تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا توكل كند، خداوند هزينه او را كفايت مى كند و از جايى كه گمان نمى برد ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813142846




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

معرفی برترین برنامه های آنلاین برای طراحی منزل شما


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: شما می توانید برای طراحی اتاق های خانه خود از برنامه های آنلاین طراحی استفاده کنید. با استفاده از این برنامه ها می توانید ابعاد اتاق خود را شبیه سازی نموده و رنگ های مختلف دیوار، وسایل تزینی و مبلمان و ... خانه را تغییر داده و بررسی کنید که آیا این تزئینات با ظاهر خانه شما سازگار است یا خیر. در ادامه این برنامه های آنلاین را معرفی می کنیم.
Floorplanner
Floorplanner یکی از بهترین سایت های رایگان طراحی و دکوراسیون خانه است. گزینه های زیادی برای انتخاب رنگ و جنس کفپوش، رنگ دیوار و سایر وسایل منزل وجود دارد. با Floorplanner خانه خود را به صورت آنلاین زیباتر کنید.
3Dream
3Dream سایت بسیار مفید و رایگان آنلاین است که شما می توانید به سادگی یک اتاق سه بعدی را طراحی کنید. با استفاده از این برنامه انتخاب های مختلفی برای رنگ و ظاهر وسایل انتخابی خود دارید. شما می توانید به سادگی از این نرم افزار برای طراحی خانه خود به صورت سه بعدی استفاده کنید.
Arrange-a-Room
Arrange a room سایتی ساده ولی کاربردی برای شبیه سازی و طراحی یک اتاق است. با استفاده از این برنامه آنلاین می توانید به آسانی اتاق خود را شبیه سازی کنید و طراحی جدیدی برای اتاق انتخاب کنید.
Plan Your Room
Plan Your Room برنامه رایگان آنلاینی است که به شما کمک می کند یک اتاق ساده را به راحتی طراحی کنید. شما از سیستم ساده این برنامه لذت خواهید برد. بنابراین وقت را تلف نکنید و دکوراسیون جدیدی برای اتاق یا منزل خود انتخاب کنید.
Architect Studio 3D
این برنامه آنلاین، لیست بهترین برنامه های آنلاین رایگان برای طراحی دکوراسیون منزل را کامل می کند. شما می توانید نمایش سه بعدی آنچه طراحی کردید را در Architect Studio 3D به سادگی مشاهده کنید. با یک کلیک ماوس می توانید به همه قسمت های خانه طراحی شده بروید و از قابلیت های جذاب برنامه لذت ببرید.
منبع: کلوب







این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 151]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن