تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):اگر به تعداد اهل بدر [مؤمن كامل] در ميان شما بود، قائم ما قيام می ‏كرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815292759




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

حبيبي: تعامل مثبت دولت و مجلس تصويري از كارآمدي اصولگرايان است


واضح آرشیو وب فارسی:ايرنا: حبيبي: تعامل مثبت دولت و مجلس تصويري از كارآمدي اصولگرايان است
سياسي. احزاب . حزب موتلفه اسلامي
دبيركل حزب موتلفه اسلامي با اشاره به بيانيه ‪ ۲۲۴‬نماينده مجلس در حمايت از دولت و نيز منتفي شدن استيضاح وزير آموزش و پرورش گفت: تعامل مثبت و همكاري دولت و مجلس تصويري از كارآمدي اصولگرايان است.

به گزارش روز سه شنبه ايرنا به نقل از روابط عمومي حزب موتلفه اسلامي،محمد نبي حبيبي با تاكيد بر اينكه حل تفاوت ديدگاه‌ها با گفت و گو و تعامل امكان پذير است، تصريح كرد: مجلس بايد از ظرفيت قانوني خود براي حل مشكلات استفاده كند اما بستر اين ظرفيت را بايد ضمن حفظ جايگاه خود، در هماهنگي و حمايت اصولي از دولت ببيند.

وي همچنين به موضوع انصراف متقاضيان استيضاح وزير آموزش و پرورش اشاره كرد و گفت: سوال اينجا است كه مشكل كمبودها و مسايل مديريتي در آموزش و پرورش چگونه بايد حل شود؟ اين سوال را بايد دولت و مجلس پاسخ بدهند و چاره انديشي كنند.

حبيبي در مورد رد لايحه برداشت ‪ ۱۵۰‬هزار ميليارد ريال از صندوق ذخير ارزي براي تسويه بدهي دولت به بانك‌ها هم اظهار داشت: بخشي از استدلال مخالفان لايحه در خصوص اينكه دولت بدهي خود به بانك‌ها را همراه با ديگر كسري‌هاي بودجه در قالب يك لايحه بياورد صحيح نيست. جنس بدهي دولت به بانك‌ها از جنس كسري بودجه دولت نيست.

وي گفت كه دولت و مجلس بايد با توجه به تفريغ بودجه بانك ها، اين مشكل را حل كنند.

حبيبي با اشاره به ازمايش سلاح‌هاي جديد ارتش و سپاه در رزمايش يگان‌هاي پدافند هوايي نيز گفت: ايران امروز ديگر همانند ‪ ۳۰‬سال پيش نيست كه يك ارتش بيگانه بيايد آسيبي بزند و برود. متجاوزين بدانند اگر شرارات جديدي عليه ايران رخ دهد بي‌ترديد معادلات كنوني به نفع ملت ايران به هم خواهد خورد.

دبير كل حزب موتلفه همچنين به بيان ديدگاه‌هاي خود در خصوص برخي تحولات بين‌المللي پرداخت و درباره نشست چهارجانبه فرانسه سوريه قطر و تركيه گفت : فرانسه در حال دلالي سياسي براي حفظ موازنه قدرت در منطقه به نفع آمريكا است كه البته خيلي براي اين كار دير شده است.

وي با اشاره به اظهارات نيكلا ساركوزي رييس جمهوري فرانسه مبني بر حمله اسراييل به ايران هم خاطر نشان كرد: روزي اروپا و آمريكا از خواب بيدار مي شوند و شاهد تكرار شكست ديگري براي رژيم صهيونيستي پس از جنگ ‪ ۳۳‬روزه خواهند بود.
 سه شنبه 19 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 110]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن