تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815443642




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اعتراض ايران به سازمان ملل درباره تحريم غيرقانوني آمريكا عليه كشتيراني جمهوري اسلامي


واضح آرشیو وب فارسی:هموطن سلام: اعتراض ايران به سازمان ملل درباره تحريم غيرقانوني آمريكا عليه كشتيراني جمهوري اسلامي
نمايندگي دائم جمهوري اسلامي ايران نزد سازمان ملل متحد در اعتراض به تحريم غيرقانوني آمريكا عليه شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران بيانيه اي منتشر كرد.
به گزارش واحد مركزي خبر از نيويورك نمايندگي دائم جمهوري اسلامي ايران در سازمان ملل متحد در اين بيانيه اقدام دولت آمريكا عليه شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران را غيرقابل توجيه دانست و اتهامات بي اساس و نيز اقدامات غيرقانوني و يكجانبه عليه كشتيراني را رد كرد.
در ادامه اين بيانيه آمده است : اين اقدام دولت آمريكا كاملا بر اساس بهانه هاي واهي انجام گرفته و يكبار ديگر يكجانبه بودن رويكردهاي دولت آمريكا را نمايان مي سازد و دليل ديگري بر بي اعتنائي آمريكا به قوانين بين المللي است و نهايتا نيز بدليل ماهيت سلطه طلبانه غيرمشروع و غيرقانوني آن محكوم به شكست است .
اين بيانيه همچنين با رد قاطعانه اتهامات بي اساس آمريكا عليه شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران و محكوميت جدي اقدامات يكجانبه و فاقد اعتبار آمريكا در اين خصوص تاكيد كرده است : شركت كشتيراني جمهوري اسلامي ايران كاملا متعهد است كه براساس قوانين و مقررات بين المللي فعاليت كند و همه اقدامات آن در چارچوب موازين بين المللي صورت گرفته و كاملا به مقررات مربوط به صنعت كشتيراني پايبند است از سوي ديگر اين شركت هيچگاه در فعاليتهاي غيرقانوني از جمله در اقدامات باصطلاح مربوط به اشاعه تسليحات مداخله اي نداشته زيرا اساسا اين گونه فعاليتها مطلقا در ايران انجام نشده است .
نمايندگي دائم كشورمان در سازمان ملل متحد در ادامه بيانيه خود آورده است : كاملا غيرقابل توجيه است كه دولت آمريكا براي توجيه چنين اقدامات غيرقانوني به تفسيرهاي نادرست و انحرافي از قطعنامه 1803 شوراي امنيت سازمان ملل متوسل مي شود در حاليكه حتي خود اين قطعنامه كه ذاتا نيز فاقد مبناي قانوني و حقوقي است چنين اقداماتي را توصيه نكرده است .
در پايان اين بيانيه نمايندگي دائم كشورمان مي افزايد بي شك دولت امريكا با چنين اقداماتي بدنبال فشار بر ملتي است كه براي صيانت و اعمال حقوق قانوني خود كاملا مصمم است اما اگر تاريخ ملاك و مبنا قرار گيرد آنچنان كه چنين سياست هائي در گذشته نتيجه اي به بار نياورده در آينده نيز كاملا بي نتيجه خواهد بود و هيچ گونه فشار ارعاب و اقدامات غيرقانوني نخواهد توانست يك ملت بزرگ را از عزم جزم خود در دفاع از حقوق مشروع خويش باز دارد.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: هموطن سلام]
[مشاهده در: www.hamvatansalam.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 79]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن