تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بسم اللّه‏، شفاى هر دردى و يارى كننده هر دارويى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545158




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

جالب اينكه


واضح آرشیو وب فارسی:قدس: جالب اينكه
توبيخ براي انجام كار تعريف نشده
كارمند ارشد يك اداره در ميشيگان، پس از اينكه از شكايتهاي مكرر مراجعه كنندگان در مورد وضعيت نابسامان سرويسهاي بهداشتي اداره به ستوه آمد، خودش دست به كار شد تا سرويسهاي بهداشتي را تميز كند. هرچند اين اقدام او در نگاه اول جالب به نظر مي رسيد، اما او به خاطر اين اقدام درخواست پاداش كرد.
اين مرد گفت كه 45 دقيقه از زمان كار را صرف تميز كردن سرويسهاي بهداشتي كرده و به همين دليل اداره بايد براي او پاداش در نظر بگيرد.
اين در حالي است كه رئيس اداره بر خلاف نظر او، اين كارمند را توبيخ كرد.به گفته رئيس، كارمندش از ساعت كاري براي انجام اموري غير از وظايف تعريف شده استفاده كرده است و او علاوه بر توبيخ بايد جريمه هدر دادن زمان كاري را نيز بپردازد.
كارمندان اداره معتقدند اين جريمه باعث خواهد شد تا ساير كارمندان ديگر انگيزه اي براي جلب رضايت مراجعه كنندگان نداشته باشند.

نجات معجزه آسا
يك مرد 57 ساله اهل مونتانا مي گويد از اينكه پس از برخورد دوچرخه اش با يك خرس وحشي جان سالم به در برده، شگفت زده است.
اين مرد كه معلم مدرسه است، هر روز فاصله خانه تا مدرسه را كه از يك مسير جنگلي عبور مي كرد، با دوچرخه ركاب مي زد. اما براي نخستين بار، در حالي كه در مسير سراشيبي قرار داشت، خرسي را مشاهده كرد كه در حال عبور از عرض جاده بود.
او بشدت ترسيده بود، اما همه چيز آن قدر سريع اتفاق افتاد كه حتي نتوانست ترمز كند. بدين ترتيب، دوچرخه پس از برخورد با خرس واژگون شد و اين مرد مقابل خرس روي زمين افتاد.شاهدان عيني مي گويند: خرس وحشي بر خلاف تصور همگان از كنار مرد عبور كرد و به راه خود به سمت جنگل ادامه داد.

گفتگوي تلفني كودك 11 ماهه

گفتگوي تلفني يك كودك 11 ماهه در لندن به مادرش كمك كرد تا از مرگ نجات پيدا كند.
ماجرا زماني اتفاق افتاد كه مادر بزرگ او طبق عادت هميشگي به خانه آنها تلفن زد تا با دخترش صحبت كند، اما بر خلاف هر روز به جاي دختر 20 ساله اش، نوه 11 ماهه او تلفن را برداشت.اين در حالي بود كه مادر كودك روي زمين افتاده بود و قادر نبود پاسخ تلفن را بدهد. اين كودك 11 ماهه كه به سختي كلمات را ادا مي كرد، پس از برداشتن تلفن براي اينكه مادربزرگش را متوجه كند مشكلي براي مادرش پيش آمده، چند بار كلمه مادر را تكرار كرد. مادربزرگ هم كه نگران حال دخترش شده بود و از سويي ديگر در شهر ديگري زندگي مي كرد، براي با خبر شدن از حال او با اورژانس تماس گرفت.
مأموران اورژانس پس از رفتن به خانه اين زن، او را در حالي پيدا كردند كه بر اثر سكته قلبي بيهوش شده بود.

ازدواج بيست و پنجم
مرد نپالي كه براي بيست و پنجمين بار ازدواج كرده، اميدوار است ازدواج تازه او با خوشبختي همراه باشد.
اين مرد 49 ساله مي گويد كه از 24 ازدواج گذشته خود تنها 9 ازدواج را به ياد دارد و حتي نام خيلي از همسرانش را فراموش كرده است.
اين در حالي است كه او پس از جدايي از بيست و چهارمين همسرش اعلام كرده بود ديگر هيچ گاه ازدواج نمي كند چون اصولاً در ازدواج بدشانس است.

يك سال اختلاف براي دوقلو ها
دوقلوهاي اهل لندن كه با فاصله يك ساعت از يكديگر به دنيا آمده اند، با فاصله يك سال به مدرسه خواهند رفت.
پدر و مادر اين دوقلوها مي گويند يكي از نوزاد ها ساعت 11/30 شب و نوزاد ديگر در30 دقيقه بامداد به دنيا آمده است، اما از آنجا كه نوزاد دوم در روز ديگري متولد شده، بايد يك سال ديرتر به مدرسه برود.
 يکشنبه 24 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: قدس]
[مشاهده در: www.qudsdaily.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 121]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن