تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):افطارى دادن به برادر روزه دارت از گرفتن روزه (مستحبى) بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814657724




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بازيكن سابق استقلال تهران:براي گرفتن طلبم از استقلال تهران وارد حاشيه نمي شوم


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: بازيكن سابق استقلال تهران:براي گرفتن طلبم از استقلال تهران وارد حاشيه نمي شوم
كرمان - خبرگزاري مهر: اميرحسين صادقي گفت: تمام فوتبال خود را مديون استقلال تهران هستم و براي وصول طلب فصل گذشته ام از اين باشگاه وارد حاشيه نمي شوم.

صادقي در گفتگو با مهر اظهار داشت: نتايج ضعيف استقلال تهران درهفته هاي اخير موقتي است و دليل عمده آن وجود برخي شيطنت ها از سوي افراد مغرض است.

بازيكن صنعت مس كرمان در خصوص بازي با پاس همدان گفت: هرچند كه قرعه بازي هاي سنگين در هفته هاي اخير به صنعت مس كرمان خورده است اما تمام سعي خود را براي پيروزي بر تيم پاس همدان و برق شيراز را خواهيم كرد.

وي تصريح كرد: شكست استقلال و پيروزي در هفته هاي اخير باعث بالا رفتن روحيه بازيكنان صنعت مس كرمان و حس برتري طلبي در بازيهاي ليگ برتر شده است.

وي گفت: صنعت مس كرمان نشان داده است كه توانايي قرار گرفتن در رده هاي بالاي ليگ فوتبال كشور را دارد و با اعتماد به نفس فقط به كسب سه امتيازدر تمام بازيها مي انديشد.

مدافع صنعت مس كرمان عنوان كرد: تيم پاس از بازيكنان جوان و هماهنگ در كنار يك مربي فهيم برخوردار است كه مي تواند براي هر تيمي خطر ساز باشد.

وي گفت: تيم صنعت مس كرمان يكي از حرفه اي ترين تيمهاي ايران است كه همه چيز سرجاي خود قرار دارد و به همين دليل در آينده يكي از تيمهاي موفق كشور خواهد بود.
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن