تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عقل راهنمايى مى  كند و نجات مى  دهد و نادانى گمراه مى  كند و نابود مى  گرداند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814811315




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

رويانيان: اتوبوس هاي تهران در پاركينگ است،شهرداري تحويل بگيرد


واضح آرشیو وب فارسی:دنياي اقتصاد: رويانيان: اتوبوس هاي تهران در پاركينگ است،شهرداري تحويل بگيرد
رييس ستاد حمل‌ونقل و مديريت مصرف سوخت: تحويل اتوبوس به شهرداري تهران بعد از انجام كار كارشناسي


گروه حمل‌ونقل – طي هفته‌هاي اخير اظهارات ضد‌و‌نقيض از سوي رييس ستاد حمل و نقل و مديريت برمصرف سوخت -ستاد تبصره 13 سابق- و تني چند از مسوولان شهرداري تهران مبني بر واگذاري سهميه اتوبوس‌‌هاي دولتي تهران از محل اين ستاد مطرح شد كه بازخوردهاي متفاوت در رسانه‌هاي خبري داشت.
محمد رويانيان، رييس ستاد حمل‌ونقل و مديريت برمصرف سوخت معتقد بود: بايد مشخص شود تهران به چه تعداد اتوبوس نياز دارد تا سهميه از محل منابع ستاد شهرداري براي تحويل اتوبوس‌ها مشخص شود. البته او در آستانه آغاز فصل بازگشايي مدارس از واگذاري 250دستگاه اتوبوس از محل ستاد حمل‌و‌نقل به شهرداري تهران هم خبر داد.
اما در مقابل حسين بيژني، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه اعلام كرد كه هنوز سهميه سال 85 شهرداري براي تحويل اتوبوس‌ها از محل ستاد تبصره 13، به‌طور كامل اختصاص پيدا نكرده و اين 250اتوبوس كه رييس ستاد حمل‌ونقل و مديريت برمصرف سوخت مي‌گويد به شهرداري تهران تحويل شده، معلوم نيست به چه كسي و كجا تحويل شده است.از اين‌رو پاسخ سوالات پيرامون حل معضل كمبود اتوبوس در تهران و مباحث مطرح شده در هفته‌هاي اخير را از محمد رويانيان، رييس ستاد حمل‌و‌نقل عمومي و مديريت بر مصرف سوخت جويا شديم.محمد رويانيان، درباره اينكه چرا در گزارشي كه اخيرا درباره عملكرد ستاد تبصره 13 ارائه كرده و در آن شهرداري را زير سوال برده و سياسي صحبت كرده است، توضيح داد: بنده فقط آمار دادم. ضمن اينكه به خواسته شهردار پاسخ دادم. ايشان فرمودند گزارشي از عملكرد ستاد تبصره 13 منتشر شود، من هم اجراي دستور دوست عزيزم آقاي قاليباف را كه فرمانده بنده نيز بودند، لبيك گفتم و منتشر كردم.
وي در پاسخ به اين سوال كه سهميه 250دستگاه اتوبوس‌هاي شهري تهران از محل ستاد حمل‌ونقل و مديريت برمصرف سوخت را به كدام بخش شهرداري و در چه زماني تحويل داده‌ايد، گفت: ما اتوبوس‌ها را تحويل داده‌ايم؛ البته شخصي هم گفتند 50 دستگاه از اين اتوبوس‌ها كم بود اما من كه تك‌تك اتوبوس‌ها را نمي‌برم و در محل تحويل دهم. وي افزود: من ليستي به آقاي بيژني، مديرعامل شركت واحد اتوبوسراني تهران و حومه، ارائه دادم و براي هر اتوبوس هم 5/82ميليون تومان پول واريز كردم آقاي بيژني هم معادل سهم 5/17درصدي شهرداري براي خريد اتوبوس‌ها به شركت شهاب خودرو چك داده‌اند. اتوبوس‌ها هم به نام شهرداري زده شده و تمام مدارك آنها هم موجود است.وي تصريح كرد: بنابراين اين اتوبوس‌ها در پاركينگ است و شهرداري بايد آنها را تحويل بگيرد.رييس ستاد توسعه حمل‌و‌نقل و مديريت مصرف سوخت، همچنين در پاسخ به اين سوال كه مبناي تخصيص اتوبوس‌هاي دولتي از محل ستاد تبصره 13 به شهرداري تهران چه بوده كه شما به دنبال كار كارشناسي در اين رابطه هستيد، گفت: بر اين مبنا بوده كه تاكنون هرچه تبصره 13 به شهرداري تهران اتوبوس تحويل داده، همواره متهم بوده و من نمي‌خواهم متهم شوم.
وي افزود: من كار كارشناسي انجام مي‌دهم بعد اتوبوس مي‌دهم. وي در مقابل سوالات خبرنگاران كه پرسيدند پس شما معتقديد عملكرد ستاد تبصره 13در دوره‌هاي قبلي كارشناسي نبوده است، گفت: كارشناسي بوده اما بنده كار مستند انجام مي‌دهم.رويانيان همچنين درباره اينكه آيا فعاليت ستاد تبصره 13 در دوران قبلي مستند نبوده است نيز توضيح داد: كار آنها هم مستند بوده اما به روش خودشان.
رويانيان درباره تهيه گزارش تحقيق و تفحص از عملكرد ستاد تبصره 13 نيز اظهار كرد: تاكنون به ‌طور رسمي درباره تهيه اين گزارش از سوي مجلس چيزي به بنده اعلام نشده است در عين حال ما از اين طرح استقبال مي‌كنيم حتي در اين رابطه به شهرداري هم پاسخ مي‌دهيم.
وي يادآور شد: البته تاكنون هيچ يك از نمايندگان از بنده براي عملكرد تبصره 13 توضيح نخواسته‌اند، اما من تقاضا كردم وقت بدهند تا در مجلس گزارش عملكرد اين ستاد را ارائه كنم.وي گفت: ما شهرداري تهران را دوست داريم و چون مسوولان آن خدمتگزار مردم هستند، از آنها حمايت مي‌كنيم.وي اطمينان داد: يقين دارم شخص شهردار تهران تفكر بنده را مي‌پسندد و مي‌داند كه دغدغه من هماهنگي براي رفع مشكلات شهر تهران است از اين‌رو ما با آقاي شهردار همكاري مي‌كنيم.وي درخصوص مشكلات اتوبوسراني تهران مبني بر كمبود جايگاه‌هاي سوخت گفت: بنده در اين رابطه از رييس‌ شوراي اسلامي شهر تهران درخواست طرح موضوع كردم و آقاي چمران هم گفتند تعداد جايگاه‌هاي مورد نياز را گفتند و ما اين را حل مي‌كنيم.
وي ادامه داد: طي پيگيري‌هايي كه داشتيم، قرار است 5 جايگاه جديد به جايگاه‌هاي اتوبوسراني اضافه و 6 جايگاه غيرفعال موجود را تعمير كنيم. وي وعده داد: به طور قطع مشكل اتوبوس‌هاي تهران به لحاظ تامين سوخت CNG حل مي‌شود در مورد قطعي برق در جايگاه‌هاي عرضه سوخت ‌CNG براي اتوبوسراني هم با وزارت نيرو صحبت كرديم تا در جايگاه‌هاي حساس، انشعاباتي از برخي محل‌ها فراهم شود تا برق جايگاه‌ها قطع نشود.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: دنياي اقتصاد]
[مشاهده در: www.donya-e-eqtesad.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن