تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815471259




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

نماينده دزفول در گفت‌وگو با ايسنا: رييس‌جمهورهيات‌هايي را جهت نظارت بر اجراي مصوبات سفرهاي استاني تعيين كند


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: نماينده دزفول در گفت‌وگو با ايسنا: رييس‌جمهورهيات‌هايي را جهت نظارت بر اجراي مصوبات سفرهاي استاني تعيين كند
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: مجلس

نماينده مردم دزفول در مجلس شوراي اسلامي گفت: پيام سفرهاي استاني هيات دولت به وزرا اين است كه اتاق كار آنها فقط وزارتخانه‌اشان نيست و تمام سرزمين‌ ايران، اتاق كار هيات دولت است.

سيداحمد آوايي در گفت‌وگو با خبرنگار پارلماني خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا)، با بيان اين‌كه مصوبات سفر دولت در دزفول و استان خوزستان پيشرفت‌هاي چنداني نداشته است، افزود: با وجود آن‌كه سفر هيات دولت مصوبات بسيار خوبي داشت، اما متاسفانه از اجرايي شدن آن خبري نشد.

وي با اشاره به مصوبه تاسيس دانشگاه علوم پزشكي دزفول اظهارداشت:‌ وزير بهداشت و درمان در خصوص اجرايي كردن اين مصوبه هيچ گامي بر نداشته است و حتي وزير در خصوص اين‌كه اين كار و يا عمليات اجرايي آن آغاز شود، كاري صورت نداده است.

آوايي همچنين به بازسازي ورزشگاه شهيد مجديان دزفول كه يكي از مصوبات سفر هيات دولت به استان خوزستان است اشاره و عنوان كرد: در اين خصوص هيچ گامي برداشته نشد و با وجود پيگيري‌هاي ما، ‌علي‌آبادي در اين رابطه گامي برنداشته است.

وي تصريح كرد: در خصوص استان خوزستان كمتر مصوبه‌اي را به ياد دارم كه اجرايي شده باشد.

وي ادامه داد: احمدي‌نژاد پروژه‌هاي لازم را تصويب مي‌كند و انگيزه دارد و دستور لازم را نيز مي‌دهد، اما سيستم حاكم بر دولت كند و ضعيف است.

نماينده دزفول با تاكيد بر اين‌كه اين وضعيت تا حدي است كه مي‌توان گفت متاسفانه پيشرفتي نبوده است، افزود: اين سوال مطرح است كه در سفر دوم به خوزستان هيات دولت چه پاسخي به اين وضعيت خواهد داشت.

آوايي افزود: سال گذشته به رييس جمهور پيشنهاد كردم تا هيات‌هايي جهت اجرايي كردن مصوبات و نظارت بر وزارت خانه‌ها تعيين كند، چراكه برخي از اين مصوبات واقعا قابل اجرا بودند و زمينه‌ي اجرا داشته‌اند، اما متاسفانه برخي وزرا در اجرايي كردن مصوبه‌هاي سفر استاني هيات دولت بسيار ضعيف عمل كردند.

نماينده دزفول تاكيد كرد: همه‌ي مشكل را به گردن وزراي احمدي‌نژاد نمي‌اندازم و بر اين اعتقادم كه مسوولان اجرايي در استان خوزستان در اجرايي كردن مصوبات بعضا كم كاري كرده‌اند.

وي در خصوص شهرستان دزفول گفت: انصافا جهت اجرايي شدن مصوبات از سازمان تربيت بدني و وزارت علوم، ‌تحقيقات و فن‌آوري و وزارت بهداشت و درمان كوتاهي ديده‌ام.

آوايي اصل سفرهاي احمدي‌نژاد را يك تحول دانست و گفت:‌ سفرهاي استاني ابتكار عمل خوب دولت نهم بوده است و در هيچ دولتي سابقه نداشته است كه هيات دولت تمام شهرهاي ايران را ببينند و در اين راستا پيشنهاد دارم، رييس جمهور هيات‌هايي را جهت حسن اجراي مصوبات تعيين كند.

نماينده دزفول در پايان خواستار شد: در دور دوم سفرهاي هيات‌ دولت به جاي آن‌كه هيات دولت مصوبات زيادي در سفرهاي استاني داشته باشند، حجم مصوبات كم شود، اما مصوبات تصويب شده حتما اجرايي شود، چون ادامه‌ي اين روند گله‌مندي مردم را برجاي مي‌گذارد.

انتهاي پيام
 جمعه 22 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن