تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):عريف بيش از استحقاق، چاپلوسى و كمتر از استحقاق، از ناتوانى در سخن و يا حسد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815453935




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

/عراق.../ انفجار انتحاري در غرب موصل ‌٣٨ كشته و زخمي برجاي گذاشت ‌٥ كشته و زخمي در دو انفجار در بعقوبه ديدار نماينده سازمان ملل با آيت‌الله العظمي سيستاني


واضح آرشیو وب فارسی:ايسنا: /عراق.../ انفجار انتحاري در غرب موصل ‌٣٨ كشته و زخمي برجاي گذاشت ‌٥ كشته و زخمي در دو انفجار در بعقوبه ديدار نماينده سازمان ملل با آيت‌الله العظمي سيستاني
خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: بين‌الملل - منطقه‌يي

يك مقام دولتي در منطقه تل عفر در غرب موصل اعلام كرد انفجار يك عامل انتحاري كه سوار بر خودروي بمب‌گذاري بود 38 كشته و زخمي بر جاي گذاشت.

به گزارش خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري اصوات العراق، اين مقام دولتي كه خواست نامش فاش نشود گفت يك عامل انتحاري سوار بر خودروي بمب گذاري شده خود را در برابر يك رستوران در منطقه‌ي المعلمين در جنوب غرب تل عفر منفجر ساخت كه طي آن شش غير نظامي عراقي كشته و 32 تن زخمي شدند.

هم چنين يك مقام امنيتي در استان ديالي گزارش داد: بر اثر انفجار دو بمب در دو حادثه جداگانه در جنوب بعقوبه سه غير نظامي عراقي كشته و چهار تن زخمي شدند.

اين مقام امنيتي افزود: انفجار نخست در منطقه‌ي بني زيد در ناحيه بهرز در جنوب بعقوبه رخ داد كه 2 كشته و سه زخمي برجاي گذاشت و انفجار بمب دوم در نزديكي رود خريسان در مركز شهر بعقوبه رخ داد كه يك كشته و يك زخمي بر جاي گذاشت.

اين خبرگزاري در خبري ديگر گزارش داد: استفان دي ميستورا، نماينده‌ي ويژه‌ي بان كي مون، دبيركل سازمان ملل امروز (شنبه) به ديدار آيت‌الله العظمي سيد علي سيستاني، از مراجع عاليقدر شيعه در نجف رفت.

دي ميستورا در كنفرانس خبري گفت: سازمان ملل آماده‌ي حمايت از ملت عراق است.

وي تصريح كرد: اين دومين ديدار من با آيت‌الله سيستاني بود من در اين ديدار در جريان اظهارات ايشان قرار گرفتم.

وي با بيان اينكه در اين ديدار به بررسي اقدامات سازمان ملل در عراق پرداختم، گفت: ايشان بر جديت در تلاش در راستاي حفظ حاكميت عراق استقلال و ثبات و رشد اقتصادي عراق تاكيد كرد.

دي ميستورا بر برگزاري انتخابات شوراي استان‌ها در زمان معين خود يعني پايان امسال يا ابتداي سال آينده تاكيد كرد.

وي درباره نظر آيت‌الله سيستاني در خصوص تاخير در برگزاري انتخابات تصريح كرد: من به خاطر احترامي كه براي ايشان قائلم نمي‌توانم به نيابت از ايشان حرف بزنم اما من معتقدم كه انتخابات بايد در زمان معينش برگزار شود. يعني اگر پايان امسال برگزار نشود نهايتا ابتداي سال آينده برگزار شود.

انتهاي پيام
 شنبه 16 شهريور 1387     





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ايسنا]
[مشاهده در: www.isna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 99]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب




-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن