تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تقواى الهى داشته باشيد و اصلاح كنيد ميان خودتان را زيرا خداوند در روز قيامت ميان م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814811186




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

اخبار كوتاه


واضح آرشیو وب فارسی:مردم سالاری: اخبار كوتاه
نماينده ايلام
تهيه طرح استيضاح وزير جهادكشاورزي با 40 امضا

نماينده ايلام در خانه ملت، از تهيه طرح استيضاح وزير جهادكشاورزي از سوي تعدادي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي خبر داد.
شاپور پولادي در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين كه روز چهارشنبه گذشته بيش از 40 نفر از نمايندگان طرح استيضاح وزير جهادكشاورزي را امضا كرده اند، گفت: بايد ديد در روز يكشنبه نتيجه اين امضاها به كجا خواهد رسيد.
وي با اشاره به تصويب اعتبار خشكسالي و سرمازدگي براي كشاورزان و دامداران در مجلس، اظهار داشت: تاكنون هيچ گونه آيين نامه اجرايي به استان ها براي اعتبار در نظر گرفته شده ابلاغ نشده است و هيچ هزينه اي به كشاورزان و دامداران پرداخت نشده است. نماينده ايلام در خانه ملت، گفت: هم چنين قرار بوده وام هايي به كشاورزان و دامداران پرداخت شود، اما آيين نامه اجرايي اين كار به بانك هاي عامل ابلاغ نشده و مردم تحت فشار قرار دارند.

ورود بيمه نوسان قيمت دارو را جبران مي كند

يك عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي گفت: ورود شركت هاي بيمه اي به عنوان واسطه بين مردم و بازار دارو، نوسان قيمت را جبران مي كند. به گزارش ايسنا، اميرحسين قاضي زاده با بيان اين مطلب افزود: دارو در كشور به دو دسته داخلي و خارجي تقسيم مي شود كه داروهاي توليدي توسط شركت هاي دارويي داخلي از حمايت دولت بهره مي برد، به طوري كه سالانه بيش از 250 ميليارد دلار توسط دولت در اين راستا استفاده مي شود. وي با بيان اين كه متاسفانه در كشور مصرف دارو ساماندهي نشده است، گفت: تجويز نادرست پزشكان و سرانه بالاي مصرف دارو در كشور از يك سو و از طرف ديگر كم كردن عرضه دارو توسط كارخانجات بازار را ناامن مي كند. نماينده مشهد در مجلس با اشاره به اين كه تعرفه گذاري در كشور يكي از مشكلات است، تصريح كرد: دارو در كشور از مشكل تعرفه گذاري رنج مي برد كه با واقعي كردن تعرفه مشكلات حل خواهد شد.
اين عضو كميسيون بهداشت و درمان مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: تنها با نظارت كاري از پيش نخواهد رفت، بلكه بايد تعرفه مبتني بر بازار، آثار تورمي كه داروخانه ها را دچار مشكل كرده، كاهش و مجوز تاسيس داروخانه را افزايش داد تا با رقابتي كردن بازار و كمك نظام بيمه اي نوسان قيمت جبران شود.

نماينده ايلا م:
ديوان محاسبات ومجلس ازعملكرد
ستاد تبصره 13 تحقيق وتفحص كنند

نماينده ايلام در خانه ملت، از ديوان محاسبات كشور خواست، در مورد عملكرد ستاد تبصره 13 بازرسي هاي خود را آغاز كند.
داريوش قنبري، در گفت وگو با ايسنا، با بيان اين كه تاكنون مجلس و ديوان محاسبات نسبت به بررسي عملكرد تبصره 13 كوتاهي كرده اند، گفت: تحقيق و تفحص از ستاد تبصره 13 ضرورتي اجتناب ناپذير است، چرا كه بر اساس گزارش هايي كه از شهرهاي مختلف به ويژه كلان شهرها به دست نمايندگان رسيده، دولت، سليقه اي و طبق ميل شخصي، اعتبارات حمل و نقل عمومي را بين شهرها تقسيم مي كند. قنبري با بيان اين كه دامنه اين سليقه كاري دولت در شهرداري تهران بيشتر است، گفت: رييس جمهور به اين دليل، عرصه را براي كار شهردار تهران تنگ كرده كه بر خلاف شكست هاي پياپي دولت در عرصه اداره مملكت و ايجاد نارضايتي هاي عمومي از عملكرد كابينه، قاليباف و تيمش به خوبي تهران را اداره مي كنند و همين امر هم سبب شده تا دولت از جانب رقيب انتخاباتي اش احساس نگراني جدي كند.
اين نماينده عضو فراكسيون اقليت مجلس افزود: يكي ديگر از دلايل تفاوت هاي بارز اين دو چهره در نحوه اداره تهران است. چرا كه در دوران شهرداري احمدي نژاد ايشان تمايل داشتند تا بودجه شهر را صرف كمك به مساجد و هيات هاي مذهبي يا دادن وام ازدواج و بن به مردم كنند كه هيچ ربطي به وظايف يك شهردار نداشت اما قاليباف بودجه شهر را صرف عمران تهران كرده و اين امر هم سبب شده مقبوليتش نسبت به شهردار قبل در اذهان مردم بيشتر شود. قنبري تاكيد كرد: مجلس به اختلافات سياسي احمدي نژاد با شهردار تهران كاري ندارد و آنچه برايش مهم است اجازه ندادن به دولت براي تخلف از مصوبه نمايندگان است. وي گفت: زماني كه نمايندگان مجلس تبصره 13 را در دو سال پياپي در بودجه كل كشور تصويب كردند براي دادن اعتبارات به شهرداري هاي مختلف شرط نگذاشتند لذا الان معترض هستند كه چرا دولت كه تنها وظيفه اش اجراي اين مصوبه مجلس است به خود اجازه مي دهد سليقه اي رفتار كند و بودجه بيت المال را سليقه اي توزيع كند.
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مردم سالاری]
[مشاهده در: www.mardomsalari.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 128]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن