تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن بازگشت كننده به خدا، آمرزش خواه و توبه كننده است و منافق نيرنگباز، زيانبار و ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815484699




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

تا پنج سال آينده، درآمد جهاني تلفن همراه به يك تريليون دلار مي‌رسد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: بر اساس گزارش شركت تحليلي Ovum، درآمد جهاني تلفن همراه تا سال 2015 به يك تريليون دلار مي‌رسد.

به گزارش سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، اين درآمد يك سال ديرتر از آنچه انتظار مي‌رفت حاصل مي‌شود كه اين تاخير به دليل بحران‌هاي اقتصادي دو سال گذشته به همراه اشباع بازار است كه بر رشد و فروش تاثير گذاشته است.



هم‌چنين شمار اتصال‌هاي تلفن همراه تا پنج سال آينده به 7.4 ميليارد مي‌رسد و چين، هند و اندونزي تا سال 2015 به تنهايي 2.8 ميليارد از اين اتصال‌ها را به خود اختصاص مي‌دهند كه حدود 38 درصد از مجموع اتصال‌ها محسوب مي‌شود؛ درآمدهاي خدمات اپراتور از منطقه آسيا - اقيانوسيه تا سال 2015 به 31 درصد مي‌رسد در حالي كه در اروپا از 23 درصد به 19 درصد كاهش مي‌يابد.



طبق اين گزارش، با وجود گزارش‌هاي متعددي كه برروي رشد درآمد داده موبايل تمركز يافته‌اند، اصلي‌ترين منبع درآمد اپراتورها تا سال 2015 خدمات صوتي خواهد بود با اين همه در زماني بين 2015 تا 2020 درآمدهاي داده از صوت پيشي خواهد گرفت.



به گفته استيون هارتلي، تحليلگر ارشد Ovum، درآمدهاي صوتي در سراسر جهان در سال 2009 حدود 660 ميليارد دلار بود و تا سال 2015 به 608 ميليارد دلار مي‌رسد، در حالي كه تا سال 2015 خدمات داده شامل پيامك از 209 ميليارد دلار به 393 ميليارد دلار رشد مي‌كند و مي‌توان پيش از سال 2020 در بازارهايي مانند اروپا شاهد تغيير وضعيت اين دو بخش در بازار بود.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 154]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن