تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عمل اندک و بادوام که بر پایه یقین باشد و در نزد خداوند از عمل زیاد که بدون یقین ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804624845




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

علامتهاى مختلف ظهور حضرت مهدى عج


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان:
Abz



بسم الله الرحمن الرحیم

بسيارى از علاماتى كه اهل بيت عليهم السلام در مورد ظهور ويا وجود حضرت مهدى عليه السلام در بين ما هست گذشته يا خواهد گذشت كه ايشان در پى جمع كردن انصارشان هستن براى روبه رو شدن با شيطان بزرگ امريكا و يارانش و كسانى كه لباس دين بر تن دارند و مردم را گمراه ميكنند .

در روزهاى اينده در مورد جنگ اصطخر كه بين خراسانى و سفيانى اتفاق خواهد افتاد را بحث خواهيم كرد ولى حالا در مورد يك رويداد جديد به اسم ستاره المذنب ( ستاره دم دار ) كه يكى از قوي ترين عوامل ظهور و وجود حضرت در بين ما هست را بررسى خوايهم كرد که شاید آیه اى باشد براى مردمان غافل كه در غفلت به سر ميبرند .

(مَا يَأْتِيهِمْ مِنْ ذِكْرٍ مِنْ رَبِّهِمْ مُحْدَثٍ إِلَّا اسْتَمَعُوهُ وَهُمْ يَلْعَبُونَ) (الانبياء:2)

مردم پيرو اشخاصى هستند كه ادعاى علم و فقه ميكنند و اينها تمام ايات و احاديثى كه دلالت بر وجود حضرت بين ما هست را از مردم پنهان ميكنند و دنبال دنياى هستند كه هر لحظه ممكنه از بين برود و خود را كه گمراه كردند و مردم را هم به اين گمراهى دعوت كردند وزمين را پر از فساد كردند .

(سَأَصْرِفُ عَنْ آيَاتِيَ الَّذِينَ يَتَكَبَّرُونَ فِي الْأَرْضِ بِغَيْرِ الْحَقِّ وَإِنْ يَرَوْا كُلَّ آيَةٍ لا يُؤْمِنُوا بِهَا وَإِنْ يَرَوْا سَبِيلَ الرُّشْدِ لا يَتَّخِذُوهُ سَبِيلاً وَإِنْ يَرَوْا سَبِيلَ الْغَيِّ يَتَّخِذُوهُ سَبِيلاً ذَلِكَ بِأَنَّهُمْ كَذَّبُوا بِآياتِنَا وَكَانُوا عَنْهَا غَافِلِينَ) (لأعراف:146) .

در بسيارى از اخبارهاى غربى و عربى خبر علمى در مورد برخورد نيزكى كه او را نيزك المذنب نام دادند را به زمين تاكيد كردند كه يكى از انها اخبار بى بى سى هست وان به اين صورت :

كوكب با شتاب فراوان به زمين نزديك ميشود ، كه بسياري از علماى فلك بريطانيا و امريكا زمان برخورد نيزك را در سال 2014 قرار دادند . و اين علماء تاكيد بر خطر عظيمى كه از برخورد اين نیزک بيش خواهد افتاد را كردند.

BBC Arabic News | تحذير من اصطدام كويكب بالأرض | الصفحة الرئيسية

BBC Arabic News | تحذير من اصطدام كويكب بالأرض | الصفحة الرئيسية

خبرنگار بى بى سى كريستين ماك جورتي بعيد ميدونند كه اين نيزك به زمين برخورد كند ولي سرعت و حجم اين نيزك باعث بحث و گفتگو ميباشد جونكه حجم ان از ان نيزكي كه ديناصورها را ازبين برد 10 برابر است و سرعتش 20 ميل در ثانية. و برخورد اين نيزك به زمين ممكن است قاره اي را كاملا از بين ببرد .و در ماههاي اينده تمامي علماي فلك اين نيزك را كه "2003 QQ 47" نام دادند را تحت مراقبت قرار خواهند داد . برخورد و تاثير اين نيزك به زمين معادل 20 مليون بمب اتم ميباشد مثل ان بمبي كه هيروشيما را خراب كرد يعني خراب شدن كره زمين .

و اين نيزك علامت واضحي است كه رسول خدا (ص) واهل البيت عليهم السلام در رواياتي از ان نقل كرده اند :

ستاره اي در مشرق زمين ظاهر ميشود كه نور ان مثل نور ماه است وبعد انعطاف ميكند تا اينكه زمين با ستاره به هم برسند يا اينكه همديگر را لمس كنند و در اسمان سرخى ظاهر ميشود و تمام افاق را پر ميكند .

اگر زمين با اين نيزك تماس پيدا كند باعث تغيير اب و هوا ميشود يعنى باران شديد كه مردم تا به حال از ان نديدند و بسيارى ديگر از عوامل واين اگر نيزك به زمين نزديك شود واگر به زمين برخورد كند چطور ؟

روايتي از نعيم بن حماد از وليد از ابي عبدالله عليه السلام نقل ميشود كه : نيزكي از مشرق زمين خارج ميشود قبل از خروج مهدى كه داراى دم است و نور دارد كه نورش مانند نور ماهى است در شب بدر.الفتن/ الباب 71 .

نقل از شيخ مفيد (قدس سره ) علامات ظهور حضرت مهدى بسيار است مثل : خروج سفيانى و قتل حسنى و اختلاف بين بنى عباس در امور دنيوى و كسوف خورشيد در نصف رمضان و خسوف ماه و نازل شدن روم در رملة .... تا اينكه گفت طلوع ستاره اي در مشرق كه نورش مانند نور ماه است و به زمين نزديك ميشود تا اينكه او را لمس كند و اتشي در مشرق ظاهر ميشود ويا به مدت 3 روز يا 7 روز باقي خواهد ماند .. (بحار الأنوار 52/220 )

در اين روايت به چند نقطة توجه كنيد :

رمله نام منطقه اى است در عراق و روم همان سپاه امريكا و بريطانيا ميباشد كه در عراق وجود دارند و اينها اگر با كمك علماء و فقهاء نبود نميتوانستند وارد عراق بشوند و همان طور كه حضرت على عليه السلام در مورد علماء اخر زمان نقل كرد اشاره ميكنيم :

علماء اخر زمان پر شر ترين علماء روى زمين هستند كه فتنه از انها و به انها بر ميگردد (لعنهم الله ) .

و اينها هستند كه به امريكا كمك ميكنند تا شيطان بزرگ بتواند مردم را گمراه كند و همان طور كه قبلا خلافت را از حضرت على گرفتند حالا نيز همان كار را ادامه ميدهند و خلافت امام را ميخواهند بگيرند با گذاشتن انتخابات در صورتى كه حاكميت از ان خداست نه مردم .

نقل از حذيفة بن اليمان و جابر الانصاري از رسول الله (ص) كه ميفرمايند: واي بر امت من از شورى بزرگ و كوچك ، كه از ايشان پرسيدند : منظورتان از اين شورى چيست ، گفتن : اما شورى كبرى در مدينة من برگذار ميشود كه در ان خلافت برادرم و حق دخترم غصب ميشود ، واما شورى كوچك : در زمان غيبت كبرى اتفاق خواهد افتاد در زوراء براى تغير سنت و احكام من .

واز امير مومنان نقل ميكنيم كه ميفرمايند : دار الملك به زوراء بر ميگردد و در ان شورى بر پا ميشود که در اين مدت خروج سفيانى براى نبرد و در ان به اندازه 9 ماه جنگ ميكند و تا اينكه ميفرمايد و سپس مهدى الهادى و هدايت شده خارج ميشود كسي كه برچم را از عيسى ابن مريم ميگيرد .

روايتي نقل از ابى بصير كه از ابو عبدالله (ع) نقل كرده اند كه ميفرمايند : بايد قبل از قيام قائم فتنه اي به با خيزد كه در ان مردم گرسنه هستن ، و انها را ترس شديدى در بر ميگيرد از كشته شدن ، و نقصى در اموال و جانها و محصولات ، كه در کتاب الله المبين ذكر شده است (قران) :

(وَلَنَبْلُوَنَّكُمْ بِشَيْءٍ مِنْ الْخَوْفِ وَالْجُوعِ وَنَقْصٍ مِنْ الأَمْوَالِ وَالأَنفُسِ وَالثَّمَرَاتِ وَبَشِّرْ الصَّابِرِينَ). (بحار الأنوار 229 / 52)
در یکی از خطبهای حضرت علی علیه السلام :

مردم بر حاكمي كه انها را گمراه ميكند جمع شده اند و باطل را زنده كرديد واز حقيقت رو برگرداندند .... تا اينكه ميفرمايد : كه وقت وعده داده شده نزديك است و مدت به بايان رسيد و ستاره دم دار از طرف مشرق براي شما نمايان شد مثل ماه بر نور (کنايه به حضرت مهدى) واگر اينطور شود توبه كنيد واگر به طرف مشرق برويد شما را به منهج رسول (ص) سوق خواهد داد ..

حال ستارة المذنب ظاهر شد ، مهدى (ع) كجاست ؟


والحمد لله رب العالمين









این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 146]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن