تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداى عزوجل به موسى وحى كرد: اى موسى در هيچ حالى مرا فراموش نكن و به ثروت زياد شاد نش...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815400346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

قرعه‌كشي مجازي متقاضيان عمره برگزار شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاري قرآني ايران: قرعه‌كشي مجازي متقاضيان عمره برگزار شد
گروه وبلاگ و IT: قرعه‌كشى مجازى متقاضيان عمره مفرده با حضور مسئولان سازمان حج و زيارت و بانك ملت به صورت آزمايشي برگزار شد.
به گزارش خبرگزاري قرآني ايران(ايكنا) به نقل از حج، عبدالله نصيري مديركل روابط عمومي سازمان حج و زيارت درباره علت طولاني شدن قرعه‌كشي متقاضيان عمره گفت: برخي اشكالات و نواقص در ثبت‌نام متقاضيان عمره وجود داشت كه باعث به تعويق افتادن زمان قرعه‌كشي شد.

وي ادامه داد: تعدادي از افراد قبل از شروع ثبت‌نام در بانك ملت مبلغي واريز كرده بودند و با اين تصور كه ثبت‌نام نهايي شده‌اند ديگر براي تكميل اطلاعات به بانك مراجعه نكرده بودند يا تعداد زيادي از متقاضيان در آخرين روز به علت ازدحام و نبود برق صرفاً پول وديعه را داده بودند اما كارت ثبت‌نام نگرفته بودند.

نصيري ادامه داد: با بررسي اين مشكلات مقرر شد نواقص ثبت‌نام‌هاي افراد مذكور برطرف شود تا در قرعه‌كشي اصلي شركت داده شوند.

وي افزود: از ديگر مشكلاتي كه اين نرم‌افزار ارائه كرد تشكيل گروه‌هايي از متقاضيان عمره بود كه در استان‌هاي مختلف كشور قرار دارند، افراد يك گروه از سه استان هستند كه شرايط اعزام و ارائه خدمات براساس مدل قرعه‌كشي براي آن‌ها فراهم نيست به همين علت تصميم گرفته شد مسئولان بانك ملت ظرف مدت معين اين اشكالات را برطرف كنند تا قرعه‌كشي اصلي انجام شود.

نصيري اظهار كرد: به طور كلي در قرعه‌كشي مجازي كه بانك ملت ارائه كرد تعيين سهميه و نوبت براي سال‌هاي تشرف متقاضيان عمره بود كه به صورت عادلانه و مساوي است به طوري كه در اين قرعه‌كشي درصد تشرف‌ها در هر سال بين استان‌ها و شهرستان‌ها نيز برابر است.

وي در پايان يادآور شد: همه افرادي كه براي عمره ثبت‌نام كرده‌اند، به صورت يكسان در قرعه‌كشي شركت داده مي‌شوند و سازمان حج و زيارت نيز با اين روش موافق است.

براي اطلاع بيشتر اينجا كليك كنيد!
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاري قرآني ايران]
[مشاهده در: www.iqna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 165]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن