تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس فرزندش را ببوسد ، خداوند عزّوجلّ براى او ثواب مى نويسد و هر كسى كه او را...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815392327




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رئيس دانشگاه آزاد احضار و معاونش با قرار يك ميليارد توماني بازداشت شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبكه خبر دانشجو: رئيس دانشگاه آزاد احضار و معاونش با قرار يك ميليارد توماني بازداشت شد
همزمان با احضار عبدالله جاسبي به دادسرا، معاون وقت عمران واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد اسلامي به اتهام تصرف عدواني و تخريب اراضي شخصي يك خانواده پس از تفهيم اتهام با قرار وثيقه يك ميليارد توماني بازداشت شد.
به گزارش «شبكه خبر دانشجو» به نقل از شبكه ايران، رسيدگي به اين اتهامات پس از آن صورت مي گيرد كه آيت الله هاشمي شاهرودي، رئيس قوه قضائيه پس از مشاهده يك CD با عنوان «بازخواني يك پرونده » تهيه شده توسط كميته مردمي مبارزه با تخلفات عبدالله جاسبي - شامل فيلم مستندي از تصاوير دلخراش ضرب و شتم اعضاي اين خانواده - دستور رسيدگي ويژه به اين پرونده را صادر كرد.

علي حاج ابراهيمي، برادر خانم عباس جاسبي - برادر عبدالله جاسبي – ديروز دوشنبه 25 شهريور با احضار بازپرس شعبه 5 دادسراي كاركنان دولت براي تحقيق و بازجويي در دادسرا حاضر شد و به مدت دو ساعت به سؤالات بازپرس به صورت كتبي پاسخ داد.

اين پرونده اتهامي به استناد شكايت خانواده مهدي هادوي – اولين دادستان انقلاب منصوب امام خميني (ره) و از اعضاي حقوقدان شوراي نگهبان - مبني بر تصرف عدواني 140 هزار متر از اراضي شخصي آنها و تخريب آن تشكيل شده است.

در پايان اين جلسه بازجويي، پس از تفهيم اتهام حاج ابراهيمي، قرار وثيقه يك ميليارد توماني براي وي صادر و نامبرده بازداشت شد.

بر اساس اين گزارش پس از حدود 5 ساعت بازداشت و نگهداري متهم در كلانتري 113 ميدان 15 خرداد ، دانشگاه آزاد اسلامي وثيقه يك ميليارد توماني اين متهم را كه در حال حاضر هيچ مسئوليتي در اين دانشگاه ندارد تامين كرد و وي از بازداشتگاه خارج شد.

لازم به ذكر است، عبدالله جاسبي هم بايد 23 مهر در دادسرا حضور يافته و ضمن بازجويي به اتهامات مطروحه پاسخ دهد.

گفت‌وگو با شاكي پرونده

محمد هادوي – فرزند شاكي پرونده – با تأييد اين خبر درخصوص پرونده مطروحه به خبرنگار «ايران» ‌گفت: چند سال قبل پدرم دو قطعه زمين كه يكي از آنها به متراژ يك ميليون و پانصد هزار متر و ديگري حدود سه ميليون متر مربع بود به دانشگاه آزاد «هبه» - بخشش – كرد؛ اما مسئولان دانشگاه بدون در نظر گرفتن اراضي شخصي خودمان، مربوط به پلاك ثبتي 240 فرعي از 122 اصلي بخش11 شميرانات تمامي زمين‌ها از جمله 140 هزار متر اراضي خانواده هادوي را تصرف كردند.

وي افزود: چندين بار به مسئولان دانشگاه آزاد از جمله علي حاج ابراهيمي كه در آن ايام مشاور عبدالله جاسبي و معاون عمران واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد بود تذكر داديم كه اراضي تصرف شده را به ما برگردانند، اما آنها با سندسازي و جعل اسناد ادعا كردند كه اين اراضي متعلق به آنهاست، در حالي كه طبق اسناد موجود 140 هزار متر آن متعلق به خانواده هادوي است؛ در نتيجه در سال 82 با مراجعه به مرجع قضايي با طرح چند شكايت از عبدالله جاسبي – رئيس دانشگاه آزاد – و افرادي از جمله علي حاج ابراهيمي كه در تصرف و تخريب اراضي نقش مؤثري داشتند شكايت كرديم.

هادوي در ادامه گفت: پس از 5 سال پيگيري مداوم ، حال سرانجام پرونده ما در شعبه پنج بازپرسي دادسراي كاركنان دولت مورد رسيدگي قرار گرفته است.

وي تاكيد كرد: ما در واقع از عبدالله جاسبي شاكي هستيم و در اين مدت نيز او بايد براي اداي توضيحات و رسيدگي به اتهامات به دادسرا فراخوانده شده و بازجويي مي شد.

هادوي افزود: شكايت ما ابتدا در دادسراي ناحيه پنج – صادقيه – مطرح بود كه ديروز متوجه شديم پرونده‌ها و شكايت‌هاي مطروحه عليه جاسبي و افراد وابسته به او به دادسراي ناحيه 28 فرستاده شده است تا يك جا رسيدگي شود.

رضايي وكيل مدافع هادوي نيز در اين باره گفت: براساس شكايت موكلم از جاسبي و معاون وقت عمران واحد علوم تحقيقات دانشگاه آزاد، رسيدگي به اين پرونده آغاز شده است.

وي افزود: جلسه بعدي رسيدگي به اين پرونده به اواخر مهر سال جاري موكول شده است./انتهاي پيام/
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبكه خبر دانشجو]
[مشاهده در: www.snn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن