تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت را نزد خويش ناپسند مگردانيد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815268402




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

ورزش - پرسپوليس شريك باشگاه راه‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:واحد مرکزي خبر: ورزش - پرسپوليس شريك باشگاه راه‌آهن


ورزش - پرسپوليس شريك باشگاه راه‌آهن

ظهر ديروز در ورزشگاه اكباتان واقع در شهرك اكباتان نشست ويژه‌اي بين سران دو باشگاه پرسپوليس و راه‌آهن برگزار شد. در اين نشست محمدحسن انصاري‌فرد مديرعامل باشگاه راه‌آهن و حسين هدايتي رئيس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس قراردادي امضا كردند كه به‌موجب مفاد آن پرسپوليس به مدت يك‌سال امكان استفاده از زمين تمرين و امكانات جنبي باشگاه راه‌آهن را به دست آورد. بر مبناي اين قرارداد كه حدود ظهر ديروز امضا شد امكان استفاده از زمين‌هاي تمريني، سالن بدنسازي، استخر و رستوران باشگاه راه‌آهن به صورت مشترك به دو تيم خواهد رسيد. حسين هدايتي و محمدحسن انصاري‌فرد لحظاتي قبل از امضا قرارداد خوش‌وبش كردند و نهايتا مديرعامل راه‌آهن اعلام كرد كه تسهيلات مزبور را در قبال 150 ميليون تومان به پرسپوليس واگذار كرده كه حقيقتا رقم بسيار مناسبي است. سران پرسپوليس كپي چك پيش‌پرداخت خود را به انصاري‌فرد تقديم كردند و لحظاتي بعد قرارداد به امضا دو طرف رسيد.

هدايتي: باشگاه پرسپوليس حساب بانكي ندارد
حسين هدايتي در مراسم واگذاري امكانات باشگاه راه‌آهن به پرسپوليس با بيان اينكه تاكنون يك فقره چك به بازيكنان پرسپوليس مستقيما نداده‌ام، متذكر شد: تاكنون با هيچ فردي مستقيم وارد مذاكره نشده‌ام و امروز براي نخستين‌بار است كه به طور مستقيم به مديرعامل باشگاه راه‌آهن چك دادم كه البته آن هم با هماهنگي مصطفوي صورت گرفته است. وي ادامه داد: باشگاه پرسپوليس به دليل بدهي‌هاي گذشته حساب بانكي ندارد، بنابراين ناگزيريم از حساب‌هاي شخصي مسوولان يا از طريق سازمان تربيت‌بدني چك صادر كنيم، اين مسئله تا زماني ادامه خواهد داشت كه مشكلات‌مان حل شود، البته تمام هزينه‌ها در دفاتر ثبت مي‌شوند. سازمان بازرسي كشور به ما تذكر داده است كه رعايت كنيم ما نيز مي‌پذيريم.
رئيس هيات‌مديره‌ پرسپوليس در پاسخ به پرسشي كه اگر سهام پرسپوليس به شما واگذار نشود، باز هم اينگونه براي اين تيم هزينه مي‌كنيد؟ خاطرنشان كرد: هميشه پرسپوليسي بوده‌ام و پرسپوليسي خواهم ماند، اگر سهام نداشته باشم، باز هم براي پرسپوليس هزينه مي‌كنم ولي نه با اين سرعت و كيفيت.
رئيس هيات‌مديره باشگاه پرسپوليس گفت: اگر سهام پرسپوليس به من واگذار شود، با آمادگي كامل قول مي‌دهم از فرداي روز واگذاري به دست پيشكسوتان و بزرگان ورزش كلنگ كمپ 50 هزار نفري پرسپوليس را در منطقه 22 تهران زمين بزنيم. هدايتي ادامه داد: اگر پرسپوليس خصوصي شود و در قالب شركت درآيد مي‌تواند كار اقتصادي كند. در اين صورت ثابت مي‌كنم كه ورزش پول‌ساز است و ما نيز مي‌توانيم با داشتن بنگاه اقتصادي در كشور درآمدزايي كنيم. به هر حال براي حرفه‌اي شدن بايد باشگاه‌هاي ما خصوصي شوند. ما منطقه 22 را براي ورزشگاه پرسپوليس در نظر گرفته‌ايم چراكه بهترين آب و هوا را از نظر هواشناسي دارد.
رئيس هيات‌مديره‌ باشگاه پرسپوليس همچنين در پاسخ به اين سوال كه در صورت واگذاري پرسپوليس به وي چگونه سالانه 10 ميليارد تومان به سازمان تربيت‌‌بدني پرداخت مي‌كند؟ گفت: برخي از افراد منظورم را بد متوجه شدند و تنها در صورت درآمدزايي باشگاه اين مبلغ را به سازمان مي‌پردازم. وي در پاسخ به پرسش خبرنگاري مبني بر اينكه وضعيت اسپانسر پرسپوليس چه مي‌شود، گفت: از مديرعامل پرسپوليس راجع به اسپانسر سوال كنيد. مصطفوي مسوول انجام كارهاي روز باشگاه پرسپوليس است. هدايتي در پايان در پاسخ به سوال خبرنگاري مبني بر اينكه شما مي‌خواستيد بمب منفجر كنيد، تصريح كرد: هرچه كه آقايان و بزرگان گفتند درست است. لطفا ما را به حاشيه نبريد.
انصاري‌فرد: پرسپوليس مهم است نه مديران آن
محمدحسن انصاري‌فرد پس از واگذاري امكانات باشگاه راه‌آهن به پرسپوليس گفت: مجموعه راه‌آهن متعلق به باشگاه راه‌آهن است، ولي از آنجايي كه رابطه خوبي با پرسپوليس داريم، امكانات باشگاه را در اختيار اين باشگاه قرار داديم. براي ما تفاوتي نمي‌كند كه مديرعامل باشگاه پرسپوليس چه كسي باشد؛ براي ما مهم پرسپوليس است. وي در پاسخ به پرسشي مبني بر اينكه آيا تيم‌هاي ديگر ليگ نيز مي‌توانند از اين امكانات بهره‌مند شوند، متذكر شد: ظرفيت ما همين است و فقط به پرسپوليس داده شده است. علاوه بر محل تمرين محل استراحت، سالن بدنسازي و استخر اين مجموعه نيز در اختيار پرسپوليس قرار خواهد گرفت.
مديرعامل باشگاه راه‌آهن با اشاره به اينكه به عنوان باشگاهي برتر از سوي AFC انتخاب شديم، متذكر شد: تاسيس زمين چمن مصنوعي، بازسازي زيربنايي استخر مجموعه راه‌آهن پس از 12 سال، تجهيز سالن بدنسازي با قوي‌ترين دستگاه‌هاي باكيفيت و ساخت يك رستوران براي استفاده بازيكنان و خانواده‌هاي آنها كه تا يك ماه و نيم ديگر افتتاح مي‌شود، از جمله كارهايي بوده است كه در مدت حضورم در اين باشگاه انجام شده است. دو زمين طبيعي در اين مجموعه داريم، به همراه رختكن، سالن پزشكي و سالن كنفرانس كه در حد مطلوبي است و مورد تاييد AFC قرار گرفته است.
انصاري‌فرد ادامه داد: اين مجموعه با همه‌ امكاناتش در اختيار قطبي است، با كمال ميل به پرسپوليس خدمت مي‌كنيم. البته امكانات بايد با هماهنگي با تيم بزرگسالان ما در اختيار پرسپوليس قرار گيرد. در زمان حضور من در پرسپوليس مشكلات بسياري وجود داشت. ولي اكنون كه امكانات راه‌آهن را در اختيار پرسپوليس قرار مي‌دهيم در صورتي كه قطبي تشخيص بدهد كه تماشاگران از تمرينات آنها ديدار كنند، تسهيلاتي براي آنها در نظر خواهيم گرفت. اين تفاهم‌ بين باشگاه راه‌آهن و پرسپوليس را به فال نيك مي‌گيريم. مديرعامل باشگاه راه‌آهن با اشاره به حضور هدايتي در پرسپوليس يادآور شد: در زمان حضورم در پرسپوليس اين تيم مشكلات بسياري از جمله مشكلات مالي داشت. خوشبختانه حضور هدايتي و پشتيباني سازمان تربيت‌بدني به اين تيم كمك كرده است، ما اين موهبت را نداشتيم و مصيبت بسيار زيادي كشيديم. پرسپوليس با در اختيار داشتن يك هيات‌مديره‌ قوي توانسته بسياري از مشكلاتش را رفع كند و شرايط كار را براي قطبي آسان‌تر كند. پرسپوليس را دوست دارم و تلاش مي‌كنم هر خدمتي كه بتوانم به اين تيم انجام بدهم.
 چهارشنبه 20 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: واحد مرکزي خبر]
[مشاهده در: www.iribnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 158]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن