تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بهترين سخن، آن است كه قابل فهم و روشن و كوتاه باشد و خستگى نياورد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815590123




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرائي كشور


واضح آرشیو وب فارسی:آریا نیوز: تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرائي كشور
خبرگزاري آريا- تذكرات كتبي نمايندگان مجلس به مسئولان اجرائي كشور در جلسه علني امروز سه شنبه مجلس توسط علي لاريجاني رييس مجلس شوراي اسلامي قرائت شد.

به گزارش خبرگزاري آريا به نقل از خانه ملت، متن كامل تذكرات به شرح زير است:

تذكر قادري نماينده شيراز به رئيس جمهور درخصوص دستور تسريع در واگذاري زمين مورد نياز شهرك صنعتي در شمال شيراز .

تذكرات كرمي و شعباني نمايندگان سنندج و ديواندره به رئيس جمهور درخصوص دستور رسيدگي به وضعيت نامشخص رؤساي 17 هيات ورزشي استان كردستان و دستور رسيدگي به وضعيت نابسامان اداره كل تربيت بدني استان كردستان و اجراي ماده 88 قانون برگزاري مناقصات بخش خصوصي و به وزير جهاد كشاورزي درخصوص رفع نارضايتي و بلاتكليفي در نحوه توزيع كود بين كشاورزان استان كردستان .

همچنين به وزير كشور درخصوص رسيدگي بعلت توقف حداقل 18 طرح عمراني درشهرسنندج وتسريع دراجراي آنها .

تذكر زاكاني نماينده تهران ،ري ،شميرانات به وزير كشور درخصوص تسريع در تعيين مسوول بخشداري فشافويه .

تذكر قمري نماينده ايلام، مهران، ايوان به وزير كشور درخصوص بررسي اقدامات فرمانده نيروي انتظامي شهرستان ايوان غرب .

تذكرات موسوي نماينده اردبيل، نير و نمين به وزير كشور درخصوص بررسي مسئله غير فني بودن دو پل كمربندي شهرستان اردبيل و همچنين تذكر به وزير جهاد كشاورزي در مورد رسيدگي به ضعف مديريت اداره كل جهاد كشاورزي بخصوص اداره كل منابع طبيعي استان .

تذكرات عليخاني نماينده قزوين،آبيك والبرز به وزير جهاد كشاورزي درخصوص جلوگيري از واگذاري چراگاه و مراتع تحت پوشش پروانه چراگاه دامداران روستاهاي گورخانه ، قوشچي ، مرتضانك ، دلجك و سنگان عليا و سفلي دراستان قزوين و پرداخت خسارات و زيان هاي وارده بر اثر سرمازدگي و استمهال وام هاي دريافتي به مرغداران منطقه قزوين و همچنين تذكر به رئيس جمهو در مورد دستور رسيدگي به مشكلات ساكنين منطقه محروم ايستگاه راه آهن شهر آبيك .

تذكرات طاهرخاني نماينده تاكستان به رئيس جمهوردرخصوص دستور رسيدگي به مشكلات جوانان از طريق دستگاههاي اجرايي كشور و به وزير بهداشت درمان و آموزش پزشكي درخصوص تسريع در عمليات اجرايي بيمارستان 64 تختخوابي مصوب سفر استاني . همچنين در تذكري ديگر به وزير نيرو خواستار تسريع در تامين برق شهرك صنعتي ايران خودرو شهرستان تاكستان شد و به وزير صنايع و معادن هم درخصوص حل مشكلات شهرك صنعتي اسفرورين و استقرار واحدهاي توليدي و رفع مشكلات شهرك صنعتي ايران خودرو از جمله تامين برق و خدمات عمومي تذكر داد.

تدكرات نقوي‌حسيني نماينده ورامين به وزير صنايع درخصوص تسريع در شروع عمليات و راه‌اندازي شهرك‌هاي صنعتي قرچك و پيشواي ورامين و به رييس‌جمهور در مورد دستور بازگرداندن سهام كارخانه آجر ثبات قرچك به كارگران آن كارخانه.

تذكرمطورزاده نماينده خرمشهر به وزير بهداشت درخصوص رسيدگي فوري به وضعيت سامانه سرمايش بيمارستان ولي عصر(عج) خرمشهر.

تذكر شجاعي‌كياسري نماينده ساري به وزير بهداشت درخصوص ساماندهي بيمارستان‌هاي شهر ساري، تسريع در احداث درمان‌بستر كياسر - ميان دورود و مجوز تاسيس دانشكده داندانپزشكي در ساري.

تذكر قاسمي نماينده لاهيجان به وزير بهداشت درخصوص لزوم احداث درمان‌بستر بخش ديلمان و پيركوه و تسريع در راه‌اندازي و تجهيز درمانگاه ميكال.

تذكرفلاحت‌پيشه، زماني، شعباني و اميني نمايندگان اسلام‌آباد غرب، كنگاور و كرمانشاه به وزير ارتباطات و فناوري اطلاعات درخصوص رسيدگي جدي به اختلالات تلفن همراه در استان كرمانشاه و به وزير راه در مورد رفع نابساماني‌هاي اخير در پروازهاي هواپيماهاي كشوري.

تذكرسنايي نماينده‌ نهاوند به وزير علوم درخصوص ضرورت توجه جدي به اتمام ساختمان دانشكده تربيت بدني نهاوند.

تذكر نصيري نماينده زنجان به وزير دفاع درخصوص رفع مزاحمت از احداث فضاهاي آموزشي دانشگاه علوم پايه پيشرفته زنجان.

تذكر نوذري نماينده رباط كريم به وزير مسكن درخصوص اعلام علت حفر چاه در زمين و باغات مناطق رباط كريم براي آب شرب شهر پرند و لزوم تخصيص زمين به تعاوني‌هاي شهرستان رباط كريم.

تذكرشهرياري نماينده زاهدان به وزير نفت درخصوص رفع كمبود گاز مايع خانگي و بنزين سهميه آزاد در جايگاه‌هاي شهر زاهدان.

نذكرعزتي نماينده‌ دهلران به وزير نفت درخصوص تسريع در شروع به كار پتروشيمي دهلران و تسريع در راه‌اندازي مخازن سوخت و فرآورده‌هاي نفتي شهرستان.

تذكرگروسي نماينده شهريار به وزير نفت درخصوص رفع مشكل تعطيلي جايگاه‌هاي CNG در شهرستان شهريار.

تذكرسليمي نماينده محلات به وزير نيرو درخصوص تامين روشنايي جاده‌ زير آب و ورودي باقرآباد به محلات.

تذكريوسف‌نژاد نماينده ساري به وزير نيرو درخصوص رسيدگي به وضعيت برق‌رساني ميان دورود و به وزير مسكن در مورد ضرورت ساخت شهر جديد در ساري
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آریا نیوز]
[مشاهده در: www.aryanews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 97]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن