تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):چه بسا روزه‏دارى كه از روزه‏اش جز گرسنگى و تشنگى بهره‏اى ندارد و چه بسا شب زنده‏دارى كه...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815605620




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور راه اندازي شد


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور راه اندازي شد
روابط عمومي جمعيت هلال احمر كشور از راه اندازي بزرگترين سايت مرجع آموزش امداد و نجات كشور به نشاني اينترنتي WWW.EMDADGAR.COM توسط پايگاه امداد و نجات وصال شيراز خبر داد.


بر اساس گزارش روز پنجشنبه اين روابط عمومي، پايگاه اينترنتي امدادگران ايران در راستاي ارتقاء سطح آموزش امدادي عموم مردم و امدادگران و تحقق شعار "هرخانواده يك امدادگر" راه اندازي شد.
اين سايت مشتمل بر قسمت هاي مختلفي مثل آموزش الكترونيك كمكهاي اوليه، بانك مرجع مقالات امداد و نجات كشور، تالار گفتمان، گالري تصاوير، آموزش هاي تخصصي امداد و نجات و بانك فيلم است.
اين گزارش مي افزايد اين سايت به دو زبان فارسي و انگليسي قابل بهره برداري است و مطابق با آمارها، ايالات متحده آمريكا و اتحاديه اروپا و ايران رتبه هاي اول تا سوم شمار بازديدكنندگان از اين سايت را به خود اختصاص داده اند.
از آن جايي كه ايران در شمار 10 كشور اول حادثه خيز جهان است، خسارات مالي و جاني فراوان در حوادث و بلاياي پيش بيني نشده در هر سال، آموزش همگاني اصول امداد و نجات را بيش از پيش الزامي مي كند.
راه اندازي پايگاه هاي اينترنتي آموزش امدادي و استقبال عموم مردم از اين پايگاه ها به منظور آشنايي با روشهاي مؤثر مواجهه با حوادث و بلاياي طبيعي و غيرطبيعي، گامي اساسي براي كاهش خسارات ناشي از اين گونه حوادث است.
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 727]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن