تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع): کسی که در پی برآوردن نیاز برادر مسلمان خود باشد، تا زمانی که در این راه است خ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803247004




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

عضو فراكسيون خط امام(ره) درگفت‌وگوباايسنا: راه نجات كشورخط امام(ره)است دشمن‌شناسي‌ رااز امام(ره) يادبگيريم سياستمداران مراقب صداقت وراستي درگفتار و عمل باشند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: عضو فراكسيون خط امام(ره) درگفت‌وگوباايسنا: راه نجات كشورخط امام(ره)است دشمن‌شناسي‌ رااز امام(ره) يادبگيريم سياستمداران مراقب صداقت وراستي درگفتار و عمل باشند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

يك عضو فراكسيون خط امام (ره) در مجلس هشتم گفت: اسلام،‌ قانون اساسي، خط امام (ره) و ولايت فقيه، اصول و مبناي انقلاب ماست.

محمدرضا خباز، در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با اشاره به بيانات اخير مقام معظم رهبري در ديدار با كارگزاران نظام ‌اظهار داشت: اصول اصلي انقلاب ما در مرحله اول اسلام است، به اين معني كه همه ‌ما مسلمان هستيم و افتخار مي‌كنيم كه مكتب نجات‌بخش بشريت، اسلام است و تاسي از اسلام موجب سربلندي هر دو جهان خواهد بود.

نماينده مردم كاشمر در خانه ملت، دومين اصل انقلاب را خط امام (ره) عنوان كرد و گفت:‌ امام (ره) به عنوان عالي‌ترين معمار انقلاب خطي را در كشور ترسيم كردند كه امروز در بين ما است و چكيده آن نيز در وصيت‌نامه الهي و سياسي ايشان وجود دارد.

خباز در ادامه قانون اساسي را سومين اصل انقلاب و ميثاق ملي عنوان كرد و گفت: در اين ميثاق ملي بحث‌هاي مفصلي شده و تكليف هر سه قوه را مشخص كرده است و محور اصلي نظام را ولايت مطلقه فقيه قرار داده كه ما هم با سوگندي كه به آن ياد كرديم، بر آن پايبند هستيم، اما اين موارد كلي است.

وي ابراز داشت: اولين اصلي كه يك سياستمدار و كارگزار در جمهوري اسلامي بايد پيوسته مراقب آن باشد، صداقت و راستي در گفتار و عمل است و مبادا در سخنان و آمار و گزارش‌هايي كه به مردم مي‌دهيم، اين اصل هم خدشه‌دار شود.

وي گفت: ‌اگر صداقت زير سوال برود و مردم باور داشته باشند كه نمايندگان آن‌ها و مسوولانشان از اين اصل عدول كرده‌اند، آن ارتباط معنوي بين مردم و مسوولان از بين خواهد رفت و آن زمان ما مهم‌ترين سرمايه يعني مردم كه پشتوانه هستند، را از دست مي‌دهيم.

خباز با اشاره به سخنان امام(ره) درباره نوع ارتباط با استكبار گفت: بايد بدانيم استكبار جهاني ريشه‌اي با ما مخالف است و حاضر نيست اسلام عزيز را كه مظهر حفظ ارزش‌هاي انساني است در جامعه حاكم شود، بنابراين آنها در تلاشند كه نگذارند اين نداي رساي اسلام به گوش ملت‌ها برسد.

نماينده مردم كاشمر تاكيد كرد: بايد دشمن شناسي‌مان را از امام (ره) ياد بگيريم، زيرا اگر ذكاوت و تيزهوشي امام در آن زمان نبود، ممكن بود هر لحظه يك فرد عادي از اصول خود عدول كند.

اين عضو فراكسيون خط امام (ره) با اشاره به ولايت مطلقه فقيه كه سكان‌دار انقلاب و كشور است، گفت: مقام معظم رهبري در اين مدت 20 سال كه سكان‌دار كشتي انقلاب بودند، در همه مراحل از ياد، خط و تفكر امام (ره) دفاع كردند و ما هم به اين موضوع بايد توجه داشته باشيم كه راه نجات كشور خط امام (ره) است.

اين عضو كميسيون اقتصادي مجلس،‌ درباره سخنان مقام معظم رهبري مبني بر يكي ندانستن عقلانيت با سازش و تسليم گفت: گاهي اوقات وقتي فشاري به ما وارد مي‌شود، عده‌اي مي‌گويند عقلانيت كنيد، برخي منظورشان از حاكم كردن عقلانيت يعني تسليم شدن و پذيرفتن نظرات زورگويانه دشمن، كه دشمن هم ظاهر كلماتش زيباست، اما در پشت آن كلمات اهداف شوم و شيطاني نهفته است.

وي ابراز داشت: عده‌اي از دوستداران انقلاب از روي ساده‌لوحي فكر مي‌كنند، وقتي تحت فشار قرار گرفتيم عقلانيت كنيم، به معناي سازش و تسليم و عقب‌نشيني؛ كه مقام معظم رهبري عنوان كردند كه عقلانيت بايد به همراه شرع اسلام باشد و مبادا ما از كلمه عقلانيت در جاهايي استفاده كنيم كه مناسب نيست.

خباز در پايان گفت: دشمنان ما عقلانيت را سازش تعريف مي‌كنند، در حالي كه ما عقلانيت را قبول داريم، اما نه عقلانيت به معناي سازش بلكه عقلانيت به معناي حفظ منافع ملي را قبول داريم.

انتهاي پيام
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 85]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن