تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 15 مرداد 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که خدا رابشناسد ترس او در دلش می افتد و هر از خدا ترسان باشد نفسش از دنیا باز ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ووچر پرفکت مانی

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

ثبت نام کلاسینو

خرید نهال سیب سبز

خرید اقساطی خودرو

امداد خودرو ارومیه

ایمپلنت دندان سعادت آباد

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

الکترود استیل

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1809590569




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

انتقاد قرائتي از وضع نماز و زکات در جامعه


واضح آرشیو وب فارسی:سایت دانلود رایگان: قانون: حجت‌الاسلام قرائتی، از وضعیت دینی جامعه در بخش‌هایی چون نماز، زکات، قرآن و نهج البلاغه انتقاد کرد.

حجت الاسلام محسن قرائتی رئیس ستاد اقامه نماز کشور که در مراسم افطاری جمعی از رزمندگان سابق منطقه سیستان و بلوچستان سخن می‌گفت، وضع نماز در جامعه را خوب ندانست و گفت: نباید به اینکه عده‌ زیادی به مساجد می‌آیند دلخوش کرد؛ بلکه باید سعی کرد تا کسانی را به مسجد آورد که پدرشان فوت نکند به مسجد نمی‌آیند.

حجت‌الاسلام قرائتی در بیان عوامل مهجوریت نماز در جامعه، بخشی از مشکلات را مربوط به ائمه جماعات دانست که نمی‌توانند با نمازگزاران رابطه برقرار کنند.

وی همچنین از نگاه بد جامعه نسبت به خادمان مساجد انتقاد کرد و با اشاره به اینکه خادم مسجد الحرام در قرآن حضرات ابراهیم (ع) و اسماعیل (ع) است، گفت: نظر کلی جامعه این است که خادم مساجد ما فردی فقیر است که باید این موضوع را اصلاح کرد.

رئیس ستاد اقامه نماز کشور همچنین در بخشی دیگری از سخنان خود، مشکلات مساجد را مربوط به هیات‌های امنایی دانست که برخی از مواقع با تصلب کار می‌کنند و اجازه نمی‌دهند افراد یا نظرات دیگری هم به داخل هیات امنا راه پیدا کند.

حجت‌الاسلام قرائتی گفت که روزی خواستار کناره‌گیری از ستاد اقامه نماز کشور به دلیل سنگینی بار بر دوش کشیده بودم که با این موضوع موافقت نشد.

رئیس ستاد زکات هم‌چنین با انتقاد از وضع زکات در کشور گفت که تا زمانی که در شکم‌هایمان «گندم‌های زکات‌نداده» باشد طرح‌های عقیدتی جواب شایسته نخواهد داشت.

وی در ادامه با اشاره به این سخن که بنای اسلام بر حج و زکات است گفت: ما در بخش حج خیلی خوب کار کرده‌ایم تا جایی که سرلشکر ما حاضر است برای حج لپه پاک کند و سازمان حج و زیارتمان ساختمان آنچنانی دارد ولی در این کشور هیچ کس حاضر نیست برای زکات کار کند و برای زکات یک اتاق کاهگلی هم نداریم.

سخنران برنامه‌های درس‌هایی از قرآن در بخش دیگری از سخنان خود از کمبود جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه در جامعه انتقاد و ابراز امیدواری کرد که در آینده به عدد جلسات عزاداری در جامعه، جلسات تفسیر و نهج‌البلاغه داشته باشیم.

حجت‌الاسلام قرائتی در پایان با اشاره به شبهه‌های جدید و روز به خصوص در حوزه مهدویت گفت: چند سال پیش با کمکی که مقام معظم رهبری به بنده نمودند مرکزی در قم تاسیس کردیم و طلبه‌های خوش‌استعدادی را در آنجا به کار گفتیم و الان به جایی رسیده‌ایم که دوره 16 ساعته مهدویت که این مرکز انجام می‌دهد برای هر سازمان و نهادی واجب تلقی می‌شود.
.
منبع: خبرگزاری فردا





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت دانلود رایگان]
[مشاهده در: www.freedownload.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 63]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن