تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812905168




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حجت‌الاسلام والمسلمين ملك‌محمدي: هر كس بخواهد از رهبري هزينه كند، نتيجه معكوس مي‌گيرد


واضح آرشیو وب فارسی:آفتاب: حجت‌الاسلام والمسلمين ملك‌محمدي: هر كس بخواهد از رهبري هزينه كند، نتيجه معكوس مي‌گيرد
هرجا اظهارنظر و بيان موضع لازم باشد رهبر معظم انقلاب به جا و به موقع اظهارنظر كرده و موضع خود را اعلام مي‌كنند لذا هركس بخواهد از رهبر معظم انقلاب هزينه كند نتيجه معكوس مي‌گيرد.
آفتاب: نماينده مردم دامغان گفت: «هركس بخواهد از رهبر معظم انقلاب هزينه كند نتيجه معكوس مي‌گيرد».

حجت‌الاسلام والمسلمين، حسن ملك‌محمدي، عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني آفتاب با اشاره به اين گفته برخي صاحب‌نظران كه "برخي در خصوص انتخابات رياست جمهوري پيش‌رو به نحوي القاء مي كنند كه اساساً نظام آمادگي انتقال و يا گردش قدرت را ندارد" گفت: «اين اصل به هيچ عنوان مورد اعتقاد ما نيست بلكه ما معتقديم زمينه شكوفايي همه استعدادها را بايد فراهم كنيم چراكه در نهايت تصميم‌گير اصلي ملت است لذا همه جريانات سياسي و شخصيت ها بايد ظرفيت‌ها، توانمندي‌ها، ابتكارات، خلاقيت‌ها و سياست‌ها و برنامه‌هاي خود را عرضه كنند تا مردم در نهايت انتخاب كنند».

وي نفس عرضه برنامه‌هاي متعدد و تضارب افكار و تبادل انديشه را موجب رشد و نمو جامعه دانست و براين نكته تأكيد كرد كه در اين مقطع حساس از زمان بيش از هر زمان ديگري نياز به آرامش، وحدت، تعامل و همدلي مجلس و دولت احساس مي‌شود لذا بايد از هرگونه اظهاراتي كه موجب خدشه‌دار شدن وحدت يا ايجاد ابهام در جامعه بشود اجتناب شود.

مديرعامل بنياد بين‌المللي غدير، گفت: «هر يك از مقامات كشور در هر جايگاهي كه قرار دارند بايد بر اساس سه اصل عزت، مصلحت و حكمت سخن بگويند و رويكردشان در بيانات و موضع‌گيري‌ها در چارچوب تدابير مقام معظم رهبري باشد چراكه تدابير ولي‌فقيه تضمين‌كننده امنيت جامعه، منافع ملي و تضمين‌كننده سعادت دنيا و آخرت جامعه مي‌باشد».

اين عضو كميسيون فرهنگي مجلس عنوان كرد: «بر اين اساس ما بايد از همه فرصت‌ها براي شكوفا كردن استعدادها و به صحنه آوردن ملت استفاده كنيم چراكه يكي از زيباترين صحنه‌ها كه مي‌شود از آن به عنوان جشن سياسي و تبلور نماد وحدت، حركت، خيزش و جهش ملت در مسير كمال و رسيدن به اهداف والا نام برد صحنه زيباي انتخابات رياست جمهوري است».

نماينده مردم دامغان در مجلس درباره اين مسأله كه چقدر امروز فضاي سياسي كشور ضرورت همگرايي بيشتر بين جريانات سياسي را ايجاب مي‌كند، گفت: «اصل همگرايي و وحدت يك اصل اساسي و يك ركن ركين در نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران است لذا ما در اين مقطع بيش از هر زمان نياز به اين همگرايي و تعامل و وحدت داريم».

ملك‌محمدي با اظهار ناخشنودي از اينكه برخي براي رسيدن به منافع جناحي و گروهي خود از مقام معظم رهبري هزينه مي‌كنند، گفت: «مقام معظم رهبري مانند آفتاب كه بر همه مي‌تابد و مانند باران كه بر همه مي‌بارد داراي چهره‌اي درخشان، مواضع شفاف و روشن هستند و بيانات و سيره عملي ايشان در عمل ابهامي براي هيچكس باقي نمي‌گذارد».

وي گفت: «هرجا اظهارنظر و بيان موضع لازم باشد رهبر معظم انقلاب به جا و به موقع اظهارنظر كرده و موضع خود را اعلام مي‌كنند لذا هركس بخواهد از رهبر معظم انقلاب هزينه كند نتيجه معكوس مي‌گيرد كمااينكه مردم ايران هم مردمي بصير و دقيق هستند و اينگونه اظهاراتي كه براي منافع جناحي و گروهي و سياسي خود از رهبري هزينه كنند را قطعا شناسايي كرده و نمي‌پذيرند».

وي تاكيد كرد: «همه گروه ها بايد هر آنچه در توان و استعداد فردي و يا جناحي‌شان وجود دارد را براي مردم بسيار روشن و شفاف بيان و از ديگران هزينه نكنند».

ملك محمدي رهبر معظم انقلاب را متعلق به يك فرد، جناح و يا گروه سياسي ندانست و گفت : «ايشان متعلق به جهان اسلام و انقلاب عظيم اسلامي و ادامه‌دهنده راه روشن امام خميني هستند لذا همه بايد خود را با چارچوب ملاك‌ها، معيارها و نظرات روشن معظم‌له تطبيق داده تا از سر قله اوج و عظمت ولايت بهره‌مند شويم».

حجت‌الاسلام ملك‌محمدي در بخش پاياني سخنان خود اظهار داشت: «در نظام ولايي همه بايد تابع ولي باشند و بر اين اساس بايد اشاره كرد كه ولي فقيه دولت نهم را يك دولت مكتبي، پركار، آرمان‌گرا، ارزش‌گرا و پايبند به ارزش‌ها مي دانند لذا ما در همين چارچوب خود را موظف به همراهي، همكاري و همدلي با دولت مي‌دانيم و هر مقامي در هر جايگاهي به صورت صريح يا كنايه در تضعيف، به چالش كشيدن يا ناديده گرفتن زحمات و خدمات دولت اقدامي انجام داده و يا سخني را مطرح كند ما اين مسأله را يك اقدام نادرست مي‌دانيم».
 سه شنبه 26 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 207]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن