تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 20 مرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زمستان بهار مومن است از شبهاى طولانى‏اش براى شب زنده‏دارى واز روزهاى كوتاهش براى روز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1810526534




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

كسب امتياز تيم فوتبال در ليگ كشور از برنامه‌هاي جدي هيات فوتبال بابل است


واضح آرشیو وب فارسی:اطلاعات: كسب امتياز تيم فوتبال در ليگ كشور از برنامه‌هاي جدي هيات فوتبال بابل است


بابل – خبرنگار اطلاعات: اين روزها، فوتبال بابل هوايي بس صاف و آفتابي دلنشيني دارد و ديگر از هواي مه‌آلود، گرفته و غمبار ابري در فضاي فوتبال اين شهر كمتر خبري است. مضافاً اينكه، اخيرا مطلع شديم، هيات فوتبال بابل به‌ويژه رئيس آن (حاج حميد آدينه‌پور) هم در سطح شهرستان و هم در سطح استان مازندران به عنوان مسئول فعال و نمونه سال انتخاب شده است. به همين منظور، براي آگاهي از كم و كيف عملكردها و فعاليت‌هاي شاخص اين هيات گفت و گويي را با رئيس هيات فوتبال اين شهرستان ترتيب داديم.

آدينه‌پور در ارتباط با انتخاب هيات فوتبال بابل به عنوان هيات نمونه گفت: اين موفقيت كه در سطح استان براي دومين سال متوالي و اولين بار از عمر چهارساله اين هيات در شهرستان بابل تحقق يافت، بيشتر مرهون تلاش‌ها و همدلي‌هاي مسئولان كميته‌هاي اين هيات و نيز بها دادن به امر آموزش مربيگري و داوري و توجه ويژه به تيم‌هاي پايه و راهنمايي‌هاي پيشكسوتان و دوستداران فوتبال اين شهر بوده است.

وي سپس با اشاره به انجام منظم مسابقات باشگاه‌ها در اين شهر خاطرنشان كرد: در ابتداي هرسال برنامه‌ريزي‌هاي هيات به خصوص در بخش مسابقات در قالب دفترچه تقويم ورزشي تنظيم و ارائه مي‌شود.

براين اساس در 6 ماه اخير مسابقات جام حذفي، پيشكسوتان، دسته اول باشگاه‌هاي اين شهر، مسابقات ليگ فوتبال و فوتسال استان برگزار شد و مسابقات فوتسال جام رمضان هم تاكنون با برپايي 60 بازي در 10 شب نخست، درحال انجام است و جا دارد در اين رابطه از زحمات كابلي، نعمت‌زاده، اصغري و دلاور عليپور ياد كرد.

آدينه‌پور درباره ساخت و نصب دكل‌هاي روشنايي و بازسازي چمن زمين فوتبال ورزشگاه هفتم تير اين شهر و هزينه‌هاي انجام شده گفت: بهره‌مندي از دكل‌هاي روشنايي و داشتن يك زمين چمن مناسب از آرزوهاي ديرينه فوتباليست‌ها و دوستداران فوتبال اين شهر بود كه با هزينه‌اي بالغ بر 370 ميليون ريال كار ساخت و نصب چهاردكل و ترميم چمن زمين فوتبال ورزشگاه هفتم تير به پايان رسيد و در اين رابطه مهندس عباسپور مديركل ورزشدوست مخابرات مازندران، اعضاي شوراي اسلامي شهر بابل، شهردار، مهندس غلامرضا رضوي رئيس ساعي اداره تربيت بدني بابل، اداره كل تربيت‌بدني مازندران و خيرين اين شهر در اين كار خطير و ماندني همراهي‌ها و مساعدت‌هاي صميمانه مالي و معنوي با هيات فوتبال داشتند.

وي افزود: در سال جاري بيش از 5020 نفر از فوتباليست‌هاي بابلي زير پوشش بيمه ورزشي قرار گرفتند و ساماندهي شدند.

آدينه‌پور درباره فعاليت‌هاي تيم‌هاي فوتبال و فوتسال اين شهر نيز گفت: در اين شهرستان 19 تيم در رده باشگاهي دسته‌هاي اول و دوم، 14 تيم در دسته اول جوانان، 6 تيم در دسته اول نوجوانان و 5 تيم در دسته اول اميدها فعال هستند و در فوتسال نيز 19 تيم در دسته‌هاي اول و دوم حضور دارد. اما از اين شهرستان در مسابقات فوتبال مازندران در رده‌هاي مختلف سني 16 تيم حضور دارند و در سطح كشور هم تيم فوتسال شهروند تيم فوتسال جوانان پرسپوليس و تيم فوتبال جوانان قايقران شركت دارند. آدينه‌پور در ارتباط با برنامه‌هاي آينده هيات فوتبال بابل اظهار داشت: تلاش و رايزني براي نصب پروژكتور دكل‌هاي روشنايي ورزشگاه، كسب امتياز يك تيم فوتبال در رده بزرگسالان ليگ كشور در دسته اول و يا دوم، تجليل از پيشكسوتان فوتبال بابل و خانواده‌هاي شهداي فوتباليست اين شهر، بهسازي و ترميم زمين فوتبال شماره دو ورزشگاه هفتم‌تير، مرمت و بازسازي چمن زمين فوتبال حيدركلا و تقويت تيم‌هاي پايه از اهم برنامه‌هاي هيات فوتبال درآينده است.

وي در زمينه كمك‌ها و مساعدت‌هاي هيات فوتبال بابل به تيم‌هاي فوتبال پايه و غيره گفت، تاكنون مقدار معتنابهي توپ و البسه ورزشي به تيم‌هاي محلات و باشگاه‌هاي نيازمند اهداء شد و در يكسال اخير، سالن ورزشي‌ مامطير و زمين فوتبال هفتم تير پس از بازسازي به «رايگان» در اختيار تيم‌ها و باشگاه‌هاي ورزشي قرار داده شد كه در نتيجه براي اين هيات بيش از 75 ميليون ريال هزينه دربرداشته است. حاج حميد آدينه‌پور رئيس هيات فوتبال بابل، در پايان درباره نحوه فعاليت بانوان بابلي به امر فوتبال گفت: از 2 سال پيش كميته فوتبال و فوتسال بانوان از سوي هيات فوتبال سازماندهي شده است و با توجه به استعدادها و پتانسيل‌هاي خوبي كه نزد بانوان بابلي وجود دارد، خوشبختانه در اين مدت به موفقيت‌هاي چشمگيري از جمله برگزاري منظم مسابقات فوتسال بانوان دسته اول، شركت تيم فوتسال بانوان تيام در رقابت‌هاي استاني و كسب مقام قهرماني و صعود به مسابقات ليگ فوتسال بانوان كشور و همچنين برگزاري اولين دوره پيكارهاي فوتبال بانوان كشور و كسب قهرماني تيم تيام بانوان مازندران (بابل) در اين مسابقات و برپايي اردوي 10 روزه تيم ملي فوتبال جوانان بانوان ايران از سوي هيات فوتبال بابل و همكاري هيات فوتبال استان نايل شده‌ايم كه جا دارد يادي از زحمات صديقه شيرخاني نايب رئيس هيات فوتبال در امور بانوان و اكبر تاجيك مرد زحمتكش و حامي توانمند فوتسال‌تيام بابل كرد.




 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: اطلاعات]
[مشاهده در: www.ettelaat.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 182]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن