام قتل عمدي از خود دفاع كند.
 پنجشنبه 28 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: الف]
[مشاهده در: www.alef.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 57]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن