تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):اى مردم همانا نمازگزار هنگام نماز با پروردگار بزرگ و بلند مرتبه اش مناجات مى كند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814698871




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

مجيد انتظامي:12نوازنده مهمان، «اين فصل را با من بخوان» را مي نوازند


واضح آرشیو وب فارسی:حيات: مجيد انتظامي:12نوازنده مهمان، «اين فصل را با من بخوان» را مي نوازند
تهران - حيات

مجيد انتظامي آهنگساز " اين فصل را با من بخوان" گفت: امسال در گروه نوازندگان اين موسيقي نمايشي از 12 نوازنده مهمان استفاده خواهيم كرد.
به گزارش حيات به نقل از پايگاه اطلاع رساني شاهد، اين آهنگساز ضمن بيان اين مطلب افزود: همچنين از سازهاي درام، هارپ، گيتار، دف، دمام، گيتار باس و يكسري سازهاي كلاسيك كه سازمان اركستر سمفونيك وظيفه آماده سازي آن را به عهده دارد، استفاده مي كنيم كه در مجموع اركستر سمفونيك با گروه كُر شامل 100 هنرمند مي شود.

انتظامي در خصوص حضور عزت الله انتظامي و احتمال ساخت قطعه ويژه اي براي وي گفت: پدرم مايل بود تا كاري مشترك با هم داشته باشيم، ولي قطعه خاصي براي او در نظر نگرفته ام چرا كه قطعات از قبل نوشته شده است. حضور ايشان در اين اثر لطف پدرم نسبت به من است.

اين آهنگساز در مورد تغييرات در اين موسيقي نمايشي اظهار داشت: ما در سه حوزه تغييراتي به وجود آورده ايم. در بخش تصويري افكت موسيقي و قطعات اسلايد گونه اي است كه اساساً در حال و هواي اجرا و براساس ضرباهنگ اثر تغيير پيدا مي كند، سطح ديگر گروه حركت است كه امسال سعي كرديم يك تنظيم نمايشي داشته باشيم. تغيير ديگر در بخش روايتگري مي باشد كه حضور مريلا زارعي، حبيب رضايي و قطعه ويژه حضور انتظامي است.
سوئيت سمفوني" اين فصل را با من بخوان" قطعاتي از موسيقي ماندگار مجيد انتظامي در فيلم هاي از كرخه تا راين ، آژانس شيشه اي ، بوي پيراهن يوسف و سمفوني ايثار همراه با قطعات نمايشي است كه از 4 تا 12 مهر به مناسبت هفته دفاع مقدس در تالار وحدت به اجرا در مي آيد.
پايان پيام
 چهارشنبه 27 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: حيات]
[مشاهده در: www.hayat.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن