تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترين [مرتبه] ايمان آن است كه بدانى هركجا باشى خدا با تو است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815346010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

گزارش ويژه-دايره منشوري ها به فدراسيون رسيد


واضح آرشیو وب فارسی:پی سی سیتی: سايت گل-همين روزها خبر خواهد رسيد كه يكي از مديران فدراسيون فوتبال خداحافظي خواهد كرد. اين شايد جنجالي ترين اتفاقي باشد كه حتي آغاز ليگ برتر را تحت تاثير قرار دهد


- تماس با قنبرزاده، مديرعامل نفت تهران كه اين روزها كانون اخبار است
- سلام! از ... تماس مي گيرم. شما چند شب پيش ساعت 1:30 صبح با سازمان ليگ جلسه داشتيد؟

- من خواب بودم در آن زمان ها... قضيه چيه؟

- گفته مي شود درباره پرونده اي نفوذ يكي از مديران فدراسيوني براي بالا آمدن تيم شما بوده

- نه! اصلا بحثي نشده...من تكذيب مي كنم


- يعني از سازمان ليگ با شما تماس نگرفتند؟

- نه! ما ديروز نامه اي نوشتيم به سازمان ليگ و خواستيم كه فرصت نقل و انتقال را تمديد كنند كه قبول نكردند.

- اين نه آقاي قنبرزاده، پس واقعا تكذيبه؟

- كسي ما را نخواسته، البته من خيلي زود مي خوابم (با خنده) اين احتمالات در فوتبال ايران داره زياد مي شه...

- به هرحال گفته مي شود اين پرونده مفتوح است و قراره اتفاقاتي بيفتد

- من تكذيب مي كنم... اين اخبار را افراد حاشيه ساز مطرح مي كنند. اگر حمايت كرده يكنفر، چه كار كرده؟! (لحن جدي مي شود) ما تنها تيمي بوديم كه در ليگ يك از سازمان ليگ به كمبته انضباطي شكايت كرديم، چطور مي شود تخلف كنيم وقتي تيمي دولتي هستيم و حساب و كتاب داريم.

- اتفاقا وقتي تيم دولتي باشد از اين حرف و حديث ها پيش مي آيد

- نه آقاي...! آن برادر عزيز، آقاي فلاح هم كه آن حرف ها را زده، تيمش افتاده و اينگونه مصاحبه كرده. آقاي عابديني هم اگر مدرك دارد ارائه كند، بايد منطقي حرف زد و اصلا در شان من نيست كه درباره اين موضوعات حرف بزنم...

- اما همين بحث ها درباره نادر دست نشان هم بود...

- ببينيد! درباره نادر هم اينگونه نبود. آنرا استعلام گرفتيم كه البته هنوز هم جوابش نيامد...

- همين ديگر! پس موضوعي بوده وگرنه چرا فركي سرمربي اين تيم شده؟

- نه! من 28 سال سابقه كار دارم...

- اين ربطي پيدا نمي كنه آقاي قنبرزاده...

- منظورم اينست كه ياد گرفتم در چارچوب قانون كار كنم، دست نشان خودش گفت اگر تيم ضربه مي خورد، مربي ديگري را بياوريم...درباره آن موضوع هم كسي با من حرفي نزده

اينجا فوتبال ايران... همه چيز ابتدا تكذيب مي شود!

# #‌ #
فصل نقل و انتقالات براي بسياري از باشگاه ها به اتمام رسيده و جز چند باشگاه كه تازه به ليگ دسته اول صعود كرده اند، بقيه در حال بدنسازي پيش فصل هستند. هميشه تيم هايي كه به ليگ برتر صعود مي كنند حرف و حديث هاي بسياري را به وجود مي آورند، هر چه باشد بهمن فروتن بهترين نام را براي اين رده از ليگ انتخاب كرده است:«ليگ چوپان ها» روزي اين حرف و حديث ها براي شيرين فرازي بود كه با انبوهي از حاشيه و دست هاي پشت پرده صعود كرد و اين فصل هم...


برق همه را گرفت
اولين بار فلاح بود كه بدون پرده پوشي از همه چيز گفت. مدیرعامل برق شیراز بدون پرده پوشی از حشر و نشر یکی از مدیران فدراسیون فوتبال با بعضی تیم‌های لیگ یکی پرده برمی دارد. فلاح نقش يك فرد در فدراسيون را در این معادلات پر رنگ می داند. مدیرعامل برق شیراز با اشاره به مسائلی که صدر نشینی نفت تهران و صعود این تیم به لیگ برتر را به همراه داشت، می گوید:«پشت پرده صعود نفت تهران زد و بندهای يک فرد با‌نفوذ در فدراسيون است که تمام چينش‌ها و مسائل مختلف مسابقات را زیر نظر دارد. اگر اتفاقات گروه دوم مورد بررسي قرار بگیرد مشخص می شود که تبانی عنصر تعیین کننده حذف برق شیراز بود.مشخص است که سه تيم با هم تباني کردند تا برق شيراز را اوت کنند. براي يک بار هم که شده باید جلوي اين تخلفات آشکار گرفته شود. يک نفر در فدراسيون يک تيم را هدايت مي‌کند و به ليگ برتر مي‌برد و يک نفر جاي ديگر عامل تباني مي‌شود و سه تيم را عليه ما بسیج می کند. در همه اين موارد هم پول جابه‌جا شده است.» .

مدیر عامل برق شیراز دلیل آلودگی های رایج را خارج شدن مربیان تبعید شده به لیگ دسته اول از دایره نظارت فدراسیون فوتبال می داند:« متاسفانه آنهايي که نظارت مي‌کنند خودشان در این آلودگی‌ها سهم دارند. تیم هایی که صعود کردند وامدار کسانی هستند که منشور اخلاقي را تدوین کردند. ما دقيقا از همين ناحيه ضربه خورديم. قطعا نسبت به اين مسائل اعتراض مي‌کنيم و پاي اعتراض‌مان هم ايستاده ایم. یکی بگوید چرا بازی تيم‌هاي مهرکام پارس تهران و داماش گيلان را با 5 دقيقه تاخير آغاز کردند؟ به چه دلیل این بازی در دقایق پایانی دچار وقفه شد؟ صعود تیم نفت قانونی، واقعي و به حق نيست. هرچند اسم حق را که مي‌آوريم حتی خودمان هم خجالت مي‌کشيم.»


پرونده سري در سازمان ليگ
همين روزها خبر خواهد رسيد كه يكي از مديران فدراسيون فوتبال خداحافظي خواهد كرد. اين شايد جنجالي ترين اتفاقي باشد كه حتي آغاز ليگ برتر را تحت تاثير قرار دهد. ماجرا به پرونده اي بازمي گردد كه از سوي «نهادي خاص» در اختيار سازمان ليگ قرار گرفته است كه موضوعش دخالت آشكار فردي خاص در صعود يكي از تيم هاي تازه صعود كرده به ليگ برتر است. پرونده آنقدر متقن و دلايلش آنقدر كافي است كه يكي از مسئولان پرنفوذ فدرايسون فوتبال مي گويد:«تمومه كارش!»
البته درباره اين فرد حرف و حديث هاي بسياري وجود دارد و برخي او را نزديك به نهادي خاص مي دانند، اما به نظر مي رسد اينبار ديگر عزم بر كنارگذاشتن اين مدير پرنفوذ از فدراسيون است. آن مدير به نكته جالبي اشاره مي كند:«شايد بخنديد اما ما مدير باشگاه را ساعت 1:30صبح به جلسه اي برديم تا توضيح دهد و همه مدارك ما هم كامل است» آيا اين مدير «پشت پرده» از فوتبال كنار گذاشته خواهد شد؟

آفتاب: یکی از مربیان لیگ برتری که در فهرست منشوری‌ها قرار داشت و به واسطه تلاش‌ها و لابی‌های مدیر عامل باشگاهش از محرومیت فرار کرد، در فصل نقل و انتقالات به اقداماتی عجیب دست زده است که خرید زانتیا به قیمت 10 میلیون تومان از یک بازیکن، یکی از نمونه‌های آن است!
در آستانه آغاز مسابقات لیگ برتر باشگاه‌های کشور دغدغه اصلی مربیان و بازیکنان حاضر در این مسابقات این است که منشوری هستند یا خیر. واژه‌های "منشور" و "منشوری" در فوتبال ایران به ویژه لیگ برتر به معنای محرومیت است و همه از آن فرار می‌کنند.
این روزها اسامی زیادی را می‌شنویم که از آنها به عنوان مربیان منشوری یاد می‌شود. مربیانی که این روزها حرف از "ف . ک" و "ن . د" و ... می‌شود و کمتر اسامی دیگر مربیان به گوش می‌رسد. یکی از مربیان جوان لیگ برتری که سابقه‌ای محدود در این رقابت‌ها دارد با اقداماتی که این فصل و فصل گذشته انجام داده بود، از گزینه‌های محرومیت به شمار می‌رفت اما با وساطت و پیگیری‌های مدیرعامل باشگاه مشکل او برطرف شد.
مربی جوان فوتبال ایران در فصل نقل و انتقالات اقداماتی انجام داده که حداقل برای یک فصل محرومیت کفایت می‌کند. او برای جذب یک بازیکن جدید خودروی زانتیایی را به قیمت 10 میلیون تومان از آن بازیکن خریده است.
این سرمربی لیگ برتری با یک بازیکن بالای 36 سال قراردادی دوساله به امضا رسانده است و یک بازیکن خارجی را به مسئولان باشگاه 24 ساله معرفی کرده در حالی‌که سن آن بازیکن بالای 30 سال است. جذب برخی از بازیکنان مازاد دیگر تیم‌ها از دیگر شاه‌کاری این مربی است.
با این وجود به نظر می‌رسد که مسئولان باشگاه این مربی، با نزدیک شدن به زمان آغاز دهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر چاره‌ای جز همکاری با وی ندارند و لیگ دهم را با این مربی آغاز خواهند کرد.






این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پی سی سیتی]
[مشاهده در: www.p30city.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 234]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن