تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814686293




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ويژه برنامه هاي هفته نيروي انتظامي اعلام شد


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ويژه برنامه هاي هفته نيروي انتظامي اعلام شد
تهران / واحد مركزي خبر/ مكتوب 1387/06/23
دبير ستاد گراميداشت هفته نيروي انتظامي از برگزاري 38 ويژه برنامه در اين هفته خبر داد.
به گزارش واحد مركزي خبر به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس ، سردار سرتيپ دوم سيد حسن بتولي با اشاره به هفته ناجا از 11 تا 17 مهر گفت: برگزاري نمايشگاه در تهران و همه استان ها، افتتاح طرح هاي عمراني، برگزاري همايش و نشست، ارتباط مستقيم مردم با مسوولان، محفل انس با قرآن، نمايشگاه خودرو پليس، غبار روبي گلزار شهدا ، تجديد ميثاق با امام(ره) و ... از برنامه هايي است كه در اين هفته تدارك ديده شده است.
وي افزود : شعار امسال هفته ناجا « پليس امين ، جامعه ايماني و امنيت پايدار» است.
دبير ستاد گراميداشت هفته نيروي انتظامي در باره نامگذاري روزهاي هفته ناجا گفت: روز اول (سه شنبه 11 مهر) روز پليس، انضباط اجتماعي و قانونمداري، روز دوم (چهارشنبه 12 مهر) روز پليس، حقوق شهروندي و اخلاق اجتماعي، روز سوم (پنجشنبه 13 مهر) روز پليس، ايثار و فداكاري ، روز چهارم (جمعه 14 مهر ) روز پليس ، ولايت و معنويت ، روز پنجم (شنبه 15 مهر) روز پليس، جوانان و مشاركت اجتماعي ، روز ششم (يكشنبه 16 مهر ) روز پليس ، زن و خانواده و روز هفتم (دوشنبه 17 مهر) روز پليس ، اخلاق محمّدي و كرامت حسني نامگذاري شده است.
سردار بتولي با اشاره به نمايشگاه هشتم پليس گفت: اين نمايشگاه از 11 تا 17 مهر در سه محور مواد مخدر، امنيت اجتماعي و اخلاقي و بررسي معضلات و آسيب پذيري‌‌هاي اجتماعي در كانون پرورش فكري كودكان و نوجوانان در خيابان حجاب برگزار مي‌شود. نمايشگاه‌‌هايي همانند اين نمايشگاه نيز در مراكز استان‌‌ها برگزار خواهد شد.
وي گفت: نمايشگاه پليس ، ساعت 16:30 دهم مهر، كار خود را آغاز مي‌كند و شهروندان از روز 11 تا 17 مهر هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب مي‌توانند از اين نمايشگاه بازديد كنند.
وي به برگزاري نمايشگاه امنيت اجتماعي و اخلاقي با رويكرد قرآني اشاره كرد و افزود: اين نمايشگاه در كنار نمايشگاه قرآن از 11 تا 17 مهر در مصلاي بزرگ تهران برگزار مي‌شود.
وي اظهار داشت: يكي ديگر از نمايشگاه‌‌هاي هفته ناجا ، نمايشگاه راهنمايي و رانندگي است كه در شهرك آزمايش برگزار مي‌شود و عملكرد پليس راهور را براي بازديد كنندگان به نمايش مي‌گذارد . ارائه خدمات راهنمايي و رانندگي ، برگزاري برنامه‌‌هاي شاد و سرگرم كننده، آموزش مقررات راهنمايي و رانندگي و برپايي شهرك ترافيك از برنامه‌‌هاي اين نمايشگاه است.
بتولي از برگزاري نمايشگاه خودرو پليس در دل اين نمايشگاه خبر داد و اعلام كرد: شهروندان مي‌توانند از خودرو‌‌هاي قديمي ‌و جديدي كه تا كنون پليس آنها را به كار گرفته است بازديد كنند.
به گفته سردار بتولي، نمايشگاه تخصصي وظيفه عمومي‌ درباره مسائل مرتبط با خدمت سربازي در ميدان سپاه برگزار مي‌شود و نمايشگاه پليس پيشگيري كه در محور‌‌هاي مواد مخدر و نا امني‌‌هاي احتمالي در پايانه‌‌هاي مسافرتي، در فرودگاه مهرآباد و راه آهن تهران برگزار مي‌شود خدمات صدور گذرنامه و مشاوره رايگان را نيز دربر دارد.
 شنبه 23 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 176]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن