تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):همان گونه كه قوام جسم، تنها به جانِ زنده است، قوام ديندارى هم تنها به نيّت پ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812896966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تساوي دو رقيب ايران در راه افريقاي جنوبي


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تساوي دو رقيب ايران در راه افريقاي جنوبي
ديدار دو رقيب تيم ملي فوتبال ايران در مقدماتي جام جهاني 2010 افريقاي جنوبي با ثبت تساوي خاتمه يافت.

به گزارش فارس، دو تيم كره شمالي و كره جنوبي كه با ايران در گروه دوم قاره آسيا براي جام جهاني همگروه هستند، در شهر شانگهاي چين و به ميزباني حريف شمالي به ميدان رفتند كه به تساوي يك بر يك رضايت دادند.

علاقمندان دو تيم براي تماشاي گل تا دقيقه 64 صبر كردند تا اينكه كره شمالي از سوي هونگ يونگ جو از روي نقطه پنالتي دروازه همسايه جنوبي را فرو ريخت. كره جنوبي خيلي سريع وارد عمل شد و نسبت به اين گل واكنش نشان داد. در دقيقه 68 از سوي كي سونگ يونگ، گل تساوي به ثمر رسيده شد تا ديدار با تساوي خاتمه يابد.

در ديداري ديگر از اين گروه، امارات در خانه مقابل عربستان قرار گرفت و باخت ديگري را تجربه كرد. شاگردان برونو متسو مربي فرانسوي امارات، باخت خانگي 2 بر يك را تجربه كردند. براي ميزبان، سوبيت خاطر در دقيقه 22 گل زد تا ميزبان به برد اميدوار شود. عربستان كه روز شنبه در رياض مقابل ايران يك بر يك متوقف شد، به بازي برگشت؛ به طوريكه در دقايق 69 و 73 از سوي عبدو عاطف و احمد ال فريدي به گل رسيد و پيروز ميدان شد.

در گروه يك نيز قطر در دوحه مقابل بحرين يك بر يك متوقف شد. براي قطر سباسيتن سوريا در دقيقه 5 گل زد. تك گل بحرين از سوي عبدا.. فداي در دقيقه 69 بدست آمد. در اين جدال داور عبدا.. المرزوقي، مدافع تيم بحرين را در دقيقه 36 از زمين اخراج كرد.

در ديداري ديگر از اين گروه، ازبكستان در خانه يك بر صفر مغلوب استراليا شد. براي تيم استراليا اسكات چيپرفيلد در دقيقه 26 گل زد.

* گروه يك:
1- قطر 4 امتياز- 2 بازي
2- ژاپن 3 امتياز- يك بازي
3- استراليا 3 امتياز- يك بازي
4- بحرين يك امتياز- 2 بازي
5- ازبكستان بدون امتياز- 2 بازي

* گروه دوم:
1- كره شمالي 4 امتياز- 2 بازي
2- عربستان 4 امتياز- 2 بازي
3- ايران يك امتياز- يك بازي
4- كره جنوبي يك امتياز- يك بازي
5- امارات بدون امتياز- 2 بازي
 پنجشنبه 21 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن