تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):پيامبر خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله مردى را ديدند كه موهاى ژوليده و جامه‏اى چركين و سر و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815173590




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو شوراي مركزي جمعيت آبادگران جوان: (2) بايد به دولت براي تحقق شعارهاي خود فرصت داد


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: عضو شوراي مركزي جمعيت آبادگران جوان: (2) بايد به دولت براي تحقق شعارهاي خود فرصت داد


تهران- خبرگزاري ايسكانيوز: عضو شوراي مركزي جمعيت آبادگران جوان گفت: بايد فرصت كافي را در اختيار دولت براي تحقق شعارهاي اعلام شده اش قرارداد البته نقش مجلس شوراي اسلامي را در اين راه نبايد ناديده گرفت.

محمدحسين شاهويسي روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران "ايسكانيوز"، درخصوص انتخابات رياست جمهوري اظهار داشت: ملاك انتخاب در انتخابات، راي مردم است. با توجه به اين كه نهاد سياسي كشورهاي مختلف با تبليغات كاذب و روابط خاص مديريتي و عمليات فريب قصد دارند اين واقعيت را به نحوي ديگري جلوه دهند.
وي تصريح كرد: بايد ديد از هنگامي كه دولت نهم مستقر شد به چه ميزان در وضعيت اقتصادي و مطالبات مردمي تحول به وجود آمده است. بايد توجه داشت كه يك رييس جمهور به تنهايي نمي تواند كار انجام دهد و همه حوزه ها بايد روابط خود را به گونه اي تنظيم كنند كه اهداف نظام را پيش ببرند و هنوز براي ارزيابي نسبت به عملكرد دولت نهم زود است.

**ناملايمات اقتصادي بر اساس تغيير رويكرد اقتصاد جهاني است
شاهويسي گفت: رويكرد مردمي احمدي نژاد و حضور وي در سفرهاي استاني باعث شده كه جايگاه برجسته اي در اذهان عمومي پيدا كند البته برخي ناملايمات اقتصادي بر اساس تغيير رويكرد در اقتصاد جهاني است.

**بايد مدلي طراحي شود كه كليه انديشه هاي اصولگرايي را پوشش دهد
وي خاطرنشان كرد: باهنر مدل كميته ائتلاف را در انتخابات رياست جمهوري دهم مطرح كرد و رضايي نيز شوراي معتمدين را در نظر گرفت ولي قطعا مدلي مناسب خواهد بود كه مردمي باشد و تمام انديشه هاي اصولگرايي را پوشش دهد و همه گروه هاي سياسي و منتسب به قشر بانوان و حوزه روحانيت و نخبگان و انديشمندان را در برگيرد.
وي با بيان اينكه مدل 6+5 تا حدودي محدديت به وجود آورد گفت: برخي افراد با توجه به اين كه آراء شان مورد نظر قرار نگرفت رويكرد خوبي نسبت به مدل 6+5 نداشتند و اين تفكر فقط محدود به انتخابات مجلس مي شود ولي اين انتخابات چون شامل يك نفر است بايد تمام ظرفيت ها در مورد آن در نظر گرفته شود.

**نگاه قيم مآبانه را از بين ببريم
شاهويسي تصريح كرد: بايد ظرفيت هايي را به وجود آورد تا تمام استعدادهاي مديريتي بتوانند در انتخابات شركت كنند و اين نگاه قيم مآبانه بايد از بين برود تا انتخابات پرشورتر برگزار شود.

**سياسيوني كه سالم و صادق باشند داراي تفكر اصولگرايي اصلاح طلبانه هستند
وي اظهار داشت: جريان اصلاح طلب با توجه به فرصت هاي خود توانسته در حوزه هاي مختلف تاثيرگذار باشد و آنها بخشي از سرمايه هاي انساني كشور هستند كه بايد در برنامه ريزي هاي آينده خود مسايل ارزشي را مدنظر قرار دهند و با در نظر گرفتن اين موضوع، سياسيوني كه سالم، صادق و پاكدامن باشند داراي تفكر اصولگرايي اصلاح طلبي هستند. اصولگرايي از آن جهت كه در راه آرمان هاي ولايت حركت مي كنند و اصلاح طلب نيز از آن جهت كه با نقدهاي منصفانه خود در راه پيگيري مطالبات مردمي مي كوشند.

**كروبي يكي از افراد مورد عنايت رهبري است
وي تصريح كرد: كروبي يكي از افرادي است كه مورد عنايت رهبري قرار دارد و رياست مجلس را نيز برعهده داشت كه توانسته در آن مدت كارنامه موثري را ارايه دهد ولي براي رسيدن به جايگاه رياست محوري احتياج به استفاده مناسب از نيروي انساني دارد كه بايد در اين امر به آزادسازي ظرفيت هاي جديد در كشور پرداخت كه كروبي جزو معدودترين سران اصلاح طلب بوده كه توانسته ساختار حزبي كارآمدي را ارايه كند. /05/120
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن