تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دلى كه در آن حكمتى نيست، مانند خانه ويران است، پس بياموزيد و آموزش دهيد، بفهميد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804518025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه حوادث‌


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: اخبار كوتاه حوادث‌
خزر در 2 ماه 227 قرباني گرفت‌

سازمان پزشكي قانوني از مرگ 227 نفر در تير و مرداد ماه امسال بر اثر ‌غرق‌شدگي در 3 استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومي اين سازمان، هر ساله در فصل تابستان و با افزايش سفرهاي تابستاني، آمار غرق شدگي در كشور به ويژه در سه استان مازندران، گيلان و خوزستان افزايش مي‌يابد. براساس آمار اداره‌هاي كل پزشكي قانوني در اين سه استان، 119 نفر بر اثر غرق شدگي در مازندران، 50 نفر در گيلان و 58 نفر در استان خوزستان جان خود را از دست دادند. در استان مازندران كه بيشترين رقم غرق‌شدگي را به خود اختصاص داده است، 41 نفر در تير و 78 نفر در مردادماه به علت غرق‌شدگي جان باختند كه بخش قابل توجهي از آنان مسافر و غيربومي بودند.

‌درگيري چند مرد جوان يك قرباني گرفت‌

درگيري ميان راكبان 2 موتوسيكلت و يك جوان عابر در خاوران يك قرباني برجا گذاشت. قاضي روشن بازپرس دادسراي امور جنايي تهران گفت: ماموران كلانتري 114 غياثي شامگاه يكشنبه از وقوع يك فقره درگيري خياباني در يكي از خيابان‌هاي خاوران مطلع شدند و با حضور در محل مشخص شد 4 جوان موتورسوار با مرد جواني به نام جواد درگير شده‌اند كه در اين درگيري جواد مجروح شده و توسط شاهدان حادثه به بيمارستان منتقل شده. اما به علت جراحات وارده در بيمارستان جان باخته است. وي گفت:‌ با تحقيقات از شاهدان حادثه يكي از شركت‌كنندگان در نزاع جمعي به نام روح‌الله بيست و پنج ساله دستگير شد و ضمن تحقيق با اعتراف به دخالت در درگيري مدعي شد كه علت آن مشاجره جواد (مقتول) با آنها بوده است. روشن گفت: روح‌الله مدعي است در جريان درگيري ضربه اصلي را او وارد نكرده و يكي ديگر از دوستانش اين كار را كرده است. وي افزود: با شناسايي ساير شركت‌كنندگان در نزاع، پليس اداره دهم دستگيري آنها را در دستور كار خود قرار داده است. ‌

برخورد كاميون 10 تن با ساختمان 3 طبقه به مرگ راننده انجاميد ‌

برخورد يك دستگاه كاميون 10 تن با ساختماني سه طبقه در جاده ورامين يك كشته و يك مجروح برجا گذاشت. ‌

روابط عمومي سازمان آتش‌نشاني تهران اعلام كرد: يك دستگاه كاميون ولوو 10 تن هنگام حركت در جاده ورامين حوالي سه راهي سيمان و روستاي غني‌آباد به علت انحراف از مسير به شدت به يك ساختمان سه طبقه تجاري برخورد كرد.در اين حادثه يكي از ساكنان ساختمان زخمي شد و راننده كاميون به نام مهرداد جان خود را از دست داد. گروه امداد و نجات آتش‌نشاني با اجراي عمليات ايمن‌سازي جسد راننده كاميون را به عوامل انتظامي تحويل دادند.

آتش‌سوزي در گالري مبل 3 قرباني برجا گذاشت‌

‌آتش‌سوزي مهيب در يك گالري مبل در بلوار ميرداماد 3 قرباني گرفت.

بازپرس روشن قاضي كشيك قتل دادسراي جنايي تهران شامگاه يكشنبه گذشته از وقوع آتش‌سوزي منجر به مرگ در اين مبل فروشي از طريق ماموران كلانتري 103 گاندي مطلع شد.وي گفت: طبق اظهارات ماموران، 2 كارگر و صاحب اين مبل‌فروشي در حوالي زمان افطار در حال نصب پاركت در داخل اين مغازه بودند كه به يكباره با آتش گرفتن محل 2نفر از آنها به نامهاي محمدرضا و صفرعلي جان خود را از دست دادند و نفر سوم با حضور ماموران امدادرساني به بيمارستان منتقل شد اما به علت شدت سوختگي جان باخت. روشن گفت: طبق اظهار نظر كارشناسان سازمان آتش‌نشاني، انباشته شدن بخار تينر كه نصاب پاركت‌ها از آن استفاده كرده بود، سبب بروز اين حادثه و شعله‌ور شدن يكباره مغازه شده است به طوري كه راه فرار قربانيان را بسته بود.وي افزود: شدت اين آتش‌سوزي به حدي بود كه يك دستگاه خودرو پارك شده در بيرون مغازه نيز آتش گرفت.

نجات يك مار پيتون از روي سيم برق‌

استراليا: ماموران آتش‌نشاني استراليا در اقدامي متهورانه مار پيتون كوچكي را كه به دور يك سيم برق پيچيده بود، نجات دادند.

به گزارش شبكه تلويزيوني رويترز، ماموران آتش‌نشاني ابتدا براي نجات اين مار پيتون با استفاده از جرثقيل خود را به نزديك مار رساندند و سپس با قطع جريان برق، مار به داخل اتاقكي كه مامور آتش‌نشاني در آن قرار داشت، هدايت شد.

دستگيري 81 سارق در مناطق توفان‌زده آمريكا

آمريكا: شبكه فاكس‌نيوز از تشديد سرقت در مناطق توفان‌زده آمريكا خبر داد.‌

شبكه فاكس‌نيوز با اعلام اين كه شهر هيوستون آمريكا با عواقب توفان و خرابي‌هاي ناشي از آن دست به گريبان است گزارش داد سرقت و دزدي در اين منطقه بشدت گسترش يافته است.

پليس شهر هيوستون آمريكا اعلام كرده است تاكنون 81 نفر را به اتهام سرقت در اين منطقه توفان‌زده دستگير كرده است.

سارقان در مناطق توفان‌زده هر چيزي را كه در منازل بيابند به سرقت مي‌برند.

توفان و تخليه نيم ميليون چيني‌

چين: در پي نزديك شدن توفان استوايي سينلاكو به سواحل چين بيش از پانصد هزار تن از مردم اين كشور از استان‌هاي ژجيانگ و فوجيان در جنوب‌شرقي چين تخليه شدند.

به گزارش خبرگزاري شينهوا، مركز كنترل سيل در فوجيان اعلام كرد: نزديك به دويست و سي هزار نفر از مردم اين استان تاكنون تخليه شده‌اند و عمليات تخليه همچنان ادامه دارد.در استان ژجيانگ استان همجوار فوجيان نيز تاكنون دويست و هفتاد هزار نفر تخليه شده‌اند و سي‌هزار قايق ماهيگيري نيز به بندر بازگشته‌اند.

افزايش موج قتل‌ها در آمريكا

آمريكا: براساس گزارش پليس فدرال اف.بي.‌آي در سال 2007 ميلادي حدود شانزده هزار و 929 نفر در آمريكا كشته شده‌اند كه بيش از دوسوم قتلها با استفاده از سلاح گرم صورت گرفته است.

به گزارش خبرگزاري فرانسه از واشنگتن، هرچند اين آمار نسبت به سال 2006 ميلادي اندكي كاهش نشان مي‌دهد، اما باز هم يكي از خشونت‌بارترين سال‌ها طي بيش از ده سال گذشته در آمريكا به شمار مي‌رود.اف.بي.‌آي در اين گزارش به يك ميليون و چهارصدهزار مورد جنايت خشونت‌آميز شامل قتل، تجاوز، تهاجم، سرقت همراه با خشونت اشاره كرده است.

وقوع زلزله 3/7 ريشتري در شرق الجزاير

الجزاير: زمين‌لرزه‌اي به بزرگي 3/7 درجه ريشتر ولايت در 100 كيلومتري شرق پايتخت الجزاير را لرزاند.مركز پژوهش ژئوفيزيك الجزاير اعلام كرد: مركز اين زمين‌لرزه در 10 كيلومتري شمال غربي شهر در اين ولايت بوده است.




 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 328]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن