تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 15 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):اى مردم اگر در يارى حق كوتاهى نمى كرديد و در خوار ساختن باطل سستى نمى نموديد، كسان...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804606773




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
مهدي كروبي:
آمارهاي رئيس جمهور باعث تعجب همه شده است

دبير كل حزب اعتماد ملي گفت: گزارش رئيس جمهور در ديدار كارگزاران نظام با رهبري به گونه اي بود كه انگار جامعه ما يك بهشت برين است.
مهدي كروبي كه پنجشنبه شب گذشته در سي و دومين نشست عمومي مجمع نمايندگان ادوار مجلس سخن مي گفت، در واكنش به سخنان يكي از سخنرانان مراسم كه در سخنراني خود تورم و گراني را از دستاوردهاي اصولگرايان خوانده بود، گفت: اينكه همه مشكلات را به اصولگرايان نسبت بدهيم مانند اين است كه همه مشكلات در سال هاي قبل از دولت نهم را به اصلاح طلبان نسبت بدهيم.
وي افزود: بسياري از شما كه در اينجا حضور داريد، اصولگرا هستيد و بايد در نظر داشته باشيد كه گروهي كه هم اكنون مسووليت دارد، عامل تورم و گراني هستند نه كل اصولگرايان.
دبير كل حزب اعتماد ملي با تاكيد بر وحدت اصلاح طلبان اظهار داشت: من بارها گفته ام كه چهره هاي اصلاح طلب بايد بيايند و دور هم بنشينند و به آسيب شناسي عملكرد خود بپردازند و نبايد اقدام به تحريك ديگران كرد.
كروبي در ادامه با انتقاد از گزارش رئيس جمهور در ديدار كارگزاران نظام با رهبر انقلاب گفت: گزارش رئيس جمهور به نحوي بود كه انگار جامعه ما يك بهشت برين است، همه ما در آن جلسه مبهوت شديم و گفتيم جل الخالق از اين زندگي خوب و حتي بزرگواري بعد از جلسه به من گفت واقعا جامعه ما اين طور است كه ما خبر نداريم و در مجموع در آن جلسه چيزهاي عجيب و غريب و البته شنيدني مطرح شد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عملكرد نخبگان و روحانيت در جامعه اظهار داشت: مردم ما نمي دانند از دست آخوندها و نخبگان دانشگاه چه كار كنند و زماني كه اين دو قشر را به مسند مي آورند، اينها نسبت به قبل از قرار گرفتن در مسند طور ديگري حرف مي زنند.

ضرورت همدلي ميان زنان اصلاح طلب و اصولگرا براي حل مشكلات جامعه زنان

ايلنا: زنان احزاب اصولگرا و جريان اصلاح طلب با برگزاري مراسم افطاري مشترك از حذف مواد 23 و 25 لايحه حمايت از خانواده استقبال كردند. حاضران در اين مراسم با تاكيد بر وحدت و همدلي ميان زنان اصلاح طلب و اصولگرا براي حل مشكلات مبتلا به زنان جامعه ايران اعلام كردند: عضويت در جريان هاي سياسي متفاوت نبايد به شكاف ميان زنان اصلاح طلب و اصولگرا در بررسي و حل مشكلات مربوط به زنان جامعه ايران تبديل شود.

دعوت از كوفي عنان براي
حضور در مراسم تجليل از خاتمي

ايلنا: كانون همبستگي يزدي تباران مهرماه از خاتمي تجليل خواهد كرد.
علي اكبر اوليا» نماينده يزد با اعلام اين خبر گفت: كانون "همبستگي يزدي تباران" در سي امين سال پيروزي انقلاب، براي تقدير از شخصيت هاي بين المللي استان يزد، تا كنون از دكتر جلال مجيبيان رئيس بيمارستان مجيبيان يزد در روز پزشك تقدير كرده و چهارشنبه هفته گذشته نيز از شهيدان كانون همبستگي يزدي تباران مهرماه از خاتمي تجليل خواهد كرد.
اوليا» از حضور كوفي عنان دبيركل سابق سازمان ملل، نخست وزير سوئد و برخي چهره هاي مطرح بين المللي ديگر در مراسم تقدير از خاتمي خبر داد و افزود: اميدواريم از دستاوردهاي بين المللي شخص آقاي خاتمي و تجارب ارزشمند ايشان در عرصه هاي مختلف مديريتي كشور استفاده شود.

شكل گيري جنبش مردمي در حمايت از خاتمي

مردم سالاري: سخنگوي گروه ياري با اشاره به افزايش چشم گير درخواست عموم مردم از سيد محمد خاتمي براي كانديداتوري گفت: شواهد و قرائن همگي حاكي از شكل گيري جنبش تازه اي در حمايت از خاتمي همچون خرداد 76 است.
بهروزشجاعي در مورد تازه ترين آمار مراجعه كنندگان به سايت ياري اظهار داشت: تا كنون بيش از 33هزار نفر از هموطنان در سايت ياري نظر خود را ثبت كرده اند كه از اين تعداد17 درصد مخالف و 83 درصد موافق كانديداتوري خاتمي هستند.
وي افزود: بر اساس گزارش كارگروه تحليل نظرات ياري از17 درصد مخالفان، 9 درصد با شخص خاتمي موافق هستند اما بنا به دلايلي همچون احتمال تخريب شخصيت وي و علاقه به سرمايه ماندن او و همچنين ابراز نگراني از عدم همراهي كامل مردم با ديدگاه هاي خاتمي او را از ورود به اين عرصه نهي كردند.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن