تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):مومن همانند دو کفه ترازوست. هرگاه به ایمانش افزوده گردد، به بلایش نیز افزوده می ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815681175




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

برنامه هاي سهامدار جديد غدير براي حضور قوي تر در بازار سرمايه


واضح آرشیو وب فارسی:ایسکانیوز: برنامه هاي سهامدار جديد غدير براي حضور قوي تر در بازار سرمايه


تهران - خبرگزاري ايسكانيوز :مدير عامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح گفت :بجز يك نفر تغيير ديگري در هيات مديره شركت سرمايه گذاري غدير نداريم و مدير عامل اين شركت در پست خود ابقا مي شود.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجويي ايران « ايسكانيوز » حسين دقيقي مدير عامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح در مراسم ضيافت افطاري شركت سرمايه گذاري غدير كه با حضور مديران شركت هاي سرمايه گذاري -كارگزاران بورس و مديران سهامدار جديد غدير و مديران اين شركت برگزار شد گفت :در تمام دنيا صندوق‌هاي بازنشستگي نقش مهم و تعيين‌كننده‌اي را دراقتصاد ملي و بين‌المللي ايفا مي‌كنند كه اين نقش در كشورما كمرنگ است.
وي افزود: صندوق بازنشستگي نيروهاي مسلح به عنوان دومين صندوق بازنشستگي تحت پوشش است كه با در اختيار داشتن حدود 500هزار نفر و پرداخت حقوق ساليانه 3 هزار ميليارد تومان نقش مهمي را در محاسبات دولت براي ورود به اين سرمايه‌گذاري را دارد.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح خاطر نشان كرد: اين صندوق در ميان 16 صندوق موجود در كشور براي ارتقاي دارايي خودبه ظرف جذب نياز داشت كه بهترين گزينه را در بازار تعقيب ‌كرد.
دقيقي اظهار داشت: پس از 9 ماه مذاكره و بررسي به اين نتيجه رسيديم كه بهترين مكان براي تضمين آينده بازنشستگان و سهامداران اين صندوق مجموعه بزرگ و ارزشمند غدير است.
وي اذعان داشت ما براي آينده اين نهاد استراتژي بسيار روشني را داريم و در نظر داريم تا 3 هزار و 600 ميليارد تومان سرمايه وارد غدير كنيم كه به نظر مي‌رسد هلدينگ غدير بهترين جا براي اين سرمايه‌گذاري باشد.
دقيقي از ورود اراضي اتكا به غدير خبر داد و افزود: سرمايه هاي كه به صندوق بازنشستگي نيروهاي مسلح وارد مي‌شود پشتوانه قوي براي غديراست.
مديرعامل سازمان تامين اجتماعي نيروهاي مسلح با اشاره به سخن مقام معظم رهبري مبني بر اينكه «توليد ثروت بالاترين جهاد است» خاطر نشان كرد: مديران بايد بكوشند تا بخشي از سرمايه را به سرمايه‌هاي جديد تبديل كنند لذا انتظارداريم كه غدير اين راه را به خوبي طي كند تا سهامداران جديد به اهداف خود برسند چرا كه صندوق بازنشستگي نيروهاي مسلح مي‌خواهد در رشد اقتصادي و ايجاد ثروت نقش داشته باشد.
همچنين حسين دقيقي در جمع خبرنگاران در خصوص تثبيت هيئت مديره و برنامه‌هاي آتي گفت: هفته آينده 3 نفر از هيات مديره معرفي مي‌شود كه تلاش بر آن است كه اعضاي هيئت مديره در سمت خود ابقاء شوند.
وي از احتمال يك تغيير دراعضاي هيئت مديره خبر داد و افزود: در شرايط فعلي بنا بر آن است كه كمترين تغيير در مديريت اعمال شود و تثبيت مديران فعلي از اهداف ماست. ضمن اينكه مديرعامل غدير در پست خود باقي مي‌ماند.
همچنين در اين مراسم دكتر برهاني مديرعامل بانك صادرات گفت: بانك‌ها، موسسات واسطه‌اي هستند كه منابع را جذب و به بخش‌هاي مختلف تزريق مي‌كنند و با اين حركت دارايي را كه مي‌تواند منجر به سرمايه‌گذاري در طرح‌هاي متفاوت شود را به آن سمت سوق مي‌دهند.
وي افزود: بانك صادرات پس از انقلاب با طرح‌ها و پروژه‌هاي بسياري روبه‌رو شد كه مديريت اموررا به طور فردي اجرا مي‌كرد بنابراين اين بانك تصميم گرفت تا تمام طرح‌ها را جمع و در قالب يك مديريت اداره كند.
برهاني با اشاره به تاريخچه تاسيس شركت سرمايه‌گذاري بانك صادرات خاطر نشان كرد: اين شركت پس از تاسيس به شدت و سرعت و با حمايت مديريت و كاركنان فعاليت خود را آغاز كرد و اين گونه‌اي بود كه اين شركت در تاريخ 26/12/1374 توانست پذيرش بورس را دريافت كند.
وي افزود: همزمان با اين رخداد مديران وقت بانك، نام اين شركت را به غدير تغيير دادند و پس از آن به گونه‌اي عمل كردند كه در سال 1383 اين موسسه بيش از 26 هزار ميلياردريال ارزش بازار را از آن خود كرد.
مديرعامل بانك صادرات از توسعه فعاليت‌ها به عنوان سياست غدير ياد كرد وگفت: تصميم‌گيري براي تبديل سود به سود عملياتي و برنامه‌ريزي در جهت افزايش سود عملياتي از جمله فعاليت‌هاي غدير بود.
برهاني با اشاره به اين نكته كه غدير از نظر زيربنايي داراي مزاياي بسياري است خاطر نشان كرد: شركت غدير در مجمع سال 85 اعلام كرد كه سود هر سهم اين شركت در سال 1390 به 9 هزار ميليارد ريال مي‌رسد و اين اقدام به واسطه ارزش ذاتي (NAV) اين سهم بوده است.
مديرعامل بانك صادرات 4 عامل را دليل اصلي فروش غدير برشمرد و اظهار داشت: تكليف قانوني، اجراي اصل 44 به فرمان مقام معظم رهبري مبني بر خصوصي‌سازي، شفاف‌سازي و پاسخ‌گويي به نياز مشتريان از دلايل فروش اين شركت بوده است.
وي افزود: مسئله فروش غدير امري بود كه طي 9 ماه روي آن كار كارشناسي و بررسي صورت گرفت و در نهايت در يك بازار رقابتي به يك نهاد نظامي و يا امكانات قوي واگذار شد.
مديرعامل بانك صادرات در پايان آينده مطلوبي را براي غدير پيش‌بيني كرد و افزود: اين شركت مي‌تواند به جايي برسدكه در سهام آن در بزرگترين بورس‌هاي دنيا عرضه شود./144/125
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایسکانیوز]
[مشاهده در: www.iscanews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 101]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن