تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دين را پناهگاه و عدالت را اسلحه خود قرار ده تا از هر بدى نجات پيدا كنى و بر هر دشم...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815254633




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

زهرا كريمي : رقابتهاي المپيك بزرگترين رويداد در ووشو بانوان بود


واضح آرشیو وب فارسی:سياست روز: زهرا كريمي : رقابتهاي المپيك بزرگترين رويداد در ووشو بانوان بود
بخش ورزشي : زهرا كريمي دارنده اولين مدال طلاي بانوان در تاريخ ووشو ايران در رقابتهاي 2008 پكن گفت : رقابتهاي 2008 پكن رويداد بزرگي بود كه در ووشوي بانوان رخ داد.
به گزارش روابط عمومي فدراسيون ووشو سانشوكار وزن 60 ـ كيلوگرم بانوان با اشاره به اين مطلب افزود : رقابتهاي 2008 پكن از كيفيت بالايي برخوردار بود و حضور نفرات برتر اوزان مختلف در اين رقابتها بيانگر سطح فني بالاي مسابقات بود.
وي اظهار داشت : نسبت به مسابقات آسيايي و جهاني پيشرفت بسياري داشتم با تمرينات فشرده و سنگين توانستم نقاط ضعفم را برطرف و نقاط قوتم را تقويت كنم و با اين حربه موفق به شكست قهرمان فيلي پيني جهان و نايب قهرمان ويتنامي آسيا شدم .
وي تصريح كرد : البته ناگفته نماند مدال طلاي رقابتهاي 2008 پكن حاصل شش ماه اردوي شبانه روزي و تمرينات سنگين زير نظر سرمربي چيني خانم « وانگ جان لي » بود.
زهرا كريمي در خصوص المپيكي شدن رشته ووشو گفت : تيم ملي ووشو با حضور درخشان خود در رقابتهاي ووشو 2008 كه در حاشيه المپيك در پكن برگزار شد راه رسمي شدن و المپيكي شدن را طي كرد و اين براي ورزش ايران يك شانس محسوب مي شود چون رشته ووشو يك رشته مدال آور است و اگر مدال هاي اين رشته جز رنگينگ مدال هاي المپيك محسوب شود ورزش ايران صد در صد چندين رده نسبت به گذشته صعود خواهد كرد.
كريمي در خصوص نقش سرمربي چيني خانم « وانگ جان لي » اظهار كرد : حضور « وانگ جان لي » تاثير بسزايي در آمادگي تيم ملي بانوان براي حضور در رقابتهاي 2008 پكن داشت و ما با تمرينات مستمر و برنامه ريزي هاي دقيق و منظم ايشان توانستيم نتايج مناسبي را بگيريم .
وي تاكيد كرد : فدراسيون فعلي ووشو در يك سال اخير كمك شاياني به ووشوكاران براي كسب عناوين قهرماني در ميادين آسيايي و جهاني كرده است و مدال هاي رنگي ووشوكاران نتيجه گوياي اين كمك هاست .
كريمي خاطرنشان كرد : اردوهاي آماده سازي تيم ملي ووشو جهت شركت در رقابتهاي جام قهرمانان سانشوي جهان كه از 29 لغايت 31 شهريور در شهر هاربين چين برگزار مي شود 2 روز پس از بازگشت از رقابتهاي 2008 پكن آغاز شد و اين اردوها تا 26 شهريور ماه داير خواهد بود.
كريمي افزود : من با انگيزه خيلي زياد در اين رقابتها شركت مي كنم و اميدوارم بتوانم جايگاه نخست را براي ايران حفظ كنم .
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سياست روز]
[مشاهده در: www.siasatrooz.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 72]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن