تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر (ع):هر چیزی قفلی دارد و قفل ایمان مدارا کردن و نرمی است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815545242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

همزمان با ماه رمضان/150 امام جماعت از مراكش به فرانسه اعزام شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر: همزمان با ماه رمضان/150 امام جماعت از مراكش به فرانسه اعزام شدند
مراكش حدود 150 امام جماعت را به فرانسه اعزام كرده تا در ماه مبارك رمضان نيازهاي معنوي اقليت مسلمان اين كشور را برآورده كنند .

به گزارش خبرگزاري مهر به نقل از نسيج، اين ائمه جماعت علاوه بر برگزاري نمازهاي جماعت، آيات قرآن و كلاسهاي ديني برگزار مي كنند به طوري كه با استقبال زياد نمازگزاران رو به رو مي شوند.

محمد موسوي رئيس شوراي دين اسلام فرانسه با بيان اينكه نيازهاي مسلمانان فرانسه زياد است، اما مؤسسه اي براي ساماندهي ائمه جماعات ندارند، تصريح كرد: با اعزام گروهي از جوانان به دانشگاههاي كشورهاي عربي و اسلامي سعي مي كنيم برخي از نيازهاي مسلمانان را فراهم كنيم.

وي افزود: مراكش سالانه دهها نفر از قاريان و ائمه را به برخي از كشورهاي اروپايي چون اسپانيا و فرانسه اعزام مي كند، اما با اين وجود اقليتهاي مسلمان كشورهاي اروپايي از كمبود امام رنج مي برند و سعي مي كنند در ماه مبارك رمضان تعداد آنان افزايش يابد تا بتوانند نيازهاي معنوي آنان را پاسخ دهند .

اعزام مبلغ و ائمه جماعات از سوي كشورهاي اسلامي به كشورهاي غربي اقدامي همه ساله است كه در ماه مبارك رمضان با توجه به درخواست اقليت مسلمان كشورهاي غيراسلامي افزايش چشمگيري مي يابد. به طوري كه آنان علاوه بر اقامه نمازهاي روزانه به صورت جماعت، نماز تراويح خوانده و به تلاوت قرآن كريم مي پردازند.
 يکشنبه 17 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن