تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815041783




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تربيت نيروي متخصص ارزيابي شرط موفقيت ورزش ايران درعرصه هاي جهاني


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: تربيت نيروي متخصص ارزيابي شرط موفقيت ورزش ايران درعرصه هاي جهاني
تهران / واحد مركزي خبر / ورزشي 1387/06/20
رييس آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك تربيت نيروي متخصص و كارآمد ارزيابي را شرط حضور موفق ورزش ايران در ميدان هاي جهاني برشمرد.
به گزارش واحد مركزي خبر ، مهرزاد حميدي افزود: توسعه ورزش كشور در درجه اول متكي به پرورش نيروي انساني متخصص، كارآمد و اثربخش است زيرا اين نيروي انساني است كه امكانات مالي را تجهيز مي‌كند و بهره‌وري منابع كالبدي را عينيت مي‌بخشد.
وي اظهار داشت : هم اكنون سازمان هاي پيش‌رفته جهاني بر پرورش نيروي انساني تمركز كرده‌اند .
حميدي گفت: درخشش قهرمانان در ميدان هاي جهاني، ‌المپيك و استمرار اين درخشش متكي به وجود منابع انساني متخصص است.
وي خاطرنشان كرد: ورزش در جهان كنوني با استفاده از علوم مختلف در كشورهاي پيشرفته به بالندگي رسيده است، براي اين كه يك نفر در زمين ورزش به رقابت برخيزد و يا در تشك كشتي موفقيت‌آميز عمل كند و بتواند در هم‌آوردهاي بين‌المللي، ‌جهاني و المپيك به افتخارات جهاني نايل شود لازم است كه يك تيم متخصص در كنار زمين وي را حمايت كند.
رييس آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك افزود: با پيشرفت علم و دانش مربيان ، رقابت ‌هاي بين‌المللي دشوارتر مي‌شود.
وي گفت : در اين رقابت‌ها كشورها و ورزشكاراني مي‌توانند مدال‌هاي رنگارنگ را درو كنند كه در كنار تمرينات طاقت‌فرساي سنجيده از داده‌هاي علوم بشري در حيطه علوم ورزشي بهر‌ه‌مند شده باشند.
حميدي با اشاره به وظايف اين نهاد در مقابل ورزش گفت: آكادمي ملي المپيك و پارالمپيك در برنامه‌هاي جديد خود، هفته گذشته آزمون سراسري دانش‌پذيري را با همين هدف در حوزه‌هاي تخصصي مربيان بدنساز، مديريت رويدادهاي ملي و بين‌المللي و متخصصان تغذيه ورزشي برگزار كرد و نزديك به هزار نفر در اين دوره داوطلب بودند كه به زودي نيز اسامي پذيرفته‌شدگان در اين آزمون اعلام خواهد شد.
وي افزود : از آنجا كه آكادمي ملي المپيك نقش حلقه‌ي واسط بين مراكز علمي، دانشگاهي و مراكز ورزش قهرماني و باشگاهي را ايفا مي‌كند، ‌با تنظيم تفاهم‌نامه با مراكز دانشگاهي داخل و خارج كشور دوره‌هاي مشترك علمي و كاربردي را براي متخصصان ورزش كشور برگزار خواهد كرد.
حميدي يادآورشد: از جمله فعاليت‌هاي ديگري كه آكادمي دوره مطالعاتي خود را مي‌پيمايد ، تعريف نظام نوين مربيگري كشور است ، هم اكنون نظام مربيگري ورزش كشورهاي پيشرفته مورد مطالعه قرار گرفته و درصدد تنظيم نظام‌نامه نوين در هماهنگي سازمان‌هاي مربوط و به عنوان يك نظام ملي تربيت‌ مربي به مرحله اجرا گذاشته مي‌شود.
وي گفت : آكادمي ملي المپيك مركز مشاوره ورزشي تيم هاي ملي و باشگاهي را پي‌ريزي و آمادگي دارد با تكيه بر استادان و متخصصان خود به مربيان بدنساز كليه‌ تيم‌هاي ملي شركت كننده در رقابت هاي باشگاهي مختلف ورزش مانند فوتبال، بسكتبال و واليبال مشاوره لازم را به باشگاه‌هاي ورزشي، مربيان و علاقه‌مندان به ورزش كشور ارايه دهد و برنامه‌هاي لازم را براي آنها تنظيم كند.
حميدي همچنين افزود : درصدد هستيم با آسيب‌شناسي ورزش كشور و با محورهاي مورد تاكيد و توجه ويژه در حوزه‌ فعاليت‌هاي علمي بتوانيم با ديدي درازمدت نقش و جايگاه آكادمي را در ارتقاي سطح قهرماني كشور تقويت كنيم.
كد 0001/10105/12/59
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 237]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن