تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اجابت دعایت را دیر مپندار، در حالی که خودت با گناه راه اجابت آن را بسته ای.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813199907




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نفرات برتر مسابقات شناي بانوان جام رمضان كيش معرفي شدند


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: نفرات برتر مسابقات شناي بانوان جام رمضان كيش معرفي شدند
داخلي. ورزشي. شنا.

مسابقات مختلف شنا جام ماه مبارك رمضان در مجموعه استخر كرانه‌كيش پايان يافت و نفرات برتر پنج گروه سني اين مسابقات با اهداي جوايز معرفي شدند.

به گزارش ايرنا، در اين مسابقات در ماده ‪ ۵۰‬متر كرال سينه در رده سني ‪۹‬ تا‪ ۱۰‬سال پرنيان صالحي، ثمره حيدري و ريحانه عسكرمحمدي به ترتيب مقام‌هاي اول تا سوم را به دست آورند.

همچنين در ماده ‪ ۱۰۰‬متركرال سينه در رده سني ‪ ۱۰‬تا ‪۱۲‬سال ياسمن سجادي نفراول شد و پرديس فروتن و محدثه ابراهيمي مقام‌هاي دوم و سوم را از آن خود كردند.

در ماده ‪ ۵۰‬متركرال سينه مسابقات شناي بانوان در رده سني ‪ ۱۳‬تا ‪ ۱۷‬سال رومينا ايزدي اول شد، سپيده رضايي دوم شد و هانيه دونده مقام سوم اين مسابقات را از آن خود كرد.

درمسابقات ‪ ۵۰‬مترآزاد شناي بانوان جام ماه مبارك رمضان در رده سني ‪۱۷‬ تا ‪ ۲۴‬نازنين علي‌مرادي، نازنين موسوي و زينب ابراهيمي به ترتيب موفق شدند مقام‌هاي اول، دوم و سوم اين مسابقات را به دست آورند.

در ‪ ۵۰‬متر كرال سينه ‪ ۴۰‬سال به بالا فاطمه ماه جهاني مقام نخست را به دست آورد، سيما شجاعي‌زاده دوم شد و معصومه مقدم مقام سوم اين مسابقات را در كيش از خود كرد.

مسابقات شناي بانوان شب گذشته درمجموعه‌استخركرانه كيش پايان يافت.ك/‪۲‬ ‪۶۷۵/۱۱۰۸/۱۳۵۷‬
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 314]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن