تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):در انسان پاره گوشتى است كه اگر آن سالم و درست باشد، ديگر اعضاى بدنش هم با آن سا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815575146




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

از اول مهر خودروهاي فاقد پلاك ملي حق تردد ندارند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: از اول مهر خودروهاي فاقد پلاك ملي حق تردد ندارند
صاحبان خودروهاي پلاك قديم تا پايان شهريور فرصت دارند براي تعويض پلاك اقدام كنند.
به گزارش شبكه خبر و به نقل از واحد مركزي خبر ، سردار سرتيپ حسين ذوالفقاري جانشين فرماندهي نيروي انتظامي ، در نشست خبري با خبرنگاران اظهار داشت : تاكنون 8 ميليون و 779 هزار و 817 دستگاه خودرو پلاك ملي گرفته اند كه براساس آمار ، يك ميليون و 610 هزار و 925 دستگاه خودرو فاقد پلاك ملي در كشور وجود دارد.

سرتيپ ذوالفقاري گفت : 866 هزار و 913 دستگاه از اين خودروها مدل قبل از سال 57 هستند كه در زمره خودروهاي فرسوده محسوب مي شوند.

جانشين فرماندهي ناجا در ادامه توقيف خودرو و موتورسيكلت هاي متخلف را براي پليس هزينه بر دانست و افزود:براي برخورد با جرائم رانندگي به دنبال ديگر جرائم از جمله محروميت از رانندگي و ابطال گواهينامه هستيم .

وي گفت :در 5 ماه امسال 219 هزار و 772 دستگاه خودرو توقيف شده اند كه علت بيشتر اين توقيف ها سبقت غير مجاز ، حركت هاي مارپيچ ، پلاك ناخوانا و جعلي بوده است .

سرتيپ ذوالفقاري افزود:در اين مدت بيش از 580 هزار دستگاه موتورسيكلت توقيف شده است كه در مقايسه با مدت مشابه سال قبل 33 درصد افزايش نشان مي دهد.

جانشين فرماندهي ناجا با اشاره به طرح مهر و آغاز بازگشايي مدارس افزود:تسهيل در عبور و مرور و ايجاد امنيت براي دانش آموزان مهم ترين اولويت نيروي انتظامي در اين ماه است .

وي گفت :با افرادي كه در مسير عبور دانش آموزان اختلال و مزاحمت ايجاد مي كنند به شدت برخورد خواهيم كرد و به همين منظور ، مديران مدارس مستقيما به كلانتري هاي محل مرتبط شده اند تا در صورت هر نوع مشكلي عوامل نيروي انتظامي در اسرع وقت در محل حاضر شوند.

سرتيپ ذوالفقاري به تنظيم آئين نامه سرويس مدارس اشاره كرد و گفت :براساس اين آئين نامه، تنها افرادي كه صلاحيت فردي و اجتماعي مناسب داشته باشند مي توانند رانندگي سرويس مدارس را بر عهده بگيرند.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 96]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن