تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه قلب بهتر از روزه زبان است و روزه زبان بهتر از روزه شكم است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813293379




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از چهار گوشه جهان


واضح آرشیو وب فارسی:جام جم آنلاین: از چهار گوشه جهان
لادروپ مربى اسپارتاك مسكو شد

ميشل لادروپ، به عنوان سرمربى جديد تيم فوتبال اسپارتاك مسكو روسيه معرفى شد. پايگاه اينترنتى يوفا مدعى شد كه لادروپ روز چهارشنبه قراردادى ۱۸ ماهه با باشگاه روسى به امضا خواهد رساند. لادروپ ۴۴ ساله جانشين استانيسلاف چرچسوف مى شود كه پس از شكست ۴ بر يك خانگى اسپارتاك برابر دينامو كى يف در دور رفت مقدماتى ليگ قهرمانان اروپا تيم روسى را ترك كرد.
والرى كارپين، مشاور كل باشگاه اسپارتاك به پايگاه اينترنتى يوفا گفت:«قرارداد لادروپ به مدت يك سال و نيم خواهد بود. ما او را به عنوان سرمربى تيم انتخاب كرديم چرا كه فكر كرديم مى تواند سبك تيم ما را به خوبى سامان بخشيده و نتايج خوبى به دست بياورد.» لادروپ سرمربى پيشين ختافه نيز گفت: «اسپارتاك شناخته شده ترين باشگاه روسى است و ميليون ها هوادار در سراسر جهان دارد. شبيه اين مسئله در اسپانيا و در مورد تيم هايى همچون رئال مادريد و بارسلونا به چشم مى خورد. تنها تفاوت اين است كه مدت ها است اسپارتاك هيچ عنوانى در ليگ داخلى به دست نياورده است.»
تيم اسپارتاك مسكو روز ۱۸ سپتامبر در چارچوب رقابت هاى جام يوفا به مصاف بانيك استروا مى رود.

زيدان: كريس رونالدو بازيكن سال خواهد شد

زين الدين زيدان از كريستيانو رونالدو پرتغالى به عنوان بخت نخست كسب عنوان بهترين بازيكن سال فوتبال جهان ياد كرد.زيدان كه خود بارها جوايز متعددى را از آن خود كرده است، گفت: «كريستيانو رونالدو در موقعيت خوبى براى كسب اين عنوان است.»اسطوره فوتبال فرانسه افزود: «اين مسئله كمى به احساس سايرين نيز وابسته است. در زمان بازى من برخى بازى مرا به بازى رونالدو ترجيح مى دادند و برعكس.»زيدان خاطرنشان شد: «تا آنجايى كه من مى دانم، كريستيانو رونالدو با توجه به فصلى كه پشت سر گذاشته است، بر سايرين برترى دارد.

دستياران كيگان هم از نيوكاسل جدا شدند

دستياران اول و دوم سرمربى مستعفى تيم نيوكاسل انگليس به فعاليت خود در اين تيم خاتمه دادند.
روز گذشته ترى مك درموت دستيار اول كوين كيگان رسماً از سمت خود استعفا كرد و در پى آن آدام سدلر دستيار دوم كيگان و مسئول تيم ذخيره هاى باشگاه نيز استعفاى خود را به باشگاه ارائه كرد. اين ۲ مربى از دوستان صميمى كيگان طى سه دهه گذشته به حساب مى آيند.

فرديناند به ديدار با كرواسى مى رسد

ريو فرديناند، عصر دوشنبه به همراه تيم ملى فوتبال انگليس به زاگرب سفر كرد تا كمى از نگرانى هاى كاپلو كم شود.
فرديناند كه ديدار تيمش برابر آندورا در چارچوب رقابت هاى مقدماتى جام جهانى ۲۰۱۰ را به دليل آسيب ديدگى از دست داد، اميدوار است تا بتواند در ديدار انگليس برابر كرواسى از ابتدا به ميدان برود. با حضور فرديناند در اين ديدار، او و جان ترى مى توانند در قلب دفاع تيم ملى انگليس بازى كنند.

تيم فوتبال عراق به مصاف منتخب اروپا مى رود

تيم ملى فوتبال عراق به مصاف منتخب اروپا خواهد رفت. عراق در كشور ايتاليا در نخستين ديدار تداركاتى خود با هدايت ژوروان ويرا مقابل ستارگان اروپايى قرار خواهد گرفت.اين ديدار روز ۶ اكتبر (۱۵مهرماه) برگزار مى شود.تيم ملى عراق خود را آماده مسابقات جام كشورهاى حوزه خليج فارس مى كند.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام جم آنلاین]
[مشاهده در: www.jamejamonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 130]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن