تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم را به غير از زبان خود، دعوت كنيد، تا پرهيزكارى و كوشش در عبادت و نماز و خوبى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813070760




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
5 قرباني در محور فيروزان - كنگاور

تلاش كمك رسانان هلال احمر براي بيرون كشيدن جنازه هاي قربانيان برخورد دو دستگاه خودرو سواري و باري به يكديگر، چهار ساعت طول كشيد.
به گزارش ايسكانيوز، محور «فيروزان - كنگاور» در پي برخورد مهيب سمند و كاميون بنز 911 به هم، شاهد مرگ پنج هموطن بود.
به دنبال اين رخداد دلخراش، كمك رسانان جاده اي جمعيت هلال احمر «فيروزان» به همراه پليس راه استان همدان به قربانگاه رفتند و پس از عملياتي چهار ساعته، پيكرهاي جان باختگان را از سمند بيرون كشيدند.
راننده كاميون نيز كه در خودرو سنگين گرفتار شده بود نجات يافت و با آمبولانس اورژانس به نزديك ترين بيمارستان فرستاده شد. هنوز علت اصلي بروز اين رخداد اعلام نشده است.

جنازه اي در كنار ميدان آزادي

به دنبال مرگ اسرار آميز يك مرد ميانسال در غرب پايتخت، تجسس پليس جنايي براي رازگشايي معما آغاز شد.
به گزارش ايسكانيوز، بامداد جمعه - 22 شهريور 1387- افسر نگهبان كلانتري 135 كشته شدن مرد 50 ساله اي در ضلع غربي ميدان آزادي - ابتداي محور مخصوص كرج - را با دادسراي جنايي تهران در ميان گذاشت.
دقايقي بعد بازپرس كشيك جنايي و افسران دايره 10 اداره آگاهي مركز به نقطه مورد نظر رفتند و با ديدن جنازه مرد نگون بخت كه بر اثر برخورد جسم نوك تيز به سمت چپ گردنش از پا در آمده بود رسيدگي به ماجرا را در دستور كار خود قرار دادند.جنازه در حالي با صدور دستور قضايي به پزشكي قانوني سپرده شد كه هنوز قرباني شناسايي نشده است و انگيزه جنايت ، معلوم نيست.

موج سواراسير كوسه بي دندان

يك موج سوار كه پاي خود را در دهان يك كوسه گرفتار ديد، در كمال تعجب متوجه شد كه اين كوسه، هيچ دنداني ندارد.
به گزارش ايسنا، «تاد موراشيگه» موج سوار 40 ساله، به خبرنگار خبرگزاري آسوشيتدپرس گفت: در حال استراحت بر روي تخته موج سواريم بودم كه يك كوسه به من حمله كرد و با بدنش به پاي راستم ضربه اي وارد كرد.
من كوسه را به هيچ وجه نديدم و هم اكنون كه به آن لحظه فكر مي كنم او تنها مي خواست مزه بدن من را بفهمد، لذا بار ديگر حمله كند.
شايد من گوشت تلخ هستم و از مزه بدنم خوشش نيامده بود، فكر مي كنم كوسه مشكل پسند و بي دنداني به من حمله كرده بود و من از اين كه خوش شانس هستم، بسيار خوشحالم.

غرق شدن يك قايق توريستي در قلب پاريس

يك قايق توريستي كوچك پس از برخورد با پايه يكي از پل هاي رودخانه «سن» در قلب پاريس غرق شد.
به گزارش فارس به نقل از رويترز از پاريس، مقامات شهر پاريس اعلام كرده اند كه 10 نفر از اين قايق به درون رودخانه پريده اند كه نجات يافته اند. غواصان نيز موفق به نجات يك بزرگسال و يك كودكي شدند كه در قايق غرق شده گرفتار شده بودند.
پليس جزئيات زيادي را در مورد اين حادثه فاش نكرده اما اعلام كرده كه دو تفر در اين حادثه آسيب جدي ديده اند.
راديو فرانسه هم گزارش داده كه حال دو نفري كه از قايق از زير آب بيرون كشيده شده بودند وخيم بوده اما امدادرساني سريع باعث نجات جان آن ها شده است. تحقيقات براي تعيين علت حادثه در حال انجام است.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 311]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن