تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 11 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803315798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه از فوتبال


واضح آرشیو وب فارسی:کيهان: اخبار كوتاه از فوتبال
امكانات باشگاه راه آهن در اختيار پيروزي قرار گرفت
امكانات باشگاه راه آهن براي يك سال در اختيار باشگاه پيروزي قرار گرفت.در نشست ظهر ديروز حسين هدايتي رئيس هيئت مديره، افشين قطبي سرمربي و ماركو مربي پيروزي با محمدحسن انصاري فرد مديرعامل باشگاه راه آهن كه سي دقيقه به طول انجاميد امكانات باشگاه راه آهن اعم از زمين تمرين، سالن بدنسازي، استخر و سونا براي مدت يك سال و با قراردادي 150 ميليون توماني به باشگاه پيروزي واگذار شد.
حضور يك نماينده انضباطي در رقابت هاي فوتبال و فوتسال
دبير كميته انضباطي فدراسيون فوتبال گفت: بر اساس توافقات صورت گرفته براي كمك به داور و نماينده فدراسيون يك نماينده از طرف كميته انضباطي در مسابقات ليگ برتر فوتسال و فوتبال حضور خواهد يافت.حسن تيموري افزود: اين فرد مي تواند به نماينده فدراسيون فوتبال و داور بازي كمك كند و عموماً رؤساي كميته انضباطي هيئت هاي استان، نماينده كميته انضباطي در بازي ها خواهند بود و اين افراد به امنيت فوتبال كمك كرده و مكمل داور و نماينده فدراسيون اند و شايد مسايلي را كه از ديد داور پنهان مانده را ببيند. از طرفي اين موضوع بار مالي زيادي هم نخواهد داشت.
مرادي بازي القادسيه- اوراواردز را قضاوت مي كند
داور بين المللي فوتبال كشورمان بازي تيم هاي فوتبال القادسيه كويت و اوراواردز ژاپن در دور رفت از مرحله يك چهارم مسابقات ليگ قهرمانان آسيا را قضاوت مي كند.
مرادي كه در مسابقات فوتبال بازيهاي المپيك 2008 پكن قضاوت سه بازي در مراحل مقدماتي و يك چهارم نهايي را بر عهده داشت، از سوي كميته داوران كنفدراسيون فوتبال آسيا به عنوان داور ديدار تيم هاي القادسيه كويت و اوراواردز ژاپن انتخاب شده است. داور بين المللي فوتبال كشورمان را در امر قضاوت اين بازي رضا سخندان از ايران و لويي صبحي از عراق همراهي خواهند كرد.مسعود مرادي كه روز پنجشنبه بازي پيروزي- مس كرمان را قضاوت خواهد كرد، صبح روز دوشنبه هفته آينده به همراه حسن كامراني فر عازم كويت خواهد شد تا روز چهارشنبه 27 شهريورماه در ورزشگاه اصلي شهر كويت بازي القادسيه- اوراواردز را قضاوت كند.
احمدزاده: براي تيم هاي بزرگ دردسرساز مي شويم
سرمربي تيم فوتبال ملوان بندرانزلي با اشاره به آمادگي بالاي اين تيم اظهار داشت شاگردانش براي همه تيم هاي بزرگ دردسر ساز مي شوند.
محمد احمدزاده در خصوص وضعيت تيمش پيش از ديدار با سپاهان اصفهان گفت: بازيكنانم در شرايط بسيار خوبي قرار دارند و براي مسابقه با سپاهان از آمادگي قابل قبولي برخوردار هستند.وي با بيان اينكه تعطيلي ليگ به ضرر تيم ملوان شده است، ادامه داد: ما در هفته هاي سوم و چهارم نتايج خوبي كسب كرده بوديم و اين تعطيلي به يكباره وقفه بزرگي در كارمان ايجاد كرد اما سعي كرديم با برنامه هاي آماده سازي خاص شرايط مطلوب نفرات تيم را براي ديدار مهم با سپاهان حفظ كنيم.
سرمربي ملوان با بيان اينكه تيمش نسبت به بضاعت مالي باشگاه نتايج خوبي كسب كرده است، افزود: در ليگ امسال برابر تيم هايي به ميدان مي رويم كه بضاعت مالي آنها 5 تا 10 برابر بيشتر از ماست و برخلاف ما كه براي آماده سازي تيم كمتر از 1.5 ميليارد تومان هزينه كرده ايم، با بودجه هاي 7 تا 10 ميلياردي تيم خود را راهي مسابقات كرده اند و اين اصلاً منصفانه نيست.وي در اين مورد اضافه كرد: البته ما برخلاف بودجه خود كه هيچ حالت تعادلي با رقيبانمان ندارد، اجازه نمي دهيم از نظر فني هم اين فاصله ايجاد شود و مطمئن باشيد ملوان در ليگ امسال براي همه تيم ها خصوصاً تيم هاي بزرگ دردسر ساز مي شود.
حضور پله يا زيدان براي دربي پايتخت قطعي است
با توجه به روند مذاكرات، حضور پله يا زيدان براي تماشاي مسابقه پيروزي و استقلال نهايي شده است.ماركو كوسا مربي برزيلي تيم پيروزي كه واسطه فراهم ساختن حضور پله يا زيدان در ايران است پس از بازگشت به ايران ضمن بيان مطلب فوق گفت: صحبت هاي لازم را با پله انجام داده ام و در تلاش هستيم تا در دربي پايتخت بتوانيم شرايط حضور وي را در ايران فراهم كنيم. تصور مي كنم تا به اينجاي كار 90 درصد امكان حضور پله در ايران فراهم است، گرچه وي شرايطي دارد كه با مديرعامل باشگاه آنها را مطرح كرده ام. البته او شناختي از ايران ندارد و خيلي علاقه مند است با سفر به تهران از جو فوتبال و مردم ايران مطلع شود. اگر به لحاظ زماني به مشكل نخورد او قطعاً به ايران خواهد آمد.وي ادامه داد: براي مهيج كردن دربي با زيدان نيز صحبت كرده ام. اگر پله به دليل مشكل زمانبندي نتواند به ايران بيايد، سعي مي كنم او را به تهران بياورم.ماركو عنوان كرد: درباره فوتبال ايران با زيدان صحبت كردم. برخلاف پله، وي فوتبال ايران را مي شناسد. ستاره سرشناس فرانسه مانند اسطوره فوتبال برزيل براي سفر به تهران استقبال كرده است. از ميان پله و زيدان در نظر داريم يكي از آنها بيايند. سفر همزمان هر دو به تهران امكان پذير نيست.
مظلومي: بازي با پيروزي پر گل خواهد بود
پرويز مظلومي سرمربي تيم مس كرمان با بيان اينكه حريف سختي براي پيروزي خواهيم بود گفت: تلاش مي كنيم دست پر از تهران برگرديم. اين تصميم تيم مس است. اگر بازيكنان در زمين مسابقه خوب بازي كنند، شرايط مسابقه را درك كنند و بدون استرس و توجه به تماشاگران و با آرامش بازي كنند، قول بازي پرگل مقابل پيروزي را مي دهيم. تيم ما شرايط خوبي دارد و اميدوارم از توانايي خودش به نحو مطلوب استفاده كند.
مظلومي در پيش بيني خود از ديدار مقابل پيروزي گفت: پيش بيني نمي كنم؛ ولي تلاش مي كنيم آنها را شكست دهيم. قطعاً پيروزي نيز با چنين هدفي به زمين مسابقه مي آيد. هر تيمي از فرصت هاي خودش بهتر استفاده كند، موفق خواهد بود.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کيهان]
[مشاهده در: www.kayhannews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن